STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP VERHOGING EIGEN RISICO ZORG.


Gast

#51

2012-05-05 15:44

€ 400,-- eigen risco verplicht voor de zorg? Waar moet dat heen?
Liever inkomensafahnkelijke bijdrage en dan maar geen zorgtoeslag.

Gast

#52

2012-05-05 16:38

aals deze petitie niet werkt dan moet we met z'n alle geen premies meer betalen.

Gast

#53

2012-05-05 16:40

Ik vind het niet normaal w aar ze nu mee bezig zijn wie ken dat allemaal wel betalen

Gast

#54

2012-05-05 22:42

Ze zijn helemaal de weg kwijt in Den Haag wat een rotzooi is dit land aan het worden wanneer gaan we de straat op ?

Gast

#55

2012-05-06 01:32

belachelijk we betalen al zoveel voor de zorg, waar gaan we naartoe met ons geld en die klere euro?!!

Gast

#56

2012-05-06 11:43

Gestraft worden omdat je ziek bent, het moet niet gekker worden!
Muisje

#57

2012-05-06 12:57

Langer werken omdat wij ouder worden nou geloof het maar niet door die bezuiniging wordt de zorg alleen maar slechter dan worden wij echt niet ouder ik moet ineens 7 maanden langer werken wat een rotmaatschappij ze kunnen alleen in den haag maar het woord bezuinigen uitspreken, het wordt inderdaad dat wij eens de armen uit de mouwen steken en het niet meer pikken wanneer ik ben er klaar voor. Goede tip geen aanvullende verzekering nemen je moet dan toch alles zelf betalen

Gast

#58

2012-05-06 13:30

Pak de rijke mensen maar eens aan, wij krijgen het steeds slechter en de rijke worden steeds rijker!

Gast

#59 Mee eens!! Allemaal niet meer betalen, zul je eens zien dat de premie en eigen risico lager kan!!

2012-05-06 16:10


Gast

#60

2012-05-06 18:17

we kunnen ons beter niet meer verzekeren straks. onzin marktwerking terug naar het ziekenfonds

Gast

#61

2012-05-06 19:58

een moeder met een bijstands uitkering en twee kids kan het toch allemaal niet meer betalen anders

Gast

#62

2012-05-06 22:47

Deze verhoging is een van de meest oneerlijke. Het treft mensen met een laag inkomen, financieel onevenredig zwaar. Een eerlijker verdeling is wanneer de hogere inkomens naast de AWBZ en de Wmo, óók een inkomensafhankelijke eigen bijdrage aan zorgkosten betalen.

Gast

#63

2012-05-07 00:24

Totaal niet meer eens. Wat heb je aan een (onbetaalde) zorgverzekering als je hierdoor niet normaal kan eten?


Gast

#64

2012-05-07 00:29

Goed bezig! Schandalig die plannen voor de verhoging.

Gast

#65

2012-05-07 00:52

Schandalig en we betalen al zoveel premie! keep the good work going round!

Gast

#66

2012-05-07 10:47

Wanneer word er nou is GESTOPT met deze jatterij, Laat ze in Den Haag hun eigen salaris is uitkleden. wij zijn het zat.

Gast

#67

2012-05-07 11:46

met 500 handtekeningen komen we nergens.........
deel deel en deel

Gast

#68

2012-05-07 13:40

Belachelijk deze verhoging. We betalen al zoveel en als het zo doorgaat worden de problemen enkel erger. De gewone man durf niet meer een arts te raadplegen om bange zijn failliet te worden. Belachelij .voor worden als je een dreigend ziekte heeft er zoveelboord moet betalen behandeld te worden. Deze mensen hebben er niet om gevraagd zo ziek te worden en te zijn. SCHANDALIG!!!!!!

Gast

#69

2012-05-07 14:22

Tijd dat Europa eens ONDERGESCHIKT wordt aan zijn burgers, i.p.v. andersom!

