Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X.


Gast

#51

2015-04-02 10:36

Omdat ik door een vreemdeling niet wil uitgemaakt worden voor een pedofiel !

Gast

#52

2015-04-02 12:09

Bart De Wever is chosen through the democratic elections. He was chosen for his open transparent way of handeling probems. We do not want him removed by undemocratic demonstrations. Stop arguing about semantics and let our leaders get on with the job we elected them to do.

Gast

#53

2015-04-02 12:30

Omdat ik absoluut oneens ben met Abu,hij is en blijft een onruststoker nog behoorlijk uit gedrukt

Gast

#54

2015-04-02 12:34

Wodt hoog tijd voor RECHTVAARDIGHEIDin Belgie.

Gast

#55

2015-04-02 12:42

Oog om oog, tand om tand... zij gaan het spelletje vuil spelen, daar hebben wij dus evenveel recht toe... Ik vind het alleen jammer dat er een klacht voor smaad en eerroof wordt ingediend... ipv LASTER, smaad en eerroof... we voelen ons persoonlijk aangevallen, dus is het ook laster in die context hé!!!

Gast

#56

2015-04-02 12:44

het wordt tijd dat ze die mannen eens hul plaats willen leren

Gast

#57

2015-04-02 12:52

Notoir christen hater en indentiteits fraudeur moet zijn nationaliteit en inkomsten worden afgenomen en het land uitgezet

Gast

#58

2015-04-02 12:53

waarom heeft deze niet europese marokanen iets de zeggen, wij leven aan onze eigen wetten en ook aan onze cultuur en niet die van marokaanse moslim ZIJ MOETEN AAN ONZE WETTEN HOUDEN EN NIET WIJ.

Gast

#59

2015-04-02 13:03

Omdat een op frauduleuze wijze, ingeweken Libanees, die ook nog eens een parasiet is, en hier op kosten van de BELGISCHE gemeenschap leeft, hier zeker geen herrie hoeft te schoppen ! Men is in Belgie blijkbaar ook vergeten, dat er een wet is, die dit soort privémilities verbied ( wet Tobback ). Puur wettelijk gezien, hoort deze oproeikraaier in de gevangenis, voor de intussen vele onwettige handelingen die hij gepleegd heeft, en nog beter ( om de Belgische belastingbetaler er anders weer voor opdraait ) definitief het land uitzetten, samen met al het andere tuig, dat hier niet huishoort. Prop dat hele zootje, in C- 130's, en breng hen naar één of ander Noord Afrikaans land, waar ze thuishoren. Komen genieten, en ge(mis)bruik maken, van alles wat het gastland hen geeft, en dan nog de arrogantie, of verregaande domheid, of nog erger, allebei, hebben, om in dat gastland, te pas en vooral te onpas oproer te kraaien, en zich te bezondigen, aan haatzaaierij. Nee, dat is er ver over, dus, eruit met die handel !

 


Gast

#60

2015-04-02 13:29

Zo een larrie, als men een vrije meningsuiting heeft en deze word nog uit de context getrokken in de media. Heb nooit voor BDW gestemd maar steun zijn uitleg over deze bevolking. Aanpassen en de economie steunen. Van mijn part mogen ze erop bezuinigen dat dit soort volk niet wil integreren en eerlijk zijn boterham wil verdienen in België. Terug sturen met 1000€ op zak tenzij ze iets aan meerwaarde kunnen bieden aan ons land!

Gast

#61

2015-04-02 14:01

Eindelijk iemand die initiatief neemt

Gast

#62

2015-04-02 14:08

Ik hou van alle culturen en ook het samen leven maar ze moeten ook onze cultuur naleven

Gast

#63

2015-04-02 14:18

probeer maar eens te doen in die landen wat zij zich hier veroorloven !!!

Gast

#64

2015-04-02 14:27

Het wordt hoog tijd dat deze antisemitische oproerkraaier, die op frauduleuze wijze ons land binnen geraakt is, geen podium meer krijgt om zijn haat te spuien en definitief de mond gesnoerd wordt!

Gast

#65

2015-04-02 14:44

ik voel me allesbehalve gelukkig met deze veralgeming over het Belgische volk !
volwassen

#66 algemeen

2015-04-02 14:44

kleine kinderen zijn het, mama hij heeft dit gezegd, mama heeft dat gezegd, man toch wordt volwassen we leven toch niet in een kleutertuin !!!!!!!!!!!!!!!!!!

we zijn in belgie daar gelden de wetten van belgie ! en (euro wtten)

 

 

Mansoif

#67

2015-04-02 14:58

Ik ben het gewoon zat van de positieve discriminatie! Die gasten profiteren van hun huidskleur, van hun geloof om de gewone Belg weg te smijten van zijn rechten. Een enorme chantage om onze banen te pikken, in naam van de heilige discriminatie. Het gaat zo ver dat dakloze Belgen op straat sterven in de winter. Nooit gehoord van een azielzoeker zonder dak of geld! (Sorry voor de fouten, ik ben waal (franstalig).


Gast

#68

2015-04-02 15:48

Een grove belediging van Abou Jahjah en Movement X tegenover de Vlamingen.

Gast

#69

2015-04-02 16:19

omdat het tijd word dat we als échte belgen opkomen voor ons volk dat veel te veel onderdrukt word

Gast

#70

2015-04-02 16:22

gewoon die kloyo en kieken die toesteming gaf het land uitzetten
PS: graag gedaan !!

Gast

#71

2015-04-02 16:40

Abu Jaja => Abu Dada!!!! Hij was al een oproerkraaier met zijn AEL, is gevlucht voor een paar jaar en nu hij terug is, maakt hij weer van zijn oren. Zo'n gasten...oppakken...vlieger op...weg ermee. Nee vlieger niet, kost ons ook weer geld. Doe eens in hun land wat zij hier doen, dan zit je in een smerige gevangenis (hier hebben ze een 5* hotel) ofwel lig je onder de grond. En ik bestempel zeker niet alle moslims of andere origine, de goeie mogen blijven, de rotte appels buiten.

Gast

#72

2015-04-02 16:56

Zulke klootzakken moeten strafrechtelijk vervolgd worden.

Gast

#73

2015-04-02 16:58

Ik kan niet begrijpen dat personen als Abou Jahjah hier op
talkshows worden uitgenodigd en in de standaard ruimte
krijgen om hun mening te verkondigen, terwijl wij langs de andere kant monddood worden gemaakt. desnoods met gasboetes.

Gast

#74

2015-04-02 16:59

Ik heb getekend omdat het hoog tijd wordt, dat die walgelijke klootzak, die de pretentie heeft, zelfs autochtonen uit hun land te willen verjagen, eens stevig op zijn nummer gezet wordt!
België uit met die praatjesmaker en nooit meer er in! Schop 'm terug in de Libanese zandbak, waar-ie vandaan komt!

Gast

#75

2015-04-02 17:03

Word tijd da het stopt!!!!!