Stop sluiting FPC Oldenkotte

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop sluiting FPC Oldenkotte.


Gast

#101

2013-03-29 12:08

Dit werkt echt in alle opzichten averechts.

Gast

#102

2013-03-29 13:52

Dit is krankzinnig. Dit geloof je niet. De gevolgen zullen desastreus zijn.

Gast

#103

2013-03-29 13:54

Sterkte met de strijd tegen deze onrechtvaardige sluiting. Bezuiniging op kwaliteit is een slechte zaak.

Gast

#104

2013-03-29 13:57

Ondoordacht! Bananenrepubliek. Wie bedenkt er nou deze mensen met een enkelband thuis te zetten en bovendien te voorzien van een uitkering. Onbehandeld als vrijwilliger te werk stellen is pas vragen om moeilijkheden!
Stel de oppositie op de hoogte van deze misstanden, wellicht dat het kabinet valt... het is te hopen!

Gast

#105

2013-03-29 15:17

tis van de zotte..
Redt Oldenkotte!!

Gast

#106

2013-03-29 15:39

Schandalig dat financieel goed beleid zo wordt afgestraft.

een oud-mederker.
Sjef van Houtum.

Gast

#107

2013-03-29 16:13

Beste meneer Teeven.
Mijn naam is marlies en ik ben moeder van twee meiden.
Misschien kunt u me helpen.

Mijn oudste dochter had het op school gehad over gevangenissen en had een vraag. Hoe kan het dat als ik wat verkeer doe ik naar mijn kamer moet en als grote mensen wat verkeerd doen hoeven ze niet eens naar de gevangenis.
Ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat er slimme mensen zijn die besloten hebben dat we centen moeten besparen en daarom de boeven maar niet oppakken of als we dat wel doen een bandje om de enkel geven zodat we ze kunnen volgen.

Dit laatste vondt ze wel grappig. Dat wil ze de volgende keer ook wel als ze wat verkeerds doet.

Nu moet ik haar gaan vertellen dat ik straks geen werk meer heb omdat dezelfde slimme mensen van die plannen met die boeven hebben besloten om het werk van mama te sluiten.

Toen ze me vroeg waarom dat is en of ze nu wel veilig is kon ik haar helaas geen andwoord geven.
Hoe vertel je een kind dat het goed is om mensen vrij te laten die vast moeten zitten.
Hoe vertel je een kind dat haar moeder werkloos wordt omdat er mensen de kliniek als wisselgeld hebben gebruikt tijdens een politiek spelletje.
Hoe vertel je een kind dat je het zelf ook allemaal niet meer snapt?

Meneer Teeven U hoort bij die slimme mannen. Kunt u me aub helpen dit te verklaren.
Groetjes marlies


Help ons open te blijven kijk op www.steunveldzicht.nl

Gast

#108

2013-03-29 17:05

Nederland is al een onveilig land, met loslopende veroordeelden, wordt de veiligheid er niet beter op. Bovendien is de Achterhoek geen rijk gebied en zullen heel veel mensen werkeloos worden. Niet alleen het personeel, maar ook alle mensen van de toeleverings bedrijven. Ik hou mijn hart vast voor alle stommiteiten die onze regering bedenkt.
Flipper

#109

2013-03-29 17:25

Teeven is volgens mij zelf rijp voor TBS,(ontoerekenings vatbaar)als je zulke ongecontroleerde beslissingen neemt. Vernietiging van de werkgelegenheid in het Oosten.Nadenken is er niet meer bij blijkbaar.
Teeven heeft zijn verstand onder de gordel zitten,wat een ......

Oldenkotte moet gewoon open blijven!!!!!

Gast

#110

2013-03-29 17:49

De beweging die de politiek nu maakt is al jaren geleden ingezet. Het gevangenissysteem volgt het Amerikaanse voorbeeld. Private gevangenissen, waar de eigenaren veel geld verdienen aan het opsluiten van gevangenen. Misselijk makend.
Dat is de richting waar Teeven en de zijnen naartoe willen. STOP DEZE WAANZIN.
steunoldenkotte

#111 Twitter

2013-03-29 20:49

Volgens ons nu ook via Twitter @steunoldenkotte

Gast

#112

2013-03-29 21:30

Ik vind het hoofdzakelijk een drama voor de werkgelegenheid en het feit dat de middenstand/ondernemers hier indirect de dupe van worden, dat er niet gekekenis naar de maatschappelijke gevolgen.

