Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg.


Gast

#726

2014-01-23 09:58

De jeugd verdient een goede basis. Een stevige basis daar kan je op verder bouwen. Wanneer dit ook al wegbezuinigd wordt is dit destracieus voor later. Meer kosten en onveilige situaties. De veiligheid komt in het geding voor een ieder.
Wanneer de geest op klem komt te zitten heeft dit zijn weerslag op een ieder.
Zo krijg je geen gezonde maatschappij.

Gast

#727

2014-01-23 17:35

Hoop dat deze wet nooit door komt

Gast

#728

2014-01-23 19:36

Goede jeugszorg moet blijven, zeker voor pschysische stoornissen

Gast

#729

2014-01-23 20:06

Houdt de expertise daar waar het hoort en daar waar mensen voor geleerd hebben! Zo ondersteun/ behandel je deze kwetsbare kinderen het best!

Gast

#730

2014-01-24 00:14

Ik zelf ben vader van 3 kinderen en ik zelf ben nu in totaal 6 keer opgenomen geweest bij Deltha
Gezien en ervaren wat daar allemaal al mis gaat door bezuinigingen kunnen we dus nagaan wat het voor onze kids gaat doen vergeet aub niet dat het onze toekomst is en dat er vele wel te redden zijn

Gast

#731 Alles moet veranderd worden

2014-01-24 01:23

De kinderen moeten geholpen worden, als dat niet gebeurd dan komen er veel meer problemen op de wereld. - de criminaliteit gaat erg groeien - mensen worden brutaal en agressief - sociale gedeelte gaat erg achteruit - gemeente kunnen deze problemen niet oplossen en zeker dit niet Kabinet open jullie je ogen. Ps: niet alleen met dit maar ook met meer dingen die in nederland gebeurd. (Werkloosheid, btw veel te hoog,.faillissementen, criminelen aanpakken, oudere meer helpen, brandstofprijs omlaag, probleem kinderen helpen, alleen mensen laten werken die een nederlandse natonaliteit hebben, terug naar de gulden, hypotheek aftrek blijven, woz belasting omlaag, vaste lage prijzen voor huurwoningen, geen geld sturen naar ontwikkelingslanden, maar mensen naar sturen om het land op te bouwen. Geen raketten aanschaffen, tabak en alcohol prijzen flink omhoog omdat het erg slecht is, zorgpremie mag flink omlaag en maar 50 euro eigen risico. Daders flink laten betalen voor hun daden, rookverbod doorzetten.

Gast

#732

2014-01-25 16:49

Ik sta hier achter

Gast

#733

2014-01-26 19:07

Laat de "overheid", lees minderheid, eens stoppen met dat kwallige arrogante gedrag met tunnelvisie, ze hebben, omdat ze regelen dat ze het zelf wel goed hebben, het realiteitsgevoel compleet verloren en horen dezelfde behandeling te ondergaan als de "burgers", lees meerderheid.

Gast

#734

2014-01-26 19:12

Laat ze stoppen met het afbreken van het gehele stelsel om de banken (te idioot voor woorden) en landen die er zelf voor gezorgd hebben dat ze failliet zouden gaan, te helpen met het belastinggeld van HARDWERKENDE Nederlanders, dat geld hoort in nederland besteed te worden.

Gast

#735

2014-01-27 09:20

Zo snel als mogelijk geestelijke bijstand geven aan kinderen levert een financiele besparing op in de toekomst. Hoe langer pijn in een lijf/geest zit, hoe langer en meer het kost om het te verzachten en een kind te helen. Investeer in ipv bezuinig op onze toekomstige volwassenen!

Gast

#736

2014-01-27 16:40

Aye!

Gast

#737

2014-01-28 16:27

Belachelijk
Niels V. Den Haag

#738 psychische ziekten zijn echt

2014-01-28 16:40

Deze verandering gaat niet om kwaliteit van de zorg, het is geen verbetering. GGZ in het algemeen wordt straks niet meer gezien als gezondheidszorg maar als iets dat in de huiskamer opgelost kan worden, met gemeenteambtenaren. Ik begrijp die politici niet, heeft niemand van hen toevallig een familielid dat te kampen heeft met psychische problemen? Dan zouden ze wel beter weten. Zonder na te denken een storm op zee creëren en er op af varen, niet zo slim. Psychische patiënten op straat zetten, en over vijf jaar terug in de Middeleeuwen. Hoe hebben we dit kunnen doen met z'n allen? Ik vind voor ieder kind dezelfde kansen, niet per gemeente. Voor ieder de hoogste kwaliteit zorg. En voor volwassenen ook!


