Tegen ophalen restafval om de 4 weken (Tholen)

Tegen ophalen restafval om de 4 weken (Tholen) / Mededelingen / Einde petitie / Opmerkingen


Gast

#51 Re: Re:

2017-01-09 18:32

#45: Pedro - Re:  

 Je kan het iig proberen! Vriendin heeft 3 kids id luiers en krijgt nu een 2e container! (Zijn met huishouden v 5)


Gast

#52 Petitie

2017-01-09 20:58

succes Kees en bedankt voor je genomen initiatief ! Hopelijk nemen ze het mee in hun beslissing . Gr Simone 


Gast

#53

2017-01-09 21:27

We begrepen van een medewerker van de milieustraat dat het vanaf heden ook niet meer mogelijk is om restafval bij de milieustraat in te leveren.
Wij leverden afgelopen zaterdag nog wat restafval in bij de milieustraat omdat we op vakantie gaan en ons afval wilden opruimen anders had dit twee maanden in de container gezeten. Ik vind dit eigenlijk geen stijl. Milieustraat moet open blijven voor restafval.
F

#54

2017-01-09 22:54

Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat je bij incontinentie een extra grijze container kan krijgen.... Maar vervolgens wordt ook díe maar eens in de 4 weken geleegd... 


Gast

#55

2017-01-10 11:07

Op dinsdag 10 januari 2017 waren wij op de milieustraat. Wij werden geïnformeerd door de medewerker van de ZRD, dat er vanaf afgelopen maandag GEEN HUISVUIL meer mag worden geaccepteerd! Waar ga je er dan mee naartoe? Precies.... in de berm ermee. Ik hoop dat mensen die dat doen, er dan rekening mee houden dat te doen op gemeentelijk grondgebied ipv op particulier terrein, want dan zit die particulier ermee. Ziet U zwerfafval ? Meld dat dan via de app BuitenBeter. Wat zal de gemeente Tholen het druk krijgen!!!
Pislink

#56

2017-01-10 14:14

Het moet niet gekker worden!!! Na het dictatoriale eenzijdige besluit de inzameling restafval naar 1 x per 4 weken te doen blijkt (stiekum en zonder enige vooraankondiging) het aanbieden van rest afval bij de milieustraat per deze week VERBODEN te zijn!!!!

Ik ga er vooralsnog vanuit dat OF de regeling weer wordt zoals voorheen OF dat bewoners een enorme restitutie gaan krijgen op de afvalheffing.

Mogelijk dat (ter lering en vermaak) de Tholenaren collectief het restafval dat niet in de container past mogen aanbieden bij de "zeer slimme" verantwoordelijke wethouder???

Dit is duidelijk een persoon die in het bedrijfsleven niet eens door de proeftijd zou zijn geokmen(hoe stom kan het electoraat zijn) maar zich nu kan manifesteren in een publiek orgaan zonder ook maar een moment rekenschap te hoeven geven over de besluitvorming.

Welkom in Tholen


Gast

#57

2017-01-10 15:03

We betalen genoeg voor het ophalen van het restafval 1x per 2 weken. Door de luiers bij het gewone restafval te moeten gooien red ik 1x p.met. niet. Dus als het niet terug veranderd wil ik een extra grijze bak zonder extra kosten.
mvg kelly reid

Gast

#58 Heel erg pist off

2017-01-10 15:40

Naar de kragge...? Daar heb ik helemaal geen tijd voor en zin in!!


Straks wordt Tholen net als de achterbuurt van AMS, daar gooien ze het gewoon op alle hoeken van de straat.
Geloof me ik gooi het werkelijk waar gewoon bij het gemeentehuis voor de deur, en stel ook voor dat iedereen dat gewoon is gaat doen.

 Moeten hun maar kijken wat ze ermee doen, en geloof me dan wordt deze achterlijke beslissing zo ingetrokken!! 

Uit niets wordt aangekondigd dat het 1x in de 4 weken wordt, maar je hoort niemand van de gemeente over minder betalen want dat blijft gewoon het zelfde natuurlijk!!

De gemeente moet zich werkelijk waar kapot schamen!!!!!

 

Succes Kees en van mij mag je dit letterlijk zo aan hun doorgeven.

 

Groet,

Kim

 


Gast

#59 Re: Heel erg pist off

2017-01-10 18:25

#58: - Heel erg pist off 

 Helemaal mee eens, laten we wat we niet kwijt kunnen bij t gemeentehuis op de stoep zetten!!!


Gast

#60

2017-01-17 15:18

Waarom de groene bak om de twee weken, en de zwarte 1 keer per maand? En in de zomer zit je met maden. Dan zet ik mijn bak op de stoep.

Gast

#61

2017-01-28 13:57

Heb het artikel in de Eendrachtbode gelezen, heb mijn handtekening niet voor niets gezet en heb geen toestemming gegeven om mijn handtekening bij het oud papier te gooien. Wat wordt er met deze handtekeningen gedaan? Vind dit een belachelijke actie, wil mijn handtekening niet bij het oud papier waar iedereen er mee kan doen wat hij wil.
Pedro

#62 Tholen bedankt!

2017-01-31 22:55

Intussen is de 1e vuillichting in januari 2017 achter de rug en zwijgt iedereen en irriteer ik me mateloos aan al die bagatelliserende mediaberichten zoals in de PZC. Zie bericht

"Geen overvolle containers in Tholen, wel vrees voor stankoverlast" en

"initiatiefnemer-petitie-is-al-wat-milder-over-afvalbeleid-van-gemeente-tholen"

Tabitha

#63

2017-01-31 22:56

Ja hoor. Doe maar net alsof er allemaal niets aan de hand is en alsof de klagers zich allemaal voor niets hebben druk gemaakt en dat het nu “allemaal wel meevalt”. Noem ook eens in jullie artikelen de situaties waar het niet goed ging. Wij zijn zelf met het gezin 1 weekje in januari weggeweest en hebben daardoor zelfs minder restafval gehad als normaal het geval zou zijn geweest maar zelfs nu staken er twee hele vuilniszakken boven de rand uit en heb ik weer twee andere vuilniszakken los bij de container gezet. Ze zijn wel gewoon meegenomen maar het geeft al aan dat een restafval-volumehalvering voor de grotere gezinnen niet goed mogelijk is en dat sowiezo het straks in warmere maanden goed gaat stinken. Gemeente Tholen bedankt!