De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

De heer Koning Smith

#2326 LOAN OFFER

2014-08-02 02:20

Heeft u een lening nodig voor het opstarten van een bedrijf of om te betalen uw facturen? We geven lening tegen 3% rente, als belanghebbende Gelieve stuur ons uw Naam, Bedrag dat nodig is, Duur, telefoonnummer, adres, land en Maandelijks Inkomen via e-mail naar kingloanlender@live.com


fredlenders01

#2327 Wij verlenen harde geld lening

2014-08-04 00:13

Wij verlenen harde geld lening

Wij verlenen harde geldleningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen van leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / LB / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving.

Wij bieden de volgende soorten van Hard Geld Lenen:

Hard Geld Lening; Lijn van het krediet,
Commerciële Hard Geld Lenen
Persoonlijke Hard Geld Lenen
Zakelijk Hard Geld Lenen
Investeringen Hard Geld Lenen
Ontwikkeling Hard Geld Lenen
Overname-Leningen Equipment Leasing
Start-up Leningen Commercieel Vastgoed Leningen
Inventarisatie Leningen Ongedekte Lenen
bouw leningen
Debiteuren Leningen Lines of Credit
Factoring Warehouse Financiering
machines Leningen
Working Capital Leningen Vloeren Lines
Agrarische Leningen, International Loans
Purchase Order Financiering: vrijwel elk type BUSINESS LENING
E.T.C. ..

Indien u interesse hebt contact met ons op via e-mail; fredlenders01@gmail.com

Regards
De heer Fred Finnen

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-05 16:19



Gast

#2329

2014-08-07 15:14

Hoe aanvragen? U hebt een dringende contant geld lening, zijn we geregistreerd lening kredietverstrekker en geef 

lening van alle soorten in een zeer snelle en gemakkelijke manier Startpagina 

Lening, student lening, zakelijke lening, leningen, etc. bieden wij Investor 

Krediet voor alle personen en vennootschappen die zijn 

moet financiële bijstand en bedrijven die geïnteresseerd zijn in het verkrijgen van een lening in mijn bedrijf moet onmiddellijk contact met ons opnemen via E-mail zijn:


Gast

#2330 lening

2014-08-09 11:14

Ik ben de heer Charles Laura een legitieme en een gerenommeerde geldschieter. Wij zijn dynamisch bedrijf met financiële assistance.We lening geld uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht krediet of geld nodig om rekeningen te betalen, om te investeren op business.I hebben willen dit medium gebruiken om u te informeren dat wij maken betrouwbare en begunstigde bijstand blij zijn om u een loan.Contact ons te bieden via mailadres:

 

Verleende diensten omvatten; Herfinancieren, Verbouwingen, Investment Lening, Auto Leningen, Schuld Consolidatie, Line of Credit, tweede hypotheek, Business Leningen, persoonlijke leningen, auto lening, auto lening.

 

Schrijf dan terug als belanghebbende.

 

Volledige naam:

seks:

Burgerlijke staat:

Adres:

land:

stad:

Beroep:

Maandelijks Inkomen:

Postcode:

bedrag:

Lening Duur:

Mobiele / Telefoonnummer

Spreekt u het Engels:

 

Ik wacht om te horen van je oke.

De heer Charles Laura

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-09 17:31



Gast

#2332

2014-08-10 09:11

Zelfstandigenaftrek moet blijven. Dit voorkomt dat vele MKB-ers gedwongen worden te moeten stoppen met hun passie(vak) en dus hun hand op moeten houden voor een uitkering. Zelfstandigenaftrek kost de staat geen geld het levert de staat juist geld op.

Gast

#2333

2014-08-10 09:59

Ik ben pas voor mijzelf begonnen, kon geen baan vinden. Dus zou jammer zijn als de zelfstandige aftrek gaat vervallen. Ik heb al een pensioengat en geen verzekering als ik ziek zou worden.

Gast

#2334

2014-08-10 13:28

Dit kabinet laat geen mogelijkheid onbenut de burger te laten betalen voor de hebzucht van de grote graaiers. Banken, financierders, overheden, allemaal vertellen ze ons al eeuwen het beste met ons voor te hebben. Tja, het aantal miljonairs en mensen die net daaronder zitten groeit jaarlijks, wie zou hen betalen? Wie zou de puppet on the string zijn, en wie de puppetmaster?

