Stop sluiting FPC Oldenkotte

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop sluiting FPC Oldenkotte.


Gast

#76

2013-03-28 11:28

hoeveel ellende moet er komen voordat de regering snapt dat er,vooral op dit gebied, niet zomaar bezuinigt mag worden !!!!!
pipo

#77 sluiting

2013-03-28 11:30

hoeveel ellende moet er komen voordat de regering snapt dat er , vooral op dit gebied , niet zomaar bezuinigt mag worden.

Gast

#78

2013-03-28 11:51

bezuinigen op de verkeerde dingen! de zorg is daar 1 ding van! ook helemaal fout! maar dit gaat om de veiligheid van ons Nederland!!!!!! stop de sluitingen!

Gast

#79

2013-03-28 12:39

Kom zelf uit Rekken en weet niet anders dan dat deze kliniek ook nog Rekkense inrichting genoemd in het grijze verleden er was.
Waarom dan ineens deze sluiting??
Volgens mij weten ze in Den Haag niet wat ze aan het doen zijn.

Gast

#80

2013-03-28 12:49

FPC Oldenkotte haar medewerkers doen goed werk, dit heb ik bij herhaling begrepen direct uit de monden van clienten.
Sluiten van Oldenkotte is naast geldverspilling ook groot verlies aan expertese.
Nederland moet bestuurd (geregeerd) worden maar ik betreur steeds meer mijn stem voor nu een regerings partij.
?

#81

2013-03-28 12:51

Straks worden we hier het recosalisatie gebied vanuit het "criminele" westen, hoedt u.

Gast

#82

2013-03-28 13:05

Het is diep treurig voor Berkelland eo als Oldenkotte gesloten zou worden! Een groot verlies voor werkgelegenheid en leefbaarheid!!!
?

#83

2013-03-28 13:16

Voor wie dit leest: GGZ accoord met ingreep forensische zorg onder de noemer "Stoornis en Delict", dit voorziet in verkleining van de TBS capiciteit, minder zorg, maar wel extra investering in preventie en nazorg. Is daar het geld wel voor??? Jonger personeel is er niet, die gaan weg i.v.m. alle onzekerheden/ jaarcontracten. Over 5 jaar is er kaalslag in de zorg door het vertrek van velen uit de zorg. Willen we het huidige behouden dan moet men het bejegen en de know how niet kapot maken. Gaan sluiten is makelijk, er wordt dan alleen maar gedacht in cijfers en niet om mensen. Kapitalen doen we het liefst naar het buitenland waar werken voor de domme is en het zonnetje lekker schijnt. Maar het personeel behouden van de klinieken en PI's
en daar het kapitaal in stoppen ho maar. Niet met flut verhalen komen, daar los je de hypotheek niet mee af, laat staan om andere dingen te gaan doen. Werk gelegenheid staat in het vaandel, maar dat is in het Westen ver te zoeken. Daar zitten dan ook veel mensen met stadse gedachten/sluwheden en handje klap, die niet verder komen dan de IJssel in het breedste zin van het woord. Mensen laat meer je stem horen en strijd mee in deze ongelijkheden. De wijzen komen toch uit het Oosten ?

Gast

#84

2013-03-28 13:17

Dat er moet worden bezuinigd is 1 ding, maar de manier waarop... Een gezonde instelling sluiten terwijl men net aan het (ver)bouwen is...
Sluiting op deze manier is gewoon te belachelijk voor woorden; de nadelen zullen honderd keer erger zijn. Bezuinigen... hmmm 1000 mensen in ww en geen kans op werk?? Ghosttown achterhoek en omstreken?? geen werk, geen woning meer te verkopen.. goed gedaan Teeven! Moet je inderdaad hoog opgeleid voor zijn om dit te kunnen begrijpen.
Dus iedereen onderteken deze petitie en laat Teeven hier niet mee weg komen!!!

Gast

#85

2013-03-28 14:25

Vreemd dat een kliniek die goed werkt gesloten wordt en dat kwaliteit in deze beslissing geen argument is geweest. Kliniek open houden en bureaucratie (o.a. DBBC's en eisen verslaglegging) verminderen. Goede bezuiniging lijkt mij.

Gast

#86 Re:

2013-03-28 15:09


Gast

#87 Re:

2013-03-28 15:55

#1: -  

 Wat een verspilling van kennis en kunde om zo`n instelling geheel om zeep te helpen!

 

 


Gast

#88

2013-03-28 18:03

Ik vind het zeer onbehoorlijk dat in een krimpgebied een instantie als Oldenkotte wordt gesloten. Temeer daar het een goed draaiende kliniek is, wat niet van alle inrichtingen gezegd kan worden, die thans wel open zullen blijven.
Is hier sprake van een politiek klimaat om zo veel mogelijk in en nabij de Randstad onder te brengen?

Gast

#89

2013-03-28 18:27

Er moet niet gekeken worden naar de getallen en cijfers, want daar schiet je na de bezuinigingen niks mee op. Kijk naar de kwaliteit!

Gast

#90

2013-03-28 18:55

Regering wakker worden.Fluit Teeven terug en
geef hem een enkelband..

Gast

#91

2013-03-28 20:39

Het is onmenselijk om in deze crisis mensen hun baan af te nemen.

Gast

#92

2013-03-28 20:41

.

Gast

#93

2013-03-28 21:18

Stop sluiting FPC Oldenkotte!!!

Gast

#94

2013-03-28 23:06

Minder geld naar Cyprus en meer betrokkenheid op ons eigen land met name voor de arbeidsmarkt in de Achterhoek en Twente
:(

#95

2013-03-28 23:20

In het Oosten van het land wordt klaarblijkelijk niet meer geinversteerd, alleen maar gediskwalificeerd. Als medewerker van polikliniek De Tender onderdeel van Stichting Oldenkotte, zijn wij ook niet zeker over ons lot. Geen directe gevolgen, maar indirect? Daarnaast leef ik natuurlijk mee met de mensen die in de kliniek en op De Wiem werken. Vreselijk! Dit kan en mag niet waar zijn!

Gast

#96

2013-03-29 00:27

FPC Oldenkotte heeft afgelopen jaren zich sterk gemaakt en geprofileerd om autisten op te nemen. Naast de Mesdagkliniek zijn zij deskundig op dit gebied met dé kanttekening dat FPC Oldenkotte de expertise heeft om vrouwen met deze problematiek op te nemen. Geen enkel kliniek doet deze combinatie. FPC OLdenkotte is voor wat betreft dit UNIEK in dit land! Waar blijft al die expertise dat in al die jaren opgebouwd is? Mijn vraag: wat kost het wel niet om dit allemaal (bij een ander) weer op te bouwen?.

Gast

#97

2013-03-29 09:52

Slaat nergens op... Een van de best draaiende inrichtingen te sluiten... En ook om 3 instellingen in Overijssel te sluiten... Zoveel mensen die zonder werk komen te zitten.... In een regio waar al niet extreem veel werk is...!!!

Gast

#98

2013-03-29 10:03

Hoezo ontzien van krimpregios??? Moeten ze terug na school in den haag om de definitie opnieuw te leren??

Gast

#99

2013-03-29 10:27

Geachte heer Teeven,
Oldenkotte kun je wel 100 x sluiten, maar niet mijn idealen!

Gast

#100

2013-03-29 11:28

HEEL GOED!!! Geef zoveel mogelijk bekendheid,van de foute beslissing van TEEVE!!!succes,met een goed resultaat,gr.ALY VENEMA {zelf ongeveer 20 jaar er mogen werken en bekend met oud Oldekotte sinds 1967}