Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie.


Gast

#26

2014-03-10 11:23

mag iedereen zelf eens gaan kiezen waarvoor hij of zij of hun kinderen al dan niet ingeënt wil worden, zodat zowel van de wel als niet de voor- en nadelen eigen keuzes zijn. Zijn we in deze maatschappij nog vrije mensen?

Gast

#27

2014-03-10 16:17

Eindelijk dan, weer een stap(je?) in een lange rij.
Elke stap -in de goede richting- is welkom.

Gast

#28

2014-03-10 16:24

Alweer een stap(je) vooruit. Thanks !

Gast

#29

2014-03-10 17:56

Ik ben al jaren ertegen. Ik heb ook een vriendin gehad die over haar voeten kreeg omdat ze dat niet wilde doen bij de vaccinatie tegen de mazelen . Ik vind dat iedreen daar zelf over moet kunnen beslissen. Een ziekte kunnen doormaken maakt je weer heel , maar ze onderdrukken ???

Gast

#30

2014-03-10 19:19

Ben vader van een kind met "regressief"autisme. Ik en vele andere ouders beamen wat vele onderzoeken bevestigen. Er is wel degelijk een heel groot verband. Alleen al wat kwik betreft die mijn zoon kreeg via vaccinatie ( 240 maal de norm van de WHO, kwik is de tweede grootste neurotoxische stof op aarde voor de mens...) is het wraakroepend. Als een prive persoon dit zou toedienen aan een kind vliegt hij voor de rest van zijn leven achter de tralies, de farma komt hier zonder problemen mee weg en de overheid is medeplichtig in deze misdaad.
roodkapje
Gast

#31

2014-03-11 01:03

Ik steun deze petitie omdat wij in een land leven van overvaccinatie. In Nigeria zou ik een petitie tekenen om de poliovaccinatie juist te VERPLICHTEN !
Daar geraken kinderen levenslang verlamd omdat ouders om religieuze redenen de vaccinatie weigeren. In België zou ik religie als reden OOK niet goedkeuren, maar een weigering juist om de gezondheid van het kind te VRIJWAREN, mag niet gevolgd worden door een CELstraf ! Ik ben zelf al jarenlang op de sukkel door een kwikvergiftiging die ik in mijn kindertijd opliep. Mogelijk door overvaccinatie...


Gast

#32

2014-03-11 09:13

Inmiddels is allang duidelijk dat de pharma sjoemelt en speelt met mensenlevens. Het gaat om geld en niet om mensen. PLUS het zelfbeschikkings recht is persoonlijk en niet van de staat !
Debbie

#33

2014-03-11 09:24

Laat de wetenschap met bewijs komen dat het poliovirus de veroorzaker is geweest van de polioverlammingen uit het verleden (voor invoering van polio vaccin)!

Er werden vroeger geen labtesten gedaan om te onderzoeken of de verlammingen veroorzaakt zijn door het poliovirus. Iedereen kon een bevestigd polio slachtoffer zijn enkel op basis van de symptomen.

Het is een aanname dat vroeger iedereen eens in zijn leven besmet zou zijn geweest mrt het poliovirus. Men weet helemaal niet hoevaak het poliovirus vroeger onder de mens voorkwam.


Laat de wetenschap met bewijs komen dat "slechts" 1 op de miljoen verlamd raakt na inname van het oraal polio vaccin.


Gast

#34

2014-03-12 04:32

Het verplicht stellen van een medische behandeling maakt een land per definitie een politiestaat. Het recht van de overheid om zich met mij te bemoeien stopt bij mijn huid. En ouders mogen die keus maken voor hun kinderen.

En ter informatie: polio wordt niet veroorzaakt door een virus. Als je naar de geschiedenis van polio kijkt is het onmogelijk dat deze ziekte door een virus wordt veroorzaakt. En bij de gemiddelde polio uitbraak test tot 50% van de zieken negatief voor het virus. Een grotere rode vlag kun je niet hebben. Het "polio virus" is een van de grootste medische hoaxes van de 20e eeuw.

Gast

#35

2014-03-12 07:41

Ik wil baas in eigen lichaam zijn

Gast

#36 Re:

2014-03-12 08:36

#16: -

Neen, er zijn nog enkele landen waar poliovaccinatie verplicht is: Frankrijk, Italië, Griekenland, Polen, en een resem Oostbloklanden. Voor details zie www.efvv.eu, info, mandatory vaccines.  MA = verplicht ofwel http://www.eurosurveillance.org/images/dynamic/EE/V17N22/DAncona_tab1.jpg


Gast

#37

2014-03-12 15:02

Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Gast

#38

2014-03-12 23:23

Polio en andere ziekten komen al lang niet meer voor, ronduit belachelijk om kinderen zo vol te spuiten met al dat gif zodat zij voor hun leven lang in meerdere of mindere maten beschadigd zijn .... veel baby's liggen apathisch in de wagen veel kinderen kijken je niet meer aan ....gelukkig zijn mijn kleinkinderen niet ingeënt. en daarom prachtig en stralend gezond (stralende ogen ) door mijn inspanningen dat geeft veel vreugde en voldoening !!

Gast

#39

2014-03-13 09:51

Aan het lijf van kinderen geen polonaise.

Gast

#40

2014-03-13 23:22

Vaccinatie verplicht stellen tast de onschendbaarheid van het lichaam aan. Bovendien bestaat er geen enkel onafhankelijk onderzoek waaruit blijkt dat dit vaccin nodig is. Mensen hebben recht zelf over hun lichaam te beslissen.

Gast

#41

2014-03-14 00:26

de staat moet stoppen met ons ziek te maken onder het mom van ons te beschermen...

Gast

#42

2014-03-15 07:26

d

Gast

#43

2014-03-15 16:00

Omdat iedereen de vrije keuze moet hebben wat betreft medische behandelingen.

Gast

#44

2014-03-15 20:55

Schaf a.u.b. de verplichting van het poliovaccin af. Ouders hebben het recht om zelf te kiezen. Bovendien is geen enkel vaccin veilig. Hier is genoeg over te lezen.
wvkd

#45

2014-03-16 12:58

iedereen moet het recht hebben om te kiezen of ze zich met iets in laten spuiten / of slikken.. Het lijken wel oorlogspraktijken, mensen verplichten tot vaccineren.. Ik vind het verschrikkelijk dat mensen daartoe gedwongen worden.. We leven in 2014, niet in de middeleeuwen. Dat ze zich maar eens bezig houden met het zuiver houden van ons voedsel ofzow. ipv al die toevoegingen E nummers, pesticiden erin.. Dan zou de kans nog kleiner worden dat er ziekten uitbreken!

Gast

#46

2014-03-17 08:58

mooi initiatief :)

Gast

#47

2014-03-17 09:16

Toon mij de evidence based studies in verband met vaccinaties

Gast

#48

2014-03-17 13:33

Verplichte vaccinatie voor een ziekte die bij ons niet meer voorkomt en waar enkel de farma-industrie blij mee is? Heel graag de keuzevrijheid hierin, zoals de Rechten van de Patient dat stipuleren!

Gast

#49

2014-03-18 07:55

Het KB omtrent verplichte vaccinatie polio zou op zijn minst aangepast moeten worden. De opmerking dat deze verouderd is, noem ik volledig terecht!

Gast

#50

2014-03-19 09:19

er zijn slechts enkele landen in Europa die polio vaccinatie verplicht stellen. er is dus een uniforme Europese regelgeving nodig!