Albert Heijn Leuven moet blijven

Albert Heijn Leuven moet blijven / Mededelingen / Update: Authoriteiten blijven bij standpunt || Wat kan JIJ doen om de sluiting alsnog tegen te houden? / Opmerkingen


Gast

#1

2016-03-09 11:24

De link naar het emailadres is foutief (De met van de volgende regel zit mee in het adres).

Gast

#2

2016-03-09 11:28

Wil zeker dat AH open blijft.Zo niet,waarom niet een zaak in de omgeving van Tervuren,waar zoveel Nederlanders wonen en niets liever vragen om een AH in de buurt.
Gert Adriaensen
De auteur van deze petitie

#3 Re:

2016-03-09 11:41


Gast

#4

2016-03-09 11:51

e-mail gestuurd !
MK

#5 mededingings-autoriteit

2016-03-09 11:53

De mededingings-autoriteit moet concurrentiebevorderend werken, in het belang van de consument.
Laat een ding duidelijk zijn: sluiting van deze AH winkel is niet in het belang van de consument!

gast

#6

2016-03-09 12:09

Email is verstuurd!


Gast

#7

2016-03-09 12:49

Ik heb reeds een mailtje gestuurd met mijn eigen redenen. Is iets persoonlijker als ieder zijn motivatie opgeeft dan standaardmail.
Dus een warme oproep om ook mailtje te sturen!

Gast

#8

2016-03-09 14:14

spijtig ik hoop echt dat blijft vind zo handog prijzen zijn goed enorme keuze aan produckten liging

Gast

#9

2016-03-09 14:19

Email verstuurd

Gast

#10 Re: Re:

2016-03-09 15:21

#3: Gert Adriaensen - Re:  

 Email gestuurd.


Gast

#11

2016-03-09 16:32

Verstuurd!

Gast

#12

2016-03-09 18:02

Mail is gestuurd! Hopelijk blijft AH Leuven
Jonas

#13 AH Leuven moet blijven!

2016-03-09 19:29

Mail verstuurd!

Ik heb even 5 minuutjes de tijd genomen om een persoonlijke mail op te stellen. Dat maakt hopelijk een beetje indruk.

Ik blijf hopen dat de AH blijft, want anders zal ik weer zonder Dubbel Friss moeten leven :(


Gast

#14

2016-03-09 20:39

Voor nieuwe inspiratie, expats uit NL
Betreft: protest 1. wegens ontnemen van Hollandse cultuur in de dagelijkse opvoeding en 2. extra milieutechnische belasting en 3. Specifiek productaanbod


Geachte meneer/mevrouw,

Als klant van Albert Heijn Leuven, wil ik mijn protest aantekenen tegen de gevraagde sluiting van deze vestiging naar aanleiding van de fusie tussen Delhaize-Ahold.

Ontnemen van Hollandse cultuur in de dagelijkse opvoeding

Voor Nederlanders in deze expatregio is de komst van deze Albert Heijn meer dan alleen de komst van een supermarkt. Het is het vinden van een beetje thuis op de ontbijttafel elke ochtend.

Voor mijn zoontje van 2,5 jaar is het een genot om de Hollandse dubbelvla 1 keer per week te kunnen hebben i.p.v. 1 keer per maand. Ik kan nu mijn zoontje op laten groeien met wat Hollandse cultuur zoals hagelslag, pindakaas en vla. Hij is boos op me, als hij niet mee mag naar de AH. Het is echt een uitje. Wat Albert Heijn biedt, biedt geen andere supermarkt voor ons gezin.

Extra milieutechnische belasting (7200 km per jaar)

Bovendien scheelt ons kilometers rijden naar de grensstreek om onze Hollandse producten te verkrijgen. Eerder reed ik 2 uur naar Breda, Roosendaal of Eindhoven 2 keer per maand om de gewenste producten te krijgen. Dat is 600 km per maand en 7200 km per jaar. Nu hoeft dat niet meer. Alleen al in mijn dorp Tervuren wonen al 900 Nederlanders die gebruik maken van deze AH. Om nog maar niet te spreken over de 2000 Nederlanders in Overijse. Dan heb ik nog niet gesproken over de rand Brussel, Hoeilaart en Leuven.

