Inwoners Rhenen TEGEN de doorberekening Precariobelasting op drinkwater Vitens

Inwoners Rhenen TEGEN de doorberekening Precariobelasting op drinkwater Vitens / Mededelingen / Gemeente Rhenen beloofd Compensatie / Opmerkingen


Gast

#1

2017-12-21 21:00

Goed te lezen dat er compensatie verleend wordt. Dank voor terugkoppeling.
mbt groeten van bezorgde afnemer dmv kabels en of leidingen in gemeente grond


Gast

#2

2017-12-21 21:08

Super!


Gast

#3

2017-12-21 21:09

De onrust is al veroorzaakt. En daar dank ik vitens voor, want als die de brief niet verstuurd had dan hadden we ineens een rekening gekregen en hadden we nooit bezwaar kunnen maken

Gast

#4

2017-12-21 21:52

Het werkt, dank voor jouw inzet!!

gast

#5

2017-12-22 03:56

Blijft de vraag wie hier nou de grootste schurk is: Vitens of de gemeente. Ik ben er nog niet helemaal achter - speelt iedereen nou echt open kaart?


Gast

#6 Zooitje bij gemeente

2017-12-22 07:34

Ik ben zeer verbaasd over hoe de partijen over elkaar heen duikelden zaterdag, zondag en maandag. Dat ze het allemaal niet wisten, dat het niet de bedoeling was en vooral hoe de burgemeester zich opstelde. Die stelde vast (keer op keer) dat het allemaal aan vitens lag en dat andere gemeenten het ook doen, dus Rhenen doet het ook (ik zie hem met dat vingertje al wijzen). En nu, dankzij de onrust, zegt Rhenen op voorhand dat er compensatie komt. Laat ik uitgaan van kwijtschelding. Het hele bedrag van €92 dat ik moet betalen, wil ik gewoon terug. En niet via een korting. Tenzij de rechter besluit op 2 mei dat de precariobelasting niet eens mag.

Ik vind het een zooitje bij de gemeenteraad, dat vind ik al enkele jaren. In maart zal ik een goede keuze maken bij de verkiezingen.

 


Gast

#7 Re: Zooitje bij gemeente

2017-12-22 07:39

#6: - Zooitje bij gemeente 

Geen onjuiste constateringen. 


Gast

#8

2017-12-22 08:27

We wachten af. In ieder geval bedankt dat je dit hebt opgestart! Geeft je het gevoel toch iets te doen en dat we niet alles blijven pikken! Fijne dagen!

 


Gast

#9 #9

2017-12-22 08:37

gaat de gemeente nu nadenken welke belasting ze eerst kunnen verhogen, en dan daarna compenseren SIGAAR UIT EIGEN DOOS


Gast

#10

2017-12-22 09:05

Deze heffing gaat dus niets opleveren behoudens de gewekte onrust. Proceskosten en alle onnodige afhandelingskosten, komen toch op het bordje van de burger. De heffing afblazen is de minst dure optie! Gelukkig komen de verkiezingen eraan.

Met vriendelijke groet, Adri Miltenburg


Gast

#11

2017-12-22 09:42

Ten eerste: deze onrust bestaat al bij de inwoners!
Ten tweede: deze onrust wordt alleen maar groter door het woord "COMPENSATIE" te gebruiken!

M. Lammers

Gast

#12

2017-12-22 11:25

Top voor het opzetten van je petitie.
Compensatie is onzin, de gemeente zou gewoon op het genomen besluit terug moeten komen in plaats van een compensatie regelen op te zetten. Betekent extra adminstratie en extra kosten. Is geen teken van efficient met het geld van de burger omgaan.
Gemeentelijk hebzuchtige fout gewoon erkennen.

Gast

#13

2017-12-23 08:20

Dank je wel voor je inzet voor het op zetten van deze petitie. Blijf me wel afvragen wat deze gemeente nu gaat verzinnen om toch geld in het laatje te krijgen. Fijne kerstdagen.