Gast

#2335

2014-08-10 16:26

heel jammer dat ze hier al over na denken om dat te gaan doen

Gast

#2336

2014-08-10 16:36

Maak het de ondernemer vooral niet makkelijker dan het al is ... Ze zouden juist een wet moeten invoeren dat zzp'ers er beter voor komen te staan in deze tijd. Verlaging btw, zelfstandigenaftrek behouden. Kan wel merken dat dit weer wordt verzonnen door NIET zzp'ers maar door ambtenaren.

Gast

#2337

2014-08-10 16:56

Mensen die hard werken aanpakken! Schande!

Gast

#2338

2014-08-10 20:31

Veel ZZP'ers zijn een eigen bedrijf begonnen omdat er voor hun geen plaats meer was op de arbeidsmarkt. Ontslagen omdat ze te oud zijn volgens de werkgevers. ( Maar die zullen dat nooit toegeven, ze passen dan opeens niet meer in het team ) wegen faillissement op straat komen te staan. Maar hebben hun nek uitgestoken om maar niet zonder werk te komen. Om maar geen uitkering te hoeven krijgen. Hebben veel geïnvesteerd van hun eigen spaargeld. Moet dan ook nog de zelfstandigen aftrek nog worden afgepikt ! Waarom starten mensen tegenwoordig nog een eigen bedrijf ? Het lijkt hierop neer te komen, je kam beter zonder werk komen. Krijg je huurtoeslag , zorgtoeslag en als je nog erger bij de socialedienst terecht komt zijn er altijd wel potjes om iets voor elkaar te krijgen. Schaam je regering dat je de mensen die keihard werken voor hun centjes dit ook nog willen afpakken. Het is een schande !

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-11 21:25


Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-11 21:28


De heer Jame Hook MD

#2341 Lening bieden

2014-08-12 07:06

U bent op de hoogte dat de heer Jame Hook Lening Stichting momenteel is het geven van leningen aan particulieren, bedrijven en samenwerking instanties op een betaalbare rente.

We kunnen veroorloven om je lening en deze lening geven zal je helpen.

  Bent u last of financieel te specificeren? Heeft u door de banken afgewezen of offeren die hooligans online of wil je schulden te ereffenen eens en voor altijd, blijkt er een grote kans, kunt u bouw je eigen droom wordt een zelfstandige ondernemer van persoonlijke en uitgegroeid tot een ondernemer.

  Voor meer informatie, bezoek ons ??op Sir Jame Hook LENINGEN STICHTING via e-mail of contactpersoon in de bovenstaande informatie. Wij staan ??garant voor een transparante en efficiënte dienstverlening.

 Ik kan u helpen met een lening.

 

Informatie leners informatie hieronder.

Naam ........

Naam ..........

Beroep ..........

Sex ........

Land .........

Status .........

Maandelijks inkomen .........

Het bedrag dat nodig ..........

Duur ..........

Telefoonnummer ..........

 

dank

De heer Jame Hook MD

 
mathew.kings001agmail.com

#2342 Did you mean: Loan to offer apply now Lening aan staan ​​in het teken nu bieden

2014-08-12 07:54

Hallo iedereen ik ben de heer Mathew een lening geldschieter bieden wij de beste en comfortabele lening, moeten geïnteresseerden contact met ons op via E-mail: mathew.kings001{a}gmail.com


Gast

#2343

2014-08-12 12:34

Echt ik ben al zo klein parttime zzp er omdat ik anders in de ww zou komen als dit gebeurt kan ik beter de ww in
lening

#2344 lening

2014-08-12 13:25

Hello everyone am very happy today I just received my loan of one God fearing man Mr. Garrison Turner When all my hope was lost, that I can never get because i have been scammed by many lenders, but I just boost my self and a courageous step and apply with this lender, but very happy to loan more today to say that I ' "just received my loan of 70,000,00 Euro I will advise you all you need a loan just contact him on his email: and get your loan today is a nice day to you all ... VIPO mark

ROYAL SCORT

#2345 LENING AANBIEDING

2014-08-12 20:38

HEEFT U EEN DRINGEND lening om uw financiële problemen op te lossen en OOK het opstarten van uw BUSINESS OF AAN UW BEDRIJF FACILITY VERHOGEN? INDIEN JA CONTACT VIA E-MAIL: 

