Albert Heijn Leuven moet blijven

Albert Heijn Leuven moet blijven / Mededelingen / Help ons de AH in Leuven te behouden (er is misschien nog kans!) / Opmerkingen


Gast

#1

2017-01-30 11:46

Ah moet gewoon blijven!

Gast

#2

2017-01-30 11:50

Laat Ah Leuven gewoon blijven! We hebben er lang genoeg op gewacht!

Gast

#3

2017-01-30 11:54

OK, email gestuurd!

Gast

#4

2017-01-30 11:55

Beste, Laat a.u.b. de winkel van AH in Leuven bestaan. Een hele fijne winkel, goed assortiment, prima gelegen.
Bedankt hiervoor.
Odette Ronsmans

Gast

#5

2017-01-30 11:57

De producten die hier te vinden zijn, zijn niet te vinden in andere supermarkten in regio Leuven. Er is geen enkele goede reden om deze winkel te sluiten en bovendien is het aanbod grotendeels aangenaam anders.

Gast

#6

2017-01-30 12:30

Voorstel tekst (gebaseerd op vorige tekst):

Als klant van Albert Heijn Leuven, wil ik U vragen de vestiging van AH te Leuven alsnog de kans te geven om open te blijven. Aangezien geen andere supermarktketen de locatie dermate interessant blijkt te vinden, durf ik veronderstellen dat uw eerder genomen beslissing een weinig gefundeerde keuze was.

Dit is de énige AH in mijn regio en door het unieke productaanbod, zou een sluiting van deze winkel mijn productkeuze als consument enorm verminderen.

Door zijn ligging, is deze AH de enige supermarkt die voor mij vlot bereikbaar is.

Bij sluiting van AH Leuven, is de dichtstbijzijnde Delhaize supermarkt geen aanvaardbaar alternatief, aangezien deze zich in het autovrije centrum bevindt.

Er bevinden zich al verschillende winkels van Carrefour, Colruyt, Spar, Lidl en Aldi tussen het Engels Plein en de dichtstbijzijnde Delhaize, zodat er allicht voor deze ketens geen reden is om de AH vestiging over te nemen. Er is dus een groot risico dat er géén andere supermarkt aan het Engels Plein zou komen terwijl onze groeiende buurt zeer zeker behoefte heeft aan een supermarkt op deze plaats.

Vriendelijke groeten,

Gast

#7

2017-01-30 13:09

heb mijn mail verstuurd. hopelijk stopt de klucht.

Gast

#8

2017-01-30 13:24

Ik vind het aanbod van AH in Leuven super tof en zou het niet meer kunnen missen.
Daarom, hou aub mijn winkel open!!!!!

Gast

#9

2017-01-30 14:11

Deze AH moet gewoon blijven .
Het assortiment wat zij aanbieden is niet te vinden in andere winkels .
Deze omgeving is enorm aan het uibreiden en een supermarket is noodzakelijk in de naaste omgeving !

Gast

#10

2017-01-30 14:20

Alleen in de AH vind ik de typische nederlandse producten die ik al jaren kocht toen ik nog thuis (grensgebied Limburg) woonde. Wij doen al onze boodschappen hier, en opteren om naar Aarschot te rijden indien de AH hier in Leuven sluit. Trieste zaak. het aanbod is écht wel anders dan de Delhauze/Carrefour,.. Ik ben nu al in de rouw over de sluiting! :(

Gast

#11

2017-01-30 14:27

Ellen Devroe
Nik

#12 AH Leuven miet blijven h

2017-01-30 15:49

waarom een winkel sluiten die gelegen is op een plaats waar geen andere winkel in de omgeving terug te vinden is. Deze winkel is open op zondag heem practische voor mensen die werken en het druk hebben. 


Gast

#13

2017-01-30 16:42

Als het zou kunnen, zou ik het fantastisch vinden dat de Albert Heijn in Leuven alsnog kon blijven! Vooral omdat deze winkel zoveel succes heeft, omdat er niet dezelfde producten te vinden zijn als in eender welke andere winkel in de buurt (zelfs niet bij Delhaize), omdat de kwaliteit prima is, omdat het heel goed gelegen is en makkelijk bereikbaar, omdat ...
Het is mijn favoriete plaats om mijn wekelijkse boodschappen te doen. Ik zou deze winkel ABSOLUUT missen!!!

