Veldzicht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Veldzicht.

Gast

#76

2013-03-25 22:03

Veldzicht moet blijven. Het is toch ongelofelijk dat een van de beste forensische klinieken van Nederland wordt gedwongen haar poorten te sluiten en dat daarmee bijna 500 medewerkers hun baan in Veldzicht verliezen. Dat kan toch niet waar zijn! En sowieso: het oosten wordt veel te hard getroffen door deze "te groot ingezette" bezuiniging. De werkeloosheidscijfers liggen hier al zo hoog. Eigenlijk is dit helemaal geen bezuiniging. Op geen ENKEL punt.
Bianca

#77 Kiezerbedrog

2013-03-25 22:31

Ongelofelijk.. In wat voor land leven wij, wat voor land laten wij achter aan onze kinderen en kleinkinderen. Wij worden kapot gemaakt door de politiek van nu. Wat er moet gebeuren is opnieuw naar de stembus!! De mensen die er nu zitten(lees pvda en vvd) hebben ons bedrogen keer op keer.. en wat doen wij.. we staan aan de kant en kijken er naar. Alles word geschoven op de zogenaamde crisis, maar wat politiek den Haag nu doet, is een crisis creeeren danwel in stand houden. het word tijd dat Nederland zegt WIJ ZIJN HET ZAT! We worden nu al tijden misleid en het lijkt erop dat niemand iets doet. Nu zal een van s lands beste TBS instellingen moeten sluiten omdat er op slinkse wijze koehandel is gepleegd met GGZ Nederland!! Alles gebeurt onder de tafel en het draait om geld geld en nog eens geld!! STA OP EN VECHT..

Gast

#78

2013-03-25 22:43

het is een buitengewoon slechte voorstel om Veldzicht te sluiten. Voor het dorp balkbrug betekent dit een forse aanslag op de werkgelegenheid. Bovendien is Veldzicht markant en beeldbepalend voor het dorp Balkbrug.

Jan Westert
fractievoorzitter ChristenUnie Overijssel
12345

#79

2013-03-25 22:46

Vreselijk dat er zoveel mensen op straat komen te staan, maar sorry; mijn grootste zorg zijn de patienten. Een specifieke doelgroep, met een hoop expertise op Veldzicht. Wat voor goeds gaat daar van komen? Niks!!

Gast

#80

2013-03-25 23:00

Efficiency gaat ten koste van de mensen. En dat gaat de samenleving weer meer geld kosten!

Gast

#81

2013-03-25 23:16

Sluiten wil nog niet zeggen dat je geld over houd

Gast

#82

2013-03-25 23:22

ik steun jullie actie wat het mag niet zo zijn dat die mensen thuis kommen te zitten met een enkelband .jullie doe goed werk en beschermen onze veilig heid dank daar voor mijn schoonzoon werkt bij de karelskamp dus die zit in het zelfde schuitje

Gast

#83

2013-03-25 23:27

aan alle mensen
teken ook de petie van de karelskamp
die moet ook open blijven net als veldzicht
bvd
Guther

#84

2013-03-25 23:28

Het is een vooringenomen besluit, politiek drenthe en overijsel....doe wat tegen dit belachelijk idee

Gast

#85

2013-03-25 23:36

Ongepast

Gast

#86

2013-03-25 23:38

onzinnige actie

Gast

#87

2013-03-25 23:58

Deze gevangen hebben hulp nodig een geen enkel bandjes plus wat dag je van alle werknemers die op straat komen wie gaat hun uitkering betalen.

Gast

#88

2013-03-26 00:11

meer enkel bandjes hoe zit het dan met onze veiligheid. Zonde van zo'n mooi gebouw Veldzicht hoort bij balbrug dit kan dus niet waar zijn.


Gast

#89

2013-03-26 00:14

Succes personeel Veldzicht Grittenborg en Karelskamp we staan achter jullie ga zo door.

Gast

#90

2013-03-26 00:27

Veldzicht is te belangrijk!!
Joop1961

#91 Doodsteek

2013-03-26 01:19

Dit is de doodsteek voor een dorp als balkbrug, honderden gezinnen worden hierdoor geraakt. De middenstand en toeleveranciers hebben ook afhankelijkheid en in de regio worden de alternatieven ook gesloten.
Dit besluit slaat echt nergens op, en dan heb ik het nig niet eens over de speciale functie van Veldzicht.

Gast

#92

2013-03-26 02:15

ik vindt dat veldtzicht moet blijven bestaan voor de vijligheid van de gedetineerde te waarborgen en de om wonende mensen

Gast

#93

2013-03-26 09:02

Ik moest van Inez
marlies

#94 beste meneer teeven

2013-03-26 09:04

Beste meneer Teeven.

Mijn naam is marlies en ik ben moeder van twee meiden.

Misschien kunt u me helpen. Mijn oudste dochter had het op school gehad over gevangenissen en had een vraag.

Hoe kan het dat als ik wat verkeer doe ik naar mijn kamer moet en als grote mensen wat verkeerd doen hoeven ze niet eens naar de gevangenis.

Ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat er slimme mensen zijn die besloten hebben dat we centen moeten besparen en daarom de boeven maar niet oppakken of als we dat wel doen een bandje om de enkel geven zodat we ze kunnen volgen.

Dit laatste vondt ze wel grappig. Dat wil ze de volgende keer ook wel als ze wat verkeerds doet.

Nu moet ik haar gaan vertellen dat ik straks geen werk meer heb omdat dezelfde slimme mensen van die plannen met die boeven hebben besloten om het werk van mama te sluiten.

Toen ze me vroeg waarom dat is en of ze nu wel veilig is kon ik haar helaas geen andwoord geven.

Hoe vertel je een kind dat het goed is om mensen vrij te laten die vast moeten zitten.
Hoe vertel je een kind dat haar moeder werkloos wordt omdat er mensen de kliniek als wisselgeld hebben gebruikt tijdens een politiek spelletje.
Hoe vertel je een kind dat je het zelf ook allemaal niet meer snapt?

Meneer Teeven U hoort bij die slimme mannen. Kunt u me aub helpen dit te verklaren.

Groetjes
marlies

Gast

#95

2013-03-26 09:48

Waar is deze sluiting goed voor: Cliënten, werkgelegenheid, veiligheid?
Nee goed voor geld en dan vergeet je de rest. Bizar!
gast

#96 belachelijk

2013-03-26 10:31

Belachelijk dat ze Veldzicht sluiten, op elke criteria zijn ze 1 van de besten in hun soort! Ze hebben gewoon een plek aangewezen op de kaart van Nederland, Teeven heeft niet gekeken naar cijfers en feiten!! Schandalig, er lopen nog over de 1000 mensen rond die nog een straf moeten uitzitten, hoe ga je dit verklaren aan Nederland meneer Teeven?

Gast

#97 Re: Kiezerbedrog

2013-03-26 10:52

#77: Bianca - Kiezerbedrog 

 

. Ben het helemaal met je eens Bianca, het lijkt wel of de Nederlanders een stelletje kuddedieren zijn die met de oren en ogen dicht politiek den Haag maar een beetje volgen terwijl die ons land helemaal de afgrond in helpen. Richting buitenland spelen ze Sint Nicolaas met maar geld weg geven,grote banken wordt veel geld ingepompt en dat gaat allemaal over onze ruggen. De mens kan in dit land barsten en mag maar zien te overleven en de heren ministers maar zakken vullen. Hoog tijd dat Nederland hier nu eens een eind aan maakt. Ben 61 jaar maar zolangzamerhand walg ik van ons landje met hun huigelaars aan de top. Een grote tegenstander van de politiek die al jaren gevoerd wordt.

Gast

#98

2013-03-26 10:56

Ik vind dat er niet zo rigoreus gesneden moet worden in deze specifieke vorm van detentie. Gedetineerden die deze behandeling nodig hebben kunnen niet zomaar op straat komen te staan, noch hun straf in een reguliere instelling uitzitten. de weg terug in de maatschappij wordt op deze manier onmogelijk.
Naomi

#99 FPC Veldzicht is UNIEK

2013-03-26 11:25

Onvoorstelbaar dat deze kliniek gaat sluiten, dat mag absoluut niet gebeuren. Een kliniek dat kwaliteit levert en zorgt draagt voor de patiënten. FPC Veldzicht is UNIEK en heeft de maatschappij zoveel te bieden. Alle medewerkers zetten zich volledig in voor hun werk dat ze zo graag doen, waar moeten ze straks naar toe? En dan hebben we nog de patiënten, zij die het hier na vele behandelpogingen in andere klinieken het bij Veldzicht eindelijk goed doen. Waar zullen zij naar toe gaan en wat komt er dan nog van hen terecht? Daarnaast vormen FPC Veldzicht en Balkbrug één geheel, denk aan de leuke bijzondere kerstmarkten in Landloperstijl. En dan hebben we het nog niet over het belang voor de middenstand gehad, dat FPC Veldzicht open moet blijven.

Gisteren waren we allen bijeen om te staan voor onze kwaliteit en voor de kliniek. Allemaal mensen die betrokken zijn bij het hele gebeuren, en dat zijn er VEEL! Veel te veel. Wij moeten er alles aan te doen omdat kleine beetje hoop dat we nog hebben, in te zetten om voor FPC Veldzicht te staan en dat het niet mag sluiten!!!

Beste meneer Teeven, waarom zou u een kliniek als deze, uniek in haar soort, sluiten?

Gast

#100 Veldzicht

2013-03-26 11:30

Men kan beter Het Binnenhof sluiten i.p.v Veldzicht. Wat zijn dat voor uitspraken die Dhr Teeven doet? Heeft men daar enig besef wat het betekend voor niet alleen Balkbrug, maar voor heel Nederland?Dit is MENSONWAARDIG!!!!Zowel voor degene die daar werken als die daar moeten verblijven.