Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red de Nederlandse beroepsbevolking!.


Gast

#76

2014-01-11 14:12

Het feit dat de gewone man er een petitie tegen aan moet gooien om onze beroepsgroep te redden vind ik heel erg triest..iedere chauffeur in ons land zou eens achter elkaar moeten staan wees niet bang want doe je niks mag je binnenkort naar het uwv dus sta eens op Nederland en doe wat de maat is vol!!!!!

Gast

#77

2014-01-11 14:18

De mazen in de wet zullen gesloten moeten worden. Gelijkheid voor iedereen. Verbieden dat nederlandse bedrijven buitenlandse chauffeurs in dienst mogen nemen tegen belachelijk laag uurloon. Gelijkheid voor allen. Een buitenlandse chauffeur in dienst nemen op dezelfde voorwaarden als nederlandse chauffeurs. Dus ook hetzelfde loon. Dan is dat zo afgelopen dat die rijden voor dumpprijzen. Overheid moet wakker worden. En zelf eens voor de nederlandse werknemers opkomen. Het wordt tijd dat ze eens balllen tonen en de wet aanpassen zodat onze nederlandse chauffeurs in nederland kunnen blijven . werken.

Gast

#78

2014-01-11 15:57

Het moet afgelopen zijn met de grote Nederlands bedrijven.Die de nederlanders omruilen voor goekoperen mensen

Gast

#79 Re:

2014-01-11 16:28

#76: -

Het word eens tijd dat een umndercover progamma hier aandacht aan besteed

 


Gast

#80 Re:

2014-01-11 16:52

#6: -

waar kom je vandaan? ik heb mogelijk nog wel een baan voor je!

Gr. Dennis


Gast

#81

2014-01-11 17:22

ik hoop dat het help want ze breken heel de werkgelegenheid af in nederland door alles maar duurder te maken denk aan aczijnzen wegenbelasting scholing enz.
hank den driver

#82 gast

2014-01-11 18:16

Wat de meesten hier vergeten is dat vakbonden verenigingen zijn. Dat betekent dat leden bepalen wat de bond moet doen. Naast bonden kan je ook zelf met collega's in aktie kan komen. Helaas durft de Nederlandse laffe chauffeur dat niet. Laten het liever aan anderen over en nemen zelf geen enkele verantwoordelijkheid. De Nederlandse chauffeur herken je ook uit duizenden, grote mond met collega's aan de stamtafel maar als er geknokt moet worden gaan ze zich snel verschuilen achter een boom. Kortom wij krijgen wat wij verdienen en zolang wij niet in aktie durven te komen heeft deze petitie geen enkele zin. Kijk eens naar frankrijk, daar laten de chauffeurs niet met zich sollen en gooien de boel plat. Hierdoor kunnen de onderhandelaars van de bonden resultaat boeken. Niet met een handtekeningentje, laffe chauffeurs!!

Gast

#83

2014-01-11 18:21

mijn chauffeur kan geen baan vinden omdat buitenlanders zijn baan innemen.

Gast

#84

2014-01-11 19:19

Laat onze Nederlandse chaffeurs hun werk doen, zonder hen hadden we geen brood, laat ook de buitenlandse chauffeurs niet voor een appel en een ei werken, een ieder heeft recht op een goed loon

Gast

#85

2014-01-11 20:40

veel succes met deze actie , nederlandse truckers worden weggevaagd van de arbeidsmarkt leve de EU

Gast

#86

2014-01-11 21:51

We moeten aan onze eigen chauffeurs denken die al jaren het goede werk doen en op tijd bij de klant zijn

Gast

#87

2014-01-11 22:17

Ik sta hier helemaal achter, het moeten Nederlandse chauffeurs blijven de anderen weten de weg niet waar door het telaat aan komt en half werk af leveren, ik heb er dagelijks mee temaken hoe ze werken.


Gast

#88

2014-01-12 01:49

Ik ben bezig met het rijbewijs volgens mij als vrouw zijnde opzich al lastig om iets te vinden maar een goede cao zou erg fijn zijn!!! Vooral om als nieuwkomer zou het erg fijn zijnte weten waar ik recht op heb
Gerrit

#89 Re: gast

2014-01-12 07:29

#82: hank den driver - gast

Vakbonden zijn idd verenigingen maar het gaat allang niet meer zoals vroeger. Je mag soms je stem laten horen en hopen dat er wat mee gedaan wordt.

Tuurlijk kan je ook zonder bond in aktie komen maar dan zijn de gevolgen voor jezelf! Inderdaad ken je de ned. chauffeur he Hank? veeel geschreeuw op een forum of goed initiatief van een ander! Als jij ballen hebt dan doe je gewoon mee aan deze petitie en dan kijken we daarna wat er verder moet gebeuren.

Wat jij bedoelt met die fransen is droevig, want eerst staken ze om iets veranderd te krijgen en vervolgens om het weer ongedaan te krijgen. Twee keer over pakken ze de hele bevolking ermee, Onnodig blijkt achteraf?! En aan wie hebben we de 48-urige werkweek te danken, aan die geweldige frambozen.

Ik ben het met je eens dat langzaam rijden en 30x om de rotende bij joure geen effect heeft. Dit is een goed iniatief, maar als jij het beter kan, graag hoor. Ik sta open voor jouw idee.

Gerrit.

#90 Delen

2014-01-12 07:35

Beste heren en dames chauffeurs,
Deel deze petitie zoveel mogelijk via facebook twitter en wat voor media dan ook. Plaats het bij vrienden op de pagina zodat hun vrienden het ook weer zien en kunnen delen.
Help deze aktie slagen!

Alvast bedankt!

Gast

#91

2014-01-12 07:38

Heel veel succes toegewenst ! Groetjes Ans Heins

 

Ans

#92 Re: gast

2014-01-12 07:45

#82: hank den driver - gast

U hebt lekker makkelijk praten, ben zelf wel geen chauffeur maar kom er wel even voor op, die arme chauffeurs werken dag en nacht om maar een beetje fatsoenlijk loon over te houden, die hebben niet eens de puf om ook maar te denken aan een staking. Al die andere landen waar dat wel gebeurd, denken ze allemaal veel makkelijker en werken ook niet zo hard, daarom moesten wij ze ook redden, die welvaart daar is ook nog nooit wat geweest. Nee die vakbonden of het nou een vereniging is of niet, ze worden er voor betaald en de chauffeur betaald er ook genoeg voor, dus laten die maar eens wat van zich horen !


Gast

#93

2014-01-12 08:27

Hoop dat er echt iets gedaan word voor onze chauffeurs. Ze worden uitgebuit. Ik weet dit omdat mijn eigen zoon chauffeur is

Gast

#94

2014-01-12 09:31

Weg met de buitenlandse chauffeurs die jagers

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 10:21



Gast

#96

2014-01-12 10:31

ben er moe van

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 10:37



Gast

#98 Re: communistische???? lijkt me toch verkeerd woordgebruik.

2014-01-12 10:40

#8: -  

 


Gast

#99

2014-01-12 10:41

Ogen open Brussel !!!!

Gast

#100 red nederlandse vrachwagenchauffeurs

2014-01-12 11:02

denk niet dat er veel buitenlanders rijles hebben gevolgd.denk eerder dat ze betaald hebben voor t stempeltje.

der is een manier en dat is het nederlandse transport ff plat gooien beginnen met 4 weken