MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

#301

2014-09-05 05:31

Bezuinig niet op gezondheid. Iedereen heeft recht op een goed leven

Gast

#302

2014-09-05 07:28

Het is toch echt van de gekke! dat er zoveel mensen zijn zorgpremie niet meer kan betalen!! en ook dat mensen geen gebruik maken van de gezondheidszorg omdat ze de eigen bijdrage niet kunnen betalen!! en dan hoor je dat de zorgverzekeraar miljoenen winst hebben!!! Complete waanzin dus!!!!!!!!!!
TDA

#303

2014-09-05 08:03

Kijkende naar de toekomst, staat men aan de vooravond van de grootste vergrijzing die Nederland ooit gezien heeft. De gevolgen zijn duidelijk, zo ook voor de zorg. Hier zal meer en meer druk op komen te staan. Tegelijkertijd eisen we van de overheid dat ze haar schulden in bedwang houdt. Begrijp me niet verkeerd, verandering is niet te stoppen, laten we rationeel blijven en voorbij het individualistische geschets kijken. Ik teken deze petitie niet.


Gast

#304

2014-09-05 08:04

Mensen het roer moet om! Verschil tussen Rijk en arm wordt alleen maar groter!

Gast

#305

2014-09-05 09:14

Schandalig dat de regering het lef heeft om gewoon maar te bezuinigen op de gezondheidszorg. Wij mensen hebben er niet om gevraagd zo ziek te worden en wij de medicijnen niet kunnen betalen!!!!

Gast

#306

2014-09-05 10:42

Daarnaast wordt het hele alternatieve circuit de nek omgedraaid. Dit is alleen nog weggelegd voor degene die het kunnen betalen want de vergoedingen zijn bijna allemaal gestopt! En nog erger de chemische medicijn wereld wordt mega gesponsord. Het zou me niet verbazen als de minister hier aandelen in heeft!

Gast

#307

2014-09-05 11:00

Ik heb ook progressieve ms, sinds ik ben afgekeurd ben ik ook financieel ziek geworden, de dure premie en eigen bijdrage van mij en m'n vrouw hebben flink bijgedragen aan de ellende, en nog!

Gast

#308

2014-09-05 11:57

Een goede samenwerking tussen geestelijke en somatische gezondheidszorg lijkt mij kosten te besparen.
Ook samenwerking russen reguliere en alternatie zorg zou kosten besparend kunnen zijn. Met pilletjes is niet meteen alles opgelost!

Gast

#309

2014-09-05 12:08

Op naar de 5000000
tasoula

#310 zorg gehandicapten en chronisch zieken wordt onbetaalbaar

2014-09-05 13:10

Het kabinet moet verdwijnen en wel heel snel! Ze hebben zelf blijkbaar geen ouders of grootouders die chronisch ziek zijn of gehandicapt met een klein WAO tje van 895 euro per maand. Hoe moet dat als je al 160 euro per maand betaald aan de zorgverzekering en volgende jaar nog meer en dan een eigen risicico wat niet meer te betalen is met een huur van 530 euro per maand en dan korten op de toeslagen ............

 

Hallo Edith Schippers en Martin van Rijn worrdt es wakker leef zelf eens van zijn klein inkomen!

Wordt zelf eens chronisch ziek leef eens een half jaar zoals wij moeten doen!!

 

Ik kan me volgen jaar niet meer verzekeren als deze plannen doorgaan


Gast

#311

2014-09-05 13:25

Heel goed initiatief, hopelijk wordt het een agendapunt in de Tweede Kamer.

Gast

#312

2014-09-05 13:27

Weg met het eigen risico! Gezondheidzorg is van ons allemaal! Dit is een basisrecht!

