Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#51

2013-07-03 07:37

goed bezig

Gast

#52 Re: Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 07:37

#15: Betweter. - Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

Jet is de taalfout van Crackass die commentaar levert op de spelling.

 


Gast

#53

2013-07-03 07:39

en de druppel die de emmer doet overlopen ......
Mijnheer Rutte Moet u ook bezuinigen ?? vraagt een klein meisje tijdens een pers gesprek .... en mijnheer Rutte geeft als antwoordt......NEE IK NIET ,IK HEB GENOEG , IK HOEF NIET TE BEZUINIGEN.en dat is de leider van de dieven bende.

Gast

#54

2013-07-03 07:53

ik vind het goed dat er hopelijk iets gebeuren gaat,dit kan echt niet verder zo het moet stoppen!!!

Gast

#55

2013-07-03 07:55

Uitstekende petitie. Rutte II, iemand die denkt dat dit het beste kabinet is sinds WO-II hoort duidelijk geen land te besturen, want die leeft in een grote, dwaze waanvoorstelling en persoonlijk wil ik niet meegetrokken worden in de misers die zo'n demente aardbei veroorzaakt.

Gast

#56

2013-07-03 08:02

aangifte tegen de bezuinegingen op de ouderen zorg, tegen de huurverhoging, het spaarsysteem voor de jonge studenten, de pensioen korten, en we moeten uit de eu. stappen. en het kabinet moet nu maar eens gaan beginnen met inversteren. in alle sectoren, de winkels moeten weer trug komen en de bouw moet bouwen, wij zijn dit kabinet beu. weg ermee


Gast

#57 Ik ben het helemaal eens met jou...Rutte moet verdwijnen.

2013-07-03 08:29


Gast

#58 Re: Re:

2013-07-03 09:31

#10: - Re:

Als we dan toch zo gaan beginnen......het is grammaticaal met dubbel mmmmmmm flauw he

 


Gast

#59

2013-07-03 09:33

Ik steun deze Petitie voor de volle 100%.
Deze misdaden dienen bestraft te worden.
Geef ons Nederland terug!!

Gast

#60

2013-07-03 10:03

Er moet een signaal afgegeven worden dat wij, Nederlanders, het zat zijn om krom te liggen omdat banken, overheden ons afknijpen, bedriegen, en denken ermee weg te komen! Neen dus! Wij pikken het niet meer!

Gast

#61 Re: Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 10:09

#15: Betweter. - Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

Naam past wel goed pfffffff, soms hebben mensen dyslectie, en kunnen er niets aan doen!!!!

 

Fijn dat je je naam zoveel eer aan doet, maar denk eerst even na voordat je aan het verbeteren gaat!!!!!

Nederlandsetaal

#62 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 10:12

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

jet nut?

Zegt iets over een ander...


Gast

#63

2013-07-03 10:28

we worden kapot gemaakt in ons eigen land!!

Gast

#64

2013-07-03 10:33

mijn zegen hebben jullie het moet echt stoppen de regering maakt nederland kapot

Gast

#65

2013-07-03 10:42

Het word eens tijd dat de achterban van die Rutte mag gaan inleveren en het koningshuis belasting ga betalen.Kosten die het koningshuis maakt voor reizen met de overheids vliegtuig en verbouwingen aan hun huizen zelf gaan bekostigen.En de PVDA mag wel eens gaan kijken waar die PVDA ook al weer voor stond partij voor de arbeiders precies dat laatste is al heel wat jaren te zoeken.Ook moeten ze eens gaan stoppen om de moslims het hand boven het hoofd te gaan houden en weg met die moskee's onnodig geld verspilling,in hun land word je als je anders geloof vermoord.En ook moeten ze eens op houden met leugens de wereld in te brengen over de PVV dat Wilders net Hitler is,voor die sukkels die in dat kabinet zit het nog niet weet als Wilders een Hitler zou zijn waren we nu al moslims in Nederland aan het uitmoorden en zoals ik weet is dat niet aan de oorden.Als ze in Den Haag nou eens gaan luisteren wat Wilders zeg en bedoel komen we op 1 punt uit waar meer dan de helft van Nederland al jaren achter is dat we van die radicale moslims af moeten en ja als die dan de koran gaan gebruiken om hun moorden te rechtvaardige is het net als het boek van Hitler in die tijd net als die andere geloven die dingen doen uit naam van hun geloof.Dus in plaats van mensen hun mening de grond in te boren moeten ze in Den Haag eerst beginnen met hun eigen grove leugens die worden voor gehouden aan de burger.Kots op dit kabinet en Rutte doe samen met die Samson Nederland een plezier en treed lekker af in plaats van Nederland nog verder naar de klote helpen

Gast

#66

2013-07-03 10:48

voor 100% sta ik achter deze petitie ..,Hulde!

Gast

#67

2013-07-03 11:16

Weg met Rutte en zijn dievenkliek
RabinetKutte

#68 1000 Euro

2013-07-03 11:20

Rutte heeft ons ook nog duizend Euro beloofd. Misschien meenemen in de aangifte. :)

Gast

#69 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 11:31

IK

#70 Re:

2013-07-03 11:34

#49: -

Daar willen ze jou waarschijnlijk niet zien.

anti-buitenlander maar niet op vakantie in eigen land.

Dat is m.i. net zo huigelachtig als het kabinet Rutte II.


Gast

#71

2013-07-03 11:40

Hoop dat deze actie resultaat zal hebben,en dat het wanbeleid van deze regering gestopt zal worden.
Ik

#72 Re:

2013-07-03 11:42

#65: -

Ojaa, het koningshuis......

Wat denk je dat duurder is, een koningshuis of elke 4 jaar verkiezingen van een president? Dan nog alle kosten die daar aan vast zitten.......

En weer zo kortzichtig de moslims, al dan niet radicaal, aanspreken.

Misschien ten overvloed....

De meeste moskee's worden betaald door de geloofsgemeenschap zelf.

En i.p.v. zeuren en wijzen naar een groep mensen zou je met een oplossing kunnen komen.

Ik teken steun deze aangifte omdat ik het er mee eens ben.

Wanbeleid en geen contact met de bevolking dat verwijt ik dit kabinet.

Joseppe

#73 Re: houd jezelf wel bij de feiten

2013-07-03 12:42

#3: - houd jezelf wel bij de feiten

mensen dwingen te gaan werken om een uitkering te behouden staat gelijk aan slavernij!!

Joseppe

#74 Zeurpieten.....

2013-07-03 12:45

Wat maakt het nou uit of iemand Nederland met of zonder hoofdletter schrijft, of dat slavernij verkeerd gespeld wordt??? het gaat hier maar om 1 ding en dat is om gemeenschappelijk iets tegen de uitbuiting van deze regering en de EU te ondernemen!!!


Gast

#75

2013-07-03 12:55

De grootste Nationale criminelen moeten ook vervolgd worden en aangesproken op de gevolgen.