STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG.


Gast

#126

2012-05-09 20:47

Het moet eens afgelopen zijn met verhogingen ,eerst nu maar de fraude die er is aanpakken!!!

Gast

#127

2012-05-09 23:15

Weer worden de chronisch zieken en gehandicapten extra gepakt!!!
Er kan nog wel meer bij??
Waar moeten wij nog van eten, mogen wij ook nog leven??

Gast

#128

2012-05-09 23:21

niet normaal

Gast

#129

2012-05-09 23:56

dit kan niet meer mensen zijn nu al in schulden en problemen waar gaat dit heen!!

Gast

#130

2012-05-10 01:14

Begin maar eens met bezuinigen en NIET met VERHOGEN van belastingen en eigen bijdragen!
janp

#131 toelichting petitie verhoging eigen bijdrage ziektekosten

2012-05-10 01:16

Het wordt tijd dat de overheid eens gaat BEZUINIGEN in plaats van VERHOGEN van belastingen en eigen bijdragen!

Gast

#132

2012-05-10 02:02

Diep treurig, het voelt als een gevangene in eigen land, omdat we nu steeds meer voelen dat we niet meer eigen baas over ons eigen geld zijn. het liefst zou ik willen vertrekken, en ben me dat al maanden zwaar aan het overleggen! Hoe moeten mensen met een minimum inkomen dit nog betalen, mensen die 38 uur werken voor wat je het nu kunt noemen een hongerloon. Misschien krijgen we in de toekomst ook nog wel een hoge muur om ons land zoals in Berlijn destijds, dan hebben ze ons helemaal in hun macht. waarom kunnen wij hier niks aan doen, en luistert niemand naar ons, HEBBEN WIJ DAN NU HELEMAAL GEEN RECHTEN MEER?

Gast

#133

2012-05-10 08:38

Volslagen belachelijk, waar zijn ze mee bezig?Hun eigen zakken spekken en Brussel goed voorzien?
Maar hun eigen volk kan verrekken!

BEZUINIGEN IS NIET HETZELFDE ALS LASTEN VERHOGEN VAN DE EIGEN BURGERS!!!!!


Gast

#134

2012-05-10 09:56

Meer geld bij de burgers vandaan halen is geen eerlijke oplossing. De geldwegpleurpot in de zorg moet eerst worden aangepakt.
elisabeth

#135

2012-05-10 10:06

Wanneer wordt de fraude in de zorg eens aangepakt.
Ooit wel eens de declaraties van een orthodontist bekeken? Voor een controle van nog geen 5 minuten moet je 47 euro neerleggen. Een vriendin van mij werkt bij een orthodontist. Hij vertelde onlangs dat hij een horloge had gekocht van SCHRIK NIET: 60.000 euro!!! Dit is geen geld verdienen maar geld roven op een "legale" manier. Dan klopt er toch iets niet. En als hij nou op een flatje woonde..... Woont in een enorme villa.
uitgemolkene

#136 Witteboordenmaffia

2012-05-10 11:12

Het is te gek voor woorden hoe het volk wordt uitgemolken en geterroriseerd met behulp van al die politieke partijen door die verzekeringsmaatschappijen! De bedoeling is waarschijnlijk dat goede medische zorg er straks alleen nog is voor rijkaards! Kreeg van de week medicijnen voorgeschreven door de internist omdat ik anders allerlei gezondheidsproblemen erbij zou krijgen. Kom ik bij de apotheek moet ik verdikkie 20 euro betalen, terwijl ik nota bene al zoveel eigen risico moet betalen. Om de haverklap moet je maar bijbetalen bij de apotheek. Dit zit niet meer in het pakket en dat niet meer, bij de schoften af. Maar ja, het kan maar door blijven gaan omdat wij een volk van angsthazen zijn! Zit te wachten op een moedig iemand die het voortouw wil nemen om gezamenlijk met het volk Jan met de pet naar Den Haag af te reizen en een einde te maken aan die witteboordenterreur!

Gast

#137

2012-05-10 14:08

We betalen al genoeg

Gast

#138

2012-05-10 14:50

Het is natuurlijk belachelijk dat je 400.- euro moet gaan betalen, voor de medicijnen die een mens nodig heeft,zeker als je ouder word!
Plus wat de regering ook nog wil dat je 9,00 euro moet gaan bij betalen voor ieder recept!
Ik zeg al dat je in dit land niet oud mag worden, en niet ziek,(cronisch), maar zeker niet alle twee, want dan ben je in de aap gelogeerd, want hoe hoe moet een mens dat allemaal gaan betalen, van je A.O.W.? Nu hebben wij nog een klein pensioentje, maar dat is niet toereikend om dat allemaal op aan de medicijnen, dus houd ik zeker de hand verder op mijn knip!!!!!