Bedankt alvast om nogmaals naar ons, de consument, te luisteren!


Gast

#14

2017-01-30 17:29

De Leuvense AH MOET blijven, je kan er producten kopen die je niet vindt in andere Belgische winkels. Er zijn MEER winkels met de naam 'Carrefour' al dan niet in onderaanneming of franchise ' dan dat er Delhaizes en AH's tesamen zouden zijn. Wat is het probleem.......AH MOET BLIJVEN !!!!!!!
Bambi

#15

2017-01-30 18:43

Voorstel tekst (gebaseerd op vorige tekst):

Als klant van Albert Heijn Leuven, wil ik U vragen de vestiging van AH te Leuven alsnog de kans te geven om open te blijven. Aangezien geen andere supermarktketen de locatie dermate interessant blijkt te vinden, durf ik veronderstellen dat uw eerder genomen beslissing een weinig gefundeerde keuze was.

Dit is de énige AH in mijn regio en door het unieke productaanbod, zou een sluiting van deze winkel mijn productkeuze als consument enorm verminderen.

Door zijn ligging, is deze AH de enige supermarkt die voor mij vlot bereikbaar is.

Bij sluiting van AH Leuven, is de dichtstbijzijnde Delhaize supermarkt geen aanvaardbaar alternatief, aangezien deze zich in het autovrije centrum bevindt.

Er bevinden zich al verschillende winkels van Carrefour, Colruyt, Spar, Lidl en Aldi tussen het Engels Plein en de dichtstbijzijnde Delhaize, zodat er allicht voor deze ketens geen reden is om de AH vestiging over te nemen. Er is dus een groot risico dat er géén andere supermarkt aan het Engels Plein zou komen terwijl onze groeiende buurt zeer zeker behoefte heeft aan een supermarkt op deze plaats.

Vriendelijke groeten,


Gast

#16

2017-01-30 20:39

Geachte,
Laat onze AH-winkel in Leuven open blijven AUB

MVG
<br


Gast

#17

2017-01-30 21:29

Behoud aub de AH in Leuven. Dit assortiment vind ik nergens. Waar moet ik anders naartoe?

Gast

#18

2017-01-30 21:35

Ik wil dat de winkel behouden blijft omdat ik daar een zeer goed contact heb met het personeel, vriendelijk én gedienstig ! Het aanbod van hun producten net iets anders is en de openingsuren ook heel interessant zijn, zelfs op zondagmorgen ! Ik kan er gratis een koffietje drinken en heb op die manier al kennis gemaakt met andere mensen. Albert Heijn Vaartkom moet blijven !!!

Gast

#19

2017-01-30 21:54

Albert Heijn is noodzakelijk voor de Vaartkom. Ik wil vragen om daaraan gevolg te geven voor hun talrijke klanten. Dank. U, familie Leenaerts

Gast

#20

2017-01-31 01:47

Ik vindt echt dat de AH moet blijven vindt het de beste winkel !!!!

Gast

#21

2017-01-31 09:16

AH heeft unieke en leuke producten die ik dagdagelijks gebruik. In andere winkels kan je deze echt niet kan vinden. Waar moet ik die dan anders gaan kopen?!


Gast

#22

2017-01-31 16:30

Dank u voor de update. Is er voor de Albert Heijn in Boortmeerbeek dan al wel een overnemer gevonden want deze is tot op de dag van vandaag ook nog niet gesloten (wat ik toejuich)

Gast

#23 Re:

2017-01-31 16:31

#10: -  

 Momenteel is de AH in Boortmeerbeek ook nog steeds open, is dit niet dichterbij voor u?


Gast

#24

2017-01-31 20:22

Onze heel gezin was zo blij dat er een AH in onze buurt kwam ,want voordien gingen we eens in de maand naar AH in Maastricht winkelen om toch maar die verscheidenheid in producten te hebben voor diabetes patienten en ook om de echte hollandse producten.Aub laat AH in Leuven openblijven het is niet de bedoeling dat we weer om de maand naar Nederland moeten rijden.

Gast

#25

2017-02-01 09:09

Geachte,

De AH is een meerwaarde in de buurt en het zou een schande zijn moest deze sluiten.
Bedankt

Mvg,
Catherine Engels