Gast

#739

2014-01-28 19:47

Een kind heeft de toekomst..., ook de kinderen van nu die toevallig "anders" zijn.
Geef een kind in ieder geval de kans op een plekje in onze complexe samenleving. Zonder de juiste zorg blijven er straks nog meer mensen aan de kant staan of erger raken verder van de wal met alle gevolgen van dien. Bezint eer gij begint!

Gast

#740

2014-01-29 19:04

Goede zaak. Laten we geen tijd en expertise verspillen door gemeenten opnieuw het 'wiel' te laten uitvinden. Daar worden onze kinderen weer de DUPE van. Ik heb 2 weken geleden aan een ambtenaar van het WMO loket Van de gemeente Veenendaal gevraagd welke concrete plannen zij al gereed hebben. Toen werd ik van 't kastje naar de muur gestuurd. Kortom: Ze weten het niet. Maar 't zijn wel de ambtenaren waar mijn kind straks van afhankelijk is. Dit circus is opgestart als bezuinigingsmaatregel, maar kijk eens hoeveel investeringen er gedaan moeten worden om de gemeenten weer op het huidige expertiseniveau te krijgen. Belachelijk gewoon!!!


Gast

#741

2014-01-29 19:38

Als de zorg naar de gemeente gaat, moet misschien de ambtenarij maar naar de zorg. Gaan we de glazenwasser pistolen, geven om onderweg boeven te vangen en de politie een ladder om ramen te lappen. De bakker een AED om mensen te reanimeren, en het ambulancepersoneel een deegrollen. Of is het misschien ( en dat klinkt vreemd voor een buitenstaander) handig om te zeggen schoenmaker houd je bij de leest

Gast

#742

2014-01-29 19:40

laat deze ouder(s) en verzorgers niet in de steek

Gast

#743

2014-02-02 10:18

zorgwekkend.!

Gast

#744

2014-02-03 18:45

Waar moet het naartoe met deze regering.Ze helpen alles om zeep.

Gast

#745

2014-02-04 12:05

Deze: Petitie??....SUPER, een Zeer GOED: DOEL!!!!
Dat,...Bewijst Dit:....NU al!! CHAPEAU!!
Hopelijk, krijgt het: VOLDOEND Aandacht, en Nog MEER, zo VEEL: MOGENLIJK!! En wordt: BEREIKT, wat: Bereiken: MOET!!!! Warme Meelevende Begripvolle groetjes: Els-R.
(RECHTEN!!)

#746 Re: psychische ziekten zijn echt

2014-02-04 12:18

#738: Niels V. Den Haag - psychische ziekten zijn echt 

 JUIST:...Niels en (NR:) 731, dat bedoel ik:...ook!!

Want: met: Psygische: Problemen:...Jong of: Oud,...

ben je per: Devinitie: NIET: Gek/Gestoord!!

Maar: HELP Ze JUIST, op de GOEDE manier dan, waar IEDEREEEN

het er Volmondig mee: EENS kan: ZIJN!!

We, Zijn Immers: ALLEMAAL: Mensen,....

met NIET: Alleen:...(Plichten,) maar ZEKER ook ONZE: RECHTEN!!!!

Warme groetjes, en: BEDANKT:...IEDEREEN,...Namens: (IEDEREEN!!!!)

Tot Ziens: Els-R.

( RECHTEN!! )

#747 Re:

2014-02-04 12:22

#726: -  

 INDERDAAD: 726. Daar ben ik het: VOLLEDIG mee: EENS!!!!

En: HOOP,..Doet:...LEVEN!!!! Groetjes en tot: Ziens. Els-R

( RECHTEN!! )

#748 Re: Re: psychische ziekten zijn echt

2014-02-04 12:32

#746: (RECHTEN!!) - Re: psychische ziekten zijn echt 

 ZO,...ik heb de: Petitie inmiddels even Doorgem@ild, naar mijn: Dochter-Lief: Monique-L.

Groetjes. En tot Ziens: Els-R


Gast

#749

2014-02-04 16:06

Laat het zo blijven als het is!

Gast

#750

2014-02-04 17:46

goed innitiatief!

heb ooit 3kinderen in een pleeggezin gehad. en diverse voogden.

toch heb ik goede ervaring met de jeugdzorg van 1999-2010.
zie de zorg thans met zorg tegemoet, daar gemeentes daar niet op voorbereid zijn en dus geen ervaring hebben, wat uiteindelijk resulteerd id vraag-hoe gaat het met het kind? wordt ws de dupe..