Wij eisen schone lucht!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij eisen schone lucht!.


Gast

#51

2012-07-25 22:11

Schone lucht is van levensbelang niet alleen voor mij maar voor zoveel anderen. Mijn vrouw heeft zwaar Astma en dat zegt mij genoeg.

Gast

#52 Re:

2015-03-07 17:01

#9: -  

 ik zou ook bij je binnen eens de luchtkwaliteit meten want die is waarschijnlijk net zo slecht!


Gast

#53

2015-11-18 10:12

Omdat het probleem totaal niet erkend wordt. Of het nou gaat om spuitcirkels(fruitteelt), verkeer etc en zeker hier ook de houtstook die hier op ongebreidelde schaal plaats vindt. Heb 10 jaar van smorgens 6u tot snachts 24u vol in de rook gezeten... daar zit niemand mee; bewezen gevaren en gevolgen krijgen geen aandacht, zelfs niet door de GGD. Vaak betreft het gebrek aan kennis maar bijv hout stoken is ook goedkoop en de last wordt vaak ervaren door de omgeving. Actieve houding t.a.v. erkenning, voorlichting en wettelijke regels en normen zijn zeer gewenst. De gemeente heeft in zijn milieuplannen nauwelijks aandacht voor luchtkwaliteit, wetende dat dat de economische activiteiten wel eens in de wielen zou kunnen rijden. Heb veel respect voor lokale initiatieven zoals de stichting "Kloar Loch" die strijdt voor schonere lucht in Maastricht e.o. Maar het probleem dient groter en grensoverschreidend te worden aangepakt. Gezien de urgentie m.b.t. klimaat is het nu een goede timing om van "ons" te laten horen. En " for the time being " zal ik dat ook zeker doen in de omgeving en gemeente.
Lavendel

#54 Re:

2016-02-12 16:51

#53: -  

 


Gast

#55 Re: Re: Google ook eens : Chemtrail petitie ! Daar kun je lezen wat er nog meer in de lucht gebeurt

2016-02-12 17:04