Geen bebouwing in de Schelphoek, een Natura2000 gebied

Geen bebouwing in de Schelphoek, een Natura2000 gebied / Mededelingen / Uitkomst raadsvergadering gebiedsvisie Schelphoek / Opmerkingen


Gast

#1

2014-12-21 17:55

geen bebouwing, is nog een echt stukje natuur tussen haamstede en Zierikzee

Gast

#2

2014-12-21 18:38

Ach, we kunnen ergens tegen zijn maar wordt toch nooit veranderd ! Is al menige jaren bekend dat daar gebouwd gaat worden, belachelijk !

Gast

#3

2014-12-21 19:05

Schandalig wat ze willen. En over 10 jaar moet het weer meer natuur worden. Natuur kapot maken en geld over de balk gooien. Hou de natuur in stand.

Gast

#4

2014-12-21 19:27

De schijn van een vooringenomen raadsvoorstel was er al, dat is met deze uitkomst dus bevestigd. Het zou goed zijn als bijv. een onderzoeksjournalist (PZC? o nee, die schrijven geen kritische artikelen over lokale bestuurders) eens in deze zaak zou duiken om aan het licht te brengen wat voor dubieuze plannen -en door welke hierbij belanghebbende partijen- in achterkamertjes (met glas cognac en dikke sigaar) voorgekookt worden. Het begint op Schouwen-Duiveland namelijk een beetje Roermondse trekjes te krijgen. Ik wens BIRDS veel succes met de verdere procedure, maar ik heb het vermoeden dat de uitkomst al van tevoren vaststaat...

Gast

#5 let op

2014-12-21 20:41

Let op via de achterdeur proberen ze hun zin toch door te drijven , het zijn net ratten die eten ruiken , in dit geval geld.

Zolang er geld te verdienen valt zullen ze elke volle werkdag proberen hun zin te krijgen net zolang tot de de protesteerders een foutje maken of een datum/tijd laten verlopen.

gast

#6 teleurstellend gekonkel

2014-12-22 09:58

Ik vind dit een mooi initiatief hoor, behoud schelphoek, laat dat voorop staan.

Hoe hier door de politiek mee wordt omgegaan is voor de gewone burger nou precies de reden dat men er niet meer in vertrouwd. Teleurstellend gekonkel. De meesten zijn ondertussen zo jammerlijk teleurgesteld dat ze maar pvv stemmen of helemaal niets meer met politiek te maken willen hebben.

Het is het bekende liedje, de standpunten zijn al van te voren ingenomen, verkend en vastgelegd. Er is al handjeklap gedaan in de achterkamertjes. Nu nog even kijken hoe we het erdoor drukken en de tegenstanders met een kluitje het riet in sturen. Geen zorgen, de geeikte methodes zullen de uitkomst brengen: de boel treineren en compliceren tot het voor de meeste mensen niet meer te volgen is, de weerstand afneemt en ze hun zin toch krijgen. Ondertussen net doen alsof men in gesprek blijft natuurlijk, om de boel te sussen tot het te laat is om het tegen te houden.

Ik steun de actie van harte en wens jullie heel veel succes, maar ik voel de bui al hangen ben ik bang...

Jammer maar helaas :(


Gast

#7

2014-12-22 13:32

Burgemeester en wethouders zijn gewoon ondemocratisch bezig,ze moeten gewoon opdonderen.