Gast

#113

2013-03-29 22:36

Twente kan de arbeids plaatsen goed gebruiken! en ze doen hier al jaren goed werk, dus waarom stoppen?!

Gast

#114

2013-03-30 10:44

Mijn handtekening zet ik vanuit morele overwegingen. Ik steun in deze niet alleen alle werknemers maar ook de relaties van gedetineerden die met dit achterlijke plan mogelijkerwijs uren moeten reizen.
Teeven HANDEN AF van het gevangeniswezen in de zin van bezuinigen. Investeer in een ieder zijn/haar toekomst!

Gast

#115

2013-03-30 12:47

Wat denken ze nu in denhaag.dat gajesmet en enkel band rond laten lopen, zezitten er niet voor de zweet voeten.en al de arbeids plaatsen dan? En werk gelegenheid , goed bezig regering.help het land naar de knopen.

Gast

#116

2013-03-30 13:37

Straffen voor goed gedrag kan toch niet de opzet zijn? Oldenkotte heeft alles goed voor elkaar dus waarom sluiten? Ook bestaan er altijd nog patienten die NIET naar het westen willen, dus die redenatie van reintegreren in het westen slaat nergens op. We blijven hopen dat de regering wakker wordt en geen domme dingen doet. En als de gedetineerden straks thuis zitten met een enkelband, moeten ze zeker ook nog een uitkering hebben. En dat heet bezuinigen?


Gast

#117

2013-03-30 14:26

De Randstad zit vol.De overheid moet werklegenheid spreiden en niet concentreren. En we zitten niet op meneer Teeven te wachten dat hij zich ook nog met de spreiding van werkgelegenheid bezig houdt.
Sociotherapeut VZ

#118 Waar gaat dit heen

2013-03-30 15:12

Te belachelijk voor woorden, alle kwaliteit de prullenbak in, mensen op straat en ga zo maar door. Teken ook de petitie om Veldzicht open te houden a.u.b. www.steunveldzicht.nl
Gast BW

#119 Re:

2013-03-30 17:26

#83: ? -

Daar ben ik het helemaal mee EENS....!

?

#120

2013-03-30 17:45

Jammer he, dat er mensen zijn die niet precies weten wat ze doen moeten. Het is niet alleen Fredje die het moet oplossen. Er is een heel team van ambtenaren die tot de elleboog toe aan het vibreren zijn bij Fredje en waarschijnlijk hun info gekregen hebben via lobbyden ambtenaren. Is er in het verleden ook niet gesproken over: "dat er teveel rijksambtenaren waren". Zijn deze nog niet weg gesaneerd???. In ieder geval is men de weg kwijt daar in het westen. Fredje kom eens luisteren en kijken naar hetgeen je nu vernietigd. Je zult daar spijt van krijgen, of die empathie heb je niet meer en dat is je wel kwalijk te nemen. Wees daarom wijs en kom terug op je besluit. Het Oosten is dan weer bevrijd.

Gast

#121 Voor alle medewerkers

2013-03-30 17:55

Voor alle medewerkers van de gevangenissen en klinieken heeft de SP een enquete online gezet. Ook dit geeft ons weer de kans om ons te laten horen!! Vul hem in op www.sp.nl

Want wij moeten er alles aan doen om dit tegen te gaan!!!!

Gast

#122

2013-03-30 19:29

Goede actie!

Gast

#123

2013-03-30 20:44

Het is geen goede zaak dat er op gezondheidszorg wordt bezuinigd.

Gast

#124

2013-03-30 21:03

de overheid haalt alles weg in het oosten van het land.
Eerst vliegbasis Twente en nu oldenkotte en het huis van bewaring in Almelo.
Schandalig

Gast

#125

2013-03-31 00:52

Sluiting is niet van toepassing.