Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#76

2013-07-03 13:11

HEEL GOED!! we MOETEN nu echt in ACTIE komen!! Dit MAG zo niet langer doorgaan!!
LD2013

#77 Wij zijn het zat! Stop de bezuinigingen over de rug van de burgers!

2013-07-03 13:23

Samen sterk staan voor de voorzieningen waar wij allen hard voor gewerkt hebben. Wij laten ons onze zorg, onderwijs en zekerheid niet afpakken

https://www.facebook.com/landelijkedemonstratie2013

Gast

#78

2013-07-03 13:24

Hoppa weer 1 stem

Gast

#79

2013-07-03 13:39

ik ben het zat om bestolen te worden door mijnheer Rutte en zijn Brusselse vrienden

Gast

#80

2013-07-03 13:54

Ik zou dit het liefst willen negeren nadat ik klaar ben met lachen, maar ik moet toch even zeggen dat dit kolder is. Ik hoop van harte dat de mensen die deze petitie steunen dat ook snappen :). Zo niet, nog heel veel succes met deze lachwekkende onderneming!

Gast

#81

2013-07-03 14:55

Stelletje boeven zijn het.

Gast

#82

2013-07-03 15:56

Vanaf Wim Kok hebben we uitsluitend smerige leugenachtige minister presidenten gehad.
Rutte steekt hier met kop en schouder bovenuit, een rasechte witteboord crimineel, die samen met Samson de burger op een ordinaire manier besteelt en bedriegt!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-07-03 15:58



Gast

#84 Re: Geen style

2013-07-03 16:30

#1: -

Het is allang duidelijk dat de Nederlanders het beu zijn met de krediet crisis.

Het is ook echt crisis...steeds meer mensen in de schuldsanering,zonder werk, zonder huis etc.

Er zou landelijk iets opgezet moet worden wat dus ook echt aan komt bij de partijen,!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#85

2013-07-03 16:30

de petitie wordt toch niet aan geboden aan de kamer.

Gast

#86

2013-07-03 16:44

Wij Nederlander zijn het uitknijpen van deze regering spuugzat!
Een wethouder (mevrouw) uit Deventer gaat al zo ver dat mensen die persoonlijke zorg nodig hebben maar een beroep moeten doen op ongediplomeerde vrijwilligers of mensen die een uitkering genieten!!!
Direct opsluiten dat mens, wat een bananenrepubliek is Nederland aan het geworden,wat zeg ik, dat is het al, Schandalig!!!

Gast

#87 Re:

2013-07-03 16:52

#80: -

Gast nr. 80....Mischien bent u een persoon met een heel goed salaris , ja dan maak je je niet druk,....nog niet!!

Maar wellicht geniet u al heel  lang van een uitkering, ja dan heb je je nog nooit ergens om druk gemaakt!

Want het respect voor mensen die onder het beleid van deze regering erg te lijden hebben is bij u ver te zoeken!

Niets doen is geen optie!!!

marjolein

#88 Re:

2013-07-03 18:00

#46: -  

 Liegen en het weglachen, stelen als de raven,dit jaar al 20% koopkracht verlies en het houdt niet op sinds 2008,alleen nog voedsel kopen,verders totaal niets,niets en nog eens niets, de overheid is uitermate corrupt en onbetrouwbaar, zou 16 miljard opleveren als ambtenarewn eens gingen werken ipv een enorme kosten en lastenpost, net als dat misdadige corrupte soort in Brussel.

marjolein

#89

2013-07-03 18:04

Ik zou geen digid van de smerige Hitler willen,maar van de nog veel onmenselijkere overheid, die 100 jarigen deporteert als een schurftige hond al helemaal niet, zo smerig en vuig is alleen het overheidstuig.Als je met bewijzen komt van liegende rechters,is het toch niet waar, vertrouw ook nooit een ambtenaar.Zo oud is je kort termijn geheugen zeer klein en kun je in de war raken,hoe onmenselijk kan een overheid zijn, misdadig. Net als smerige rechters.

Doordenker

#90 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 18:14

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

Dit prutskabinet heeft al zijn kansen verspeeld. Laffe bezuinigingen op mensen die geen kant op kunnen.

Dikke bonussen en te hoge salarissen van graaiers worden natuurlijk niet aangepakt en de PvdA is veel zwak en'

week  heeft maling aan haar eigen principes.

Het beste kabinet sinds WOII arrogant, pedant de economie aan het vernietigen, meer dan 650.000 werkelozen; besteed inkomen dramatisch gedaald. Consumenten vertrouwen op een absoluut dieptepunt. Wie op VVD en PvdA stemt is mede verantwoordelijk voor dit wanbeleid! Geen misie, geen visie zelfgenoegzaam en natuurlijk eigengereid. Er moet gewoon een zakenkabinet komen zonder partijpolitieke poppenkast!

 


Gast

#91

2013-07-03 19:46

Eigenlijk zou er niet alleen een petitie tegen het kabinet, er zou eigenlijk een burger initiatief gestart moeten worden om ze naar huis te sturen juist vanwege dit wanbeleid en misleiding en mismanagement. Ze helpen dit land in sneltreinvaart naar de knoppen.

Gast

#92 Petitie tegen het kabinet

2013-07-03 19:48

Ik mis de naam van Samson....

Gast

#93

2013-07-03 20:09

De euro is belangrijker voor de politiek dan zijn eigen burgers! Eurofielen zijn het!

Wesley

#94 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 20:17


Gast

#95

2013-07-03 20:23

we willen niet veel, een jeugd met ouders die ook tijd voor jou hadden, zodat we op school goed kunnen presteren, liefst met daarna een baan en geen torenhoge schuld, niet gediscrimeerd of buitengesloten worden vanwege je afkomst of fysieke of mentale gesteldheid maar mee kunnen doen tot je ouwe dag en die dan zorgeloos kunnen hebben omdat we samen met zn allen de kar trokken.
er is niks over van de sociale fondsen, geen geld voor de zorg, geen studie geld, geen pensioenen,maar wel voor kernwapens en energie, vakantiehuisjes in zimbabwe, nieuwjaarsrecepties die miljoenen kosten, 3 miljoen bonus voor elke minister,en een mark rutte die tenminste het gevoel heeft dat ie niks te kort komt!
samen staan we sterk!
weg met dit kabinet!

Gast

#96

2013-07-03 20:28

rutte en die hele bende oprotten hoe eerder hoe beter voor heel nederland

Gast

#98

2013-07-03 21:49

Helemaal gelijk! Het Nederlands volk word kapot gemaakt, voorgelogen en bedrogen! Discriminatie tegen de normale en arme man is hier aan de orde! PURE DISCRIMINATIE!! Dit kabinet NU van de troon! Ik was VVD stemmer, maar ben het spuug en spuugzat!!
PietjePuk

#99 Leer eens onze taal

2013-07-04 02:06

Op zich een aardig idee.
Maar wil je echt serieus overkomen zal ik je adviseren dit nog eens goed door te lezen.
Het barst van de taal en grammatica fouten.
Zo kom je wel heel dom over

Gast

#100

2013-07-04 06:43

vraag me overgens af of dit wel helpt tegen de geldwolfen