Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1376

2014-07-28 10:21

Harder en sneller ingrijpen bij extremistische islamitische protesten !!

Gast

#1377

2014-07-28 10:22

Echt een man die duidelijk zwicht voor terreur dus, gewoon opzouten met deze man!

Gast

#1378

2014-07-28 10:23

TERECHT deze petitie burgervader is bang voor terreur!!

Gast

#1379

2014-07-28 10:23

onzin

Gast

#1380

2014-07-28 10:24

Het mag toch niet zo zijn dat dit getolereerd wordt
Wij Nederlanders mogen de Hitler groet niet maken geen
haken kr u i s e n maken.
Dit mag niet gebeuren is onacceptabel.
En zeer pijnlijk voor de oudere generatie onder ons die
deze gruwel oorlog hebben meegemaakt.

Gast

#1381

2014-07-28 10:26


waarom ziet Van Aartsen niet wat toch duidelijk is? Waarom sluit hij zijn ogen? Is hij bang zijn positie als burgemeester te verliezen? Dat gebeurt als hij zo doorgaat.

Gast

#1382

2014-07-28 10:28

zielige man die van aartsen

Gast

#1383

2014-07-28 10:29

Impeach the renegade.

Gast

#1384

2014-07-28 10:29

meteen de laan uit met de pvd A o.l.v jeltje van niewenhoven,die zit de pvv dwars omdat deze het juist hebben veelal, en dan kom je aan hun pluche!kom niet aan het linkse stemvee!!!!

Gast

#1385

2014-07-28 10:29

Dit is echt niet normaal hoe hij zijn mensen in de steek heeft gelaten
we moeten een eigen ht burger vader heben geen kakker die zich verschuilt achter zijn mooi pakje
Hoe kan je in godsnaam haken kruizen toelaten
en mensen met de dood staan uitschelden van ik snij je de keel over
er was bijna niks van politie en als ze er ware was het ook niks
zoek aub iets anders

Gast

#1386

2014-07-28 10:30

voor mij als burger van den haag is dit de zoveelste handeling van burgemeester Aartsen die niet strookt met mijn burgerschap. Hij toont keer op keer dat de taak als hoofd van de politie bij hem niet onder controlle is. De politie haaglanden opereert zelfstandig en zonder rekenschap af te leggen aan de burgers van denhaag incasu de burgemeester. Omdat dit een van der kerntaken is van het burgemeesterschap pleit ik ervoor dat deze ambtsbekleder opstapt een plaats maakt voor een ander die wel instaat is strak leiding te geven aan het politie korps Haaglanden. enzo de kwaliteit van de dienders weer op peil te brengen conform de iso normeringen en regels zoals die in best practices handleidingen zijn beschreven.
VdVV

#1387

2014-07-28 10:31

Stop het Islamo-fascisme in Nederland!

Gast

#1388

2014-07-28 10:31

Waar blijft nu de grote volkswoede over deze uitspraken?

Gast

#1389

2014-07-28 10:32

Deze man is levensgevaarlijk voor ons land, en totaal niet geschikt voor zijn werk!!!!
Dat was in het verleden bij de VVD ook niet!!!
Ga weg enge man!!

Gast

#1390

2014-07-28 10:32

Stuitende tolerantie voor een intolerante groep verdwaasden met ernstige gevolgen als dit voortaan als normaal wordt ervaren. Lafheid helpt niet om dit ongewenste fenomeen te bestrijden.

Gast

#1391

2014-07-28 10:32

oproepen tot volkeren haat en dat met af geschermde gezichten zodat herkenning onmogelijk is,dat is volgens mij strafbaar dus van Aartsen je had moeten ingrijpen of is de angst zo groot dat je dit niet aan durft,dus opstappen van Aartsen.

Gast

#1392 Re:

2014-07-28 10:33


Gast

#1393 Re:

2014-07-28 10:33

#1388: -

Dat vraag ik me ook af.

BigRon59

#1394

2014-07-28 10:33

RENTREE ISLAM IN EUROPA IS RENTREE VAN HET ANTISEMITISME door Max Pam, columnist.

"Karel van het Reve heeft eens opgemerkt dat direct na de bevrijding het antisemitisme in Nederland sterker was dan voor de oorlog. Hoezeer men Duitsers verafschuwde, de nazipropaganda had kennelijk toch haar werk gedaan. Pas toen beelden uit concentratiekampen vrijkwamen, ebde het antisemitisme weg, om te veranderen in een uitbundig pro-Israël-gevoel. Een tijdje was het jodendom zelfs sexy.