Specifiek productaanbod

De specifieke producten verkrijgbaar bij AH zijn niet te verkrijgen elders bijv. de Hollandse vla, de specifieke soorten kaas en pindakaas. Delhaize is geen optie voor mij want het prijsverschil is zeker 70 euro per winkelwagen, soortgelijke producten vind ik niet bij Lidl Aldi Carrefour etc.

Ik hoop van harte dat uw mijn protest serieus in overweging neemt. Albert Heijn is meer dan een supermarkt alleen, het is een stukje cultuur, die ik graag aan mijn kinderen op een degelijkse basis zou willen bieden. Mijn zoontje van 2,5 jaar zal het verschrikkelijk vinden als deze winkel vertrekt, zijn dubbelvla vind ik nergens. Inmiddels is hij eraan gewend en u stelt dus ook veel ouders voor een lastige taak om dit hun kinderen uit te leggen.

Hartelijk dank voor uw aandacht en veel succes in het beslisproces.

--

Gast

#15

2016-03-09 21:27

Bedankt voor uw hulp!! Ik heb een mailtje gestuurt naar de BMA.

Gast

#16

2016-03-10 13:17

mailtje gestuurd. hopelijk wordt er rekening gehouden met buurtbewoners.


Gast

#17

2016-03-10 19:03

Gedaan ;) Bedankt alvast! ik kon jammer genoeg niet aanwezig zijn omdat ik veelal s'avonds of in het weekend werk.

Gast

#18

2016-03-14 09:52

Als vaste klant van Albert Heijn Leuven, wil ik pertinent mijn protest aantekenen tegen de gevraagde sluiting van deze vestiging naar aanleiding van de fusie tussen Delhaize-Ahold.

Vroeger ging ik naar Maastricht om te kunnen genieten van het aparte aanbod dat AH aanbiedt. Ik ben dus enorm blij met de AH Leuven en dan nog zo dicht bij mijn thuis. Door de voor mij ideale ligging kan ik te voet of met de fiets mijn boodschappen doen, wat me meer in beweging zet en de wagen blijft op stal dus ook minder CO2 in de lucht.
AH heeft nog het kruidenier aspect, de andere winkels zoals Colruyt/Carrefour zijn véél te groot.
Dat deze AH-vestiging zou moeten verdwijnen valt niet te vatten. Het is de combinatie van de ideale ligging en het aanbod dat voor mij AH de ideale winkel maakt. Uiteraard ook het vriendelijke en behulpzaam personneel.

Ik zag van het weekend dat naast mijn geliefde AH een Kruidvat zijn intrek gaat nemen. Dit vind ik bijzonder fijn omdat het weer een winkel is waarvoor ik niet naar het stad moet en ook te voet naartoe kan.

Het Engels plein belooft een aangename locatie te worden om gezellig te kuiereen en te winkelen. Er mogen nog steeds meer broodjes/bistro/resto gelegenheden komen zodat het voor de randbewoners ook aangenaam vertoeven is.

AH Engels Plein is geen concurrentie voor andere handelszaken zoals Lidl, Aldi, Colruyt omdat deze laatste hun clienteel bestaat uit hun directe buurtbewoners net zoals AH Engels Plein zijn buurtbewoners het clienteel vormen.

Wanneer er een andere winkel in gehuisvestigd zal worden zal ik misschien er een noodaankoop doen maar zeker niet mijn grote boodschappen en dus zal ik genoodzaakt zijn om weer de wagen te nemen. Voor de gezinslievelingsgerechten, -smaken en -specialiteiten van AH zal ik terug naar Maastricht rijden en maak ik er weer een daguitstap van, dat komt dan maar ten goede van de Nederlandse Economie want in België ben ik dan klant af.

Laat AH-vestiging Engels Plein waar hij is in het belang van de consument!

D. Huysmans