Gast

#70

2012-05-07 14:26

Het is schandalig veel mensen kunnen dat niet betalen en hun gezondheid lijdt daaronder ...uiteindelijk worden de zorgkosten dan nog hoger voor de verzekeringen..
een erg ontevreden burger

#71 Re:

2012-05-07 15:05

#25: bergce -

Ik wil ook de barricade wel op hoor! Overal zie je de mensen klagen, maar nergens 1 protestactie. Misschien moeten we met z'n allen hier iets tegen gaan doen, anders wordt het eigen risico straks 1000 euro per jaar.


Gast

#72

2012-05-07 15:11

De verhogingen van alle kosten gaan zo hard, ik kom in de problemen zo.

Gast

#73 Re:

2012-05-07 15:16

#62: -

Wat er altijd wordt vergeten is dat de hogere inkomens niets voor niets krijgen. Geen toeslag voor dit of dat, ze mogen alleen maar dokken. Je had eerder de particuliere verzekering, als 10 euro boven een bepaald bedrag verdiende, dan moest je uit het ziekenfonds en een belachelijke hoge premie betalen. Bedenk eerst maar eens dat de hogere inkomens al dubbel zoveel belasting moeten betalen. Mijn man houdt een half jaar lang een heel gezin in leven van de belastingen die hij betaald. Hoezo zou je hem nog zwaarder moeten belasten? Hij verdient iets meer dan modaal. Ikzelf ben ook nog eens chronisch ziek en zou binnen 3 maanden aan die 400 euro eigen bijdrage zitten. Wij zijn niet zielig of arm, maar moeten ook uitkijken met onze uitgaven.


Gast

#74

2012-05-07 17:16

dit kan niet goed blijven gaan!!!!!!!!!!!!!
De lonen gaan niet meer om hoog en de zorg en alles wordt duurder en de rente aftrek willen ze gaan terug trekken hoe moet ieder dit gaan betalen mijjn kinderen willen een huis gaan huren maar komen niet eens in aanmerking omdat ze te wienig verdienen kunnen de tandarts niet meer betalen gaan alleen als ze pijn hebben!! mijn zoon is door de ziekenauto opgehaald maar is nu in een keer 220 euro kwijt en als het nu 400 euro wordt hoe moet dat dan + allle maandelijkse vastelasten hij moet ook nog eten kopen !!!!!!!!!!!!! kabinet helpt NEDERLAND NAAR DE KLOTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#75

2012-05-07 17:23

WE MOETEN IETS DOEN ALS NIEMAND IETS DOET GAAT HET KABINET GEWOON DOOR OM ONS NAAR DE KLOTTE TE HELPEN DIT MOETEN WE NIET PIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IK WERK IN DE ZORG MAAR JE KOMT JAMMER GENOEG NOOIT EEN KAMERLID TEGEN WANT DIE HEBBEN HET ALTIJD ZO GOED GELD VERDIEND DAT ZIJ LEKKER OP HUN ZELF KUNNEN BLIJVEN WONEN MET BEHULP VAN INGEHUURT PERSONEEL LAAT EERST DE HOGE SALARISSEN MAAR IETS INLEVEREN WIJ STAAN S,MORGENS OM HALF 6 AL NAAST ONS BED EN KOMEN EINDE VAN DE DAG EEN KEER MOE THUIS EN DAN KUNNEN WE ALLES NOG EENS GOED NATELLEN VOOR DAT WIJ WAT KUNNEN GAAN KOPEN ALS ER DAN NOG IETS OVERBLIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOOI DIE POLLEN ER UIT EN DIE BUITLANDERS DIE NIET WERKEN EN ZET HIER DE MENSEN ZELF AAN HET WERK DIE DE HAND OPHOUDEN EN DIE BEST AANGEPAST WERK KUNNEN DOEN DOEN ZE IN ZWITSERLAND EN IN OOSTERIJK DAAR ZIJN ZE WIJZER EN ZUINIGER OP HUN EIGEN VOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!