Idealistische jongeren gingen in de kibboets werken en journalist Joop van Tijn wilde zich nog aanmelden bij het Israëlisch leger, toen in 1967 de Zesdaagse Oorlog uitbrak. Gelukkig kwam het er niet van door de kortheid van de veldslag, want met Joop in de gelederen hadden ze die oorlog zeker verloren.

Het antisemitisme is helemaal terug
Het antisemitisme in Europa is helemaal terug. In Toulouse en Brussel zijn joden doodgeschoten, gewoon omdat het joden waren. In Amsterdam kun je met een keppeltje niet meer over straat, na een anti-Israël-demonstratie in de Haagse Schilderwijk zei een betoger tegen de Volkskrant-verslaggever: 'Als alle moslims een front zouden vormen, dan hadden wij het Westen en de joden allang verslagen.'

Joden als aparte groep om tegen te vechten.

Vorig weekend stond in NRC Handelsblad een intrigerend stuk van David Suurmond, die in Leiden cum laude promoveerde op 'de vergelijking tussen nazisme, communisme en islamisme'. Daarin betoogt hij dat jodenhaat nu eenmaal hoort bij de islam. Meer dan 1.400 jaar van indoctrinatie zijn niet zonder gevolgen gebleven.

De rentree van de islam in Europa betekent de rentree van het antisemitisme. En zo kon je erop wachten: aanslagen op joodse scholen en synagogen, die toch al zijn veranderd in bunkers. Tevens worden types die de Holocaust ontkennen in de moslimwereld als helden ingehaald. De conclusies van Suurmond zijn bikkelhard, maar deze is misschien wel de hardste: 'Hoe vaak zijn Bolkestein, Fortuyn, Jansen, Ellian, Hirsi Ali, Van Gogh of Wilders niet beticht van aanzetten tot racisme? Als het gaat om Jodenhaat onder moslims hadden zij gewoon gelijk.'

Nauwelijks reactie
In de dagen daarna kwam uit islamitische kring nauwelijks reactie, maar wel drukte NRC brieven af van verschillende emeritus hoogleraren die zich aangesproken voelden. Een brief was van prof. Witkam, die niet ontkent dat Mein Kampf en De Protocollen van de Wijzen van Sion populaire publicaties zijn in islamitische landen. (Hamas heeft die protocollen zelfs in zijn Handvest opgenomen, hoewel alom bekend is dat het vervalsingen zijn). Maar volgens Witkam is daarmee juist aangetoond dat gaat om 'een boemerangeffect van het Westers antisemitisme'.

Dat is geen overtuigend argument, zeker niet als je bedenkt dat de Koran regelmatig joden voor apen en varkens uitmaakt. En door maar weer naar het Westen te verwijzen, valt het argument in de naargeestige categorie: dat het mijn schuld is, is eigenlijk jullie schuld.

Suurmonds artikel lijkt een aanval op de Nederlandse islamologen, die lang onder een deken van welwillendheid hebben geslapen. Misschien herinnert u zich de judaïst Pieter van der Horst, die in 2007 een afscheidscollege wilde geven over het antisemitisme in islamitische landen, maar die door het Utrechtse universiteitsbestuur lafhartig werd gecensureerd, zogenaamd omdat zijn lezing 'onwetenschappelijk' zou zijn. Eerherstel graag.

En dan ga ik nu een lekker broodje ham eten, om met wijlen Ischa Meijer te spreken."

Gast

#1395 Re:

2014-07-28 10:33

#5: -

Die zorg deel ik !


Gast

#1396

2014-07-28 10:34

Zo begon de 2e wereld oorlog ook, met wegkijken en verstopte oren.
Dus oprotten met die knakker.
Ik had al aangifte gedaan tegen een demonstratie en zelfs de politie zag geen redenen om mijn aangifte aan te nemen.

Gast

#1397 Re: Re:

2014-07-28 10:34

#1395: - Re:

Die zorg deel ik ook.

 

 


Gast

#1398

2014-07-28 10:35

weg met die hamasaanhanger!!!

Gast

#1399

2014-07-28 10:35


Gast

#1400

2014-07-28 10:36

oproepen tot haat op een bevolkingsgroep en dat zonder gezichtsherkenning had gestopt moeten worden of is de angst voor deze demonstranten te groot.Dus van Aartsen dien je ontslag maar in.