Gast

#313

2014-09-05 13:28

GOED IDEE WIJ ZIJN UITGEZOGEN UITGEBUIT EN MONDDOOD GEMAAKT, ER WORDT NIET NAAR ONZE NODE GELUISTERD VOORAL DE OUDEREN NIET WAARONDR IK WIJ KUNNEN NIET NAAR DE HAAG OM TE PROTESTEREN EN DAT WETEN DE HEREN DIE OP HET PLUCHE ZITTEN EN GENOEG GELD HEBBEN EN OOK NOG VAN ONZE BELASTING GELD HEBBEN MOGEN STUDEREN

Gast

#314

2014-09-05 15:59

we kunnen het niet meer betalen huur en zorg en op is ons geld
tipsentrix

#315 banner

2014-09-05 16:48

Goede petitie, maar jullie banner.. als je echt actie wil voeren ga dan even om tafel met een grafisch vormgever zodat je een opvallende en sprekende banner krijgt, want de huidige banner straalt niets uit


Gast

#316

2014-09-05 20:33

Mijn broer heeft MS. Dat VVD het allemaal mag krijgen om te voelen hoe het voelt waar ze mee bezig zijn. Dan opeens zijn ze wel zielig. VVD en Schippers jullie worden bedankt. Stelletje lijkenlopers. Schippers wordt omgekocht door de corrupte farmacie. Aan het oudbollige wassenaars elites waar VVD mee wordt geassocieerd daar is niks aan veranderd he Mark Rutte!? Verander het systeem zoals buurtzorg en andere bedrijven dit inmiddels al doen http://tegenlicht.vpro.nl/nieuws/2013/februari/Semco-in-NL-2.html. De semco stijl.
Angelsaksisch systeem wordt Nederlands afgrond. Beter voorkomen dan genezen. Geintersseerd in het Engels en Amerikaans politiek Mark Rutte (ja ik heb dat gelezen)? Voorbeeld New York? Omdat daardoor minder criminaliteit is ontstaan? Is dat het enige wat je ziet Mark? Oogkleppen op? Amerika is zo corrupt als het zijn kan en jij neemt het graag over? Zinkend schip is het en dan is het te laat. Marionette poppetje van de super eilites. Heb eens visie en een echte mening voor Nederland. Het volk! Niet die ondankbare klagende zwakke/verwende geld graaiers.

Gast

#317 Re: banner

2014-09-05 20:35

#315: tipsentrix - banner 

Helemaal mee eens en User friendly graag. Het oog moet meteen vallen op het gedeelte waar je kan tekenen. Nu was het scrollen en zoeken.


Gast

#318

2014-09-05 22:01

Goede actie, het kan zo niet langer doorgaan!

Gast

#319

2014-09-06 07:01

Ik vind de advertentie naast de ruimte om te tekenen voor de petitie niet handig gekozen. Het is nu net of ik teken voor de Commerz bank of hoe dat ding ook heten mag.

Gast

#320

2014-09-06 08:08

Een petitie vindt ik veel te zwak voor deze puinhoop. Het is een smeekbede van de onderdanige burger aan het adres van de hoge dames en heren.
We moeten veel meer een vuist maken. Niet meer kiezen deze corrupte afzetters en graaiers.

Gast

#321

2014-09-06 08:34

Dit moet aangepakt worden!!

Gast

#322

2014-09-06 09:21

Er moeten drastische veranderingen komen in de "nieuwe" regelingen van gezondheidszorg. Dit kan en mag zo niet langer doorgaan, laten wij dan de juiste beslissingen nemen, en ZELF ervoor ZORGEN, dat er in de Gezondheidszorg weer GEZONDE en humane regelingen komen.

Gast

#323

2014-09-06 12:19

Schijt politiek.

Gast

#324

2014-09-06 12:25

Ik heb het beleid van Schippers sowieso altijd al "vreemd" gevonden; op z'n zachtst gezegd...
Zoals reeds beschreven, heeft ze zelf waarschijnlijk (nog) niet veel meegemaakt. Van mij mag ze een maand lang chronisch ziek zijn (in welke vorm dan ook) en daarna BETER worden in alle opzichten. Nog liever zie ik haar verdwijnen als minister met haar dubieuze praktijken!

Gast

#325

2014-09-06 13:16

De oudjes in de verzorgingshuizen hebben nu in ieder geval al geen warm eten of vertier 's-avonds. Alles is zo dood als een pier vanaf een uur of vijf.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...