Gast

#139

2012-05-10 15:04

Steeds meer betalen voor minder vergoedingen.Ik vind dit niet kloppen! ben zelf afhankelijk van redelijk veel medicijnen,en heb A.O.W. met een klein pensioentje. Je zou zelfs wel dood willen omdat het onbetaalbaar word!!Mensen die dit bedenken hebben of veel inkomen, en zeker niet ziek, want dan zouden ze wel anders piepen, let maar eens op de te hoge bonesen van wat voor instantie dan ook!

Gast

#140

2012-05-10 15:26

Weer zijn ouderen en chronisch zieken de dupe
Al een bedrag van € 220.- aan eigen risico,geen indexatie en in 2013 pensioen vermindering.
Thans al meer dan 10% ingeleverd op het pensioen hierdoor.
Ook per 1 october 2012 verhoging op BTW en degelijke verzaringen.
De ouderen en de chronisch zieken zijn weer de klos.

Gast

#141

2012-05-10 15:54

Beslist niet op 1 van de 5 partijen stemmen die dit bedacht hebben. Licht eerst de gehele gezondheidszorg maar eens door op alle, maar dan ook op alle onderdelen.
jo

#142 Re:

2012-05-10 18:03

#127: -

Nee wij mogen enkel 7 dagen per week mensen aan het werk houden, waaronder de graaiers.

voortdurend overleggen ,bewijzen ,herindiceren ,aanvragen daar zijn onze uurtjes mee gevuld.

tijd over om ook nog iets leuks te doen is bijna geen tijd meer voor over,overleven.

 

 


Gast

#143

2012-05-10 21:15

dit is waanzin te top.
lekker opschroeven die prijs.
gaat het alleen nog maar beter met europa.
want daar gaan we voor betalen!!!
hartelijk bedankt HEREN uit den haag!!!

Gast

#144

2012-05-11 01:08

waarom die verhoging ik vind dit te gek van woorden, wie wordt er het meest gepakt de mensen met de kleine beurs. als het zo door gaat wordt het weer net het zelfde als vroeger . de oudere kunnen straks nog maar alleen achter geraniums blijven zitten voor hun wordt het onbetaalbaar, een verhoging als het moet oké maar dan naar draag kracht dat vind ik reëel en eerlijk

Gast

#145

2012-05-11 01:40

Marktwerking in de zorg werkt niet. Wat zou er gebeuren als mensen de reguliere zorg niet meer kunnen betalen denkt u??? Er zijn nu al veel alternatieven beschikbaar. En zo dadelijk nog meer, omdat ook de beroepsbeoefenaars in deze sector er niet langer mee akkoord zullen blijven gaan.
Dus stop de winstbeluste zorgverzekeraars, het schijnheilige gedoe dat er niet ergens anders op kan worden bezuinigd, dat zijn gewoon leugens die niet langer vol te houden zijn! Een gezond hart is ook een zuiver hart, tezamen met een zuiver geweten.
Goede gezondheidszorg kan voor iedereen beschikbaar worden gemaakt, als de marktwerking eruit wordt gehaald. Die is de pest, dat ìs de ziekmaker van dit hele ellendige systeem. Kappen ermee!

Gast

#146

2012-05-11 06:02

Medicijnen moeten gratis zijn
in nederland


Gast

#147

2012-05-11 11:30

€ 170,00 € 220,00 en dan: € 400,00 SCHANDE!!! Wanneer is het een keer GENOEG!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-05-11 12:44



Gast

#149

2012-05-11 18:40

allemaal naar de gaarkeuken met dit beleid!

Gast

#150

2012-05-11 23:12

Ik heb chronische astma MAAR ? ik heb een goeie baan van 40 uur in de week ik betaal belasting(en)net zo als 10 miljoen andere Nederlanders maar het wordt mij en velen met mij een soort onmogelijk gemaakt om een goed bestaan op te bouwen IK (wij) moeten steeds meer geld inleveren omdat er HELEMAAL GEEN GOED TOEZICHT is op de uitgaven van de Nederlandse gezondheidszorg en daarom wordt het bij de zwakkere landgenoten terug gehaald ik vind het een GROF SCHANDAAL vooral voor chronische zieken die niet kunnen werken en die steeds meer gekort worden waar is toch de VERANTWOORDING van alle politieke partijen Men is in hoog tempo de verzorgingsstaat aan het afbreken en dat baart mij zorgen Nederlandse burgers laat dit AUB niet gebeuren.