ROYAL SCORT

#2346 LENING AANBIEDING

2014-08-13 05:07

Heeft u een snelle en eenvoudige lening? Ik ben de heer Jonna, de CEO van Royal scort lening bedrijf, ik ben om u te laten weten dat dit een lening bedrijf dat geeft leningen tegen een rente van 3% aan mensen / organisaties van het bedrijfsleven die behoefte hebben aan geld. Ik wil dat u weet dat uw lening bedrag aan u zal worden toegekend. Wij bieden alle soorten van leningen aan ernstige minded personen die behoefte hebben aan financiële bijstand. Om de lening procedures gestart, te sturen naar ons de volgende gegevens:-email: 


Gast

#2347

2014-08-13 08:04

als dit doorgaat kunnen we met heel veel bedrijven de boel wel aan de wilgen hangen
50+

#2348 Re: Knuppel in hoenderhok.

2014-08-13 09:48

#19: loonslaaf - Knuppel in hoenderhok. 

 Sorry, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Wij hebben geen pensioenopbouw, als we ziek zijn krijgen we niks, als we twee weken op een heel jaar vakantie willen moeten we sluiten dus geen inkomsten daarbij moeten we ook zelf sparen ( als dit kan) voor vakantiegeld , dus dubbelop. Daarbij zijn er genoeg concurrenten en zwart werkers waar we rekening mee moeten houden dus kunnen niet altijd de prijs zelf bepalen. Daar kunnen we ons dan wel voor verzekeren maar dat is onbetaalbaar voor een kleine zelfstandige. En het mooiste is dat zij daar in Den Haag in 2005 de WAZ hebben afgeschaft,waar we jaren voor betaald hebben, weg ons geld dat krijgen we nooit meer terug. De meeste ZZPers zijn noodgewdwongen zelfstandig geworden omdat ze vaak niet aan de bak komen.

De regering zal inderdaad het geld ergens vandaan moeten halen maar niet steeds bij de lage en kleine zelfstandige. Neem het koningshuis, zij betalen geen belasting en krijgen miljoenen loon er wordt zelfs nog voor hun betaald van ons belastinggeld. Daar kan een hele hoop vanaf. Dan de grootmachten in ons land die met hun geld naar het buitenland gaan die weten de weg wel te vinden.

Over onze ministers niet te spreken zoals Femke Halsema die eerder stopt met werken en daar dan wac htgeld voor krijgt. of de baantjes die ze hebben naast het ministerschap.

Maar ja op een gegeven moment houdt het op want van een kale kip kunnen ze niet meer plukken.

Zo komen steeds meer mens aan de onderkant van de samenleving. De rijken rijker en de armen armer.

Ivar

#2349 Re: Knuppel in hoenderhok.

2014-08-14 11:41

#19: loonslaaf - Knuppel in hoenderhok. 

Als de stelling is dat ondernemers boven loonslaven staan, dan klopt je verhaal tot achter de komma.

Er moet denk ik alleen gekeken worden waarom ondernemersschap gestimuleerd wordt. Wat waren toen de beweegredenen en is daarin iets veranderd.

Dankzij (goed) ondernemersschap van velen, hebben er ook vele anderen werk.

Heel mooi als je een afschaffing van de ondernemersaftrek zou kunnen opvangen, maar veel ondernemers kunnen dat niet. Zij zijn ooit begonnen in de wetenschap dat de aftrek er is.

Ik was aangenaam verrast toen ik erachter kwam dat de aftrek bestaat. Daardoor kon ik eerder voor mezelf beginnen en me 100% focussen op mijn eigen bedrijf. Een gezond en groeiend bedrijf, maar de aftrek heb ik nog wel nodig.

Wellicht eerlijker om deze aftrek te nivelleren. Met € 100.000 omzet zou je best wat voordeeltjes moeten kunnen missen. De kleine zzp'er nu gelijk de nek omdraaien, lijkt mij wat kort door de bocht. De bijstand zal ook weer uit algemene middelen betaald moeten worden en mensen kunnen beter werken voor hun geld.

 


Gast

#2350 Re:

2014-08-14 20:28