Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie.


Gast

#126

2014-11-30 12:38

Bewezen is dat het niet bevordelijk is voor de gezondheid van onze kinderen!!!!
juist dat het schadelijk is voor de gezondheid vn onze kinderen.

Gast

#127

2014-11-30 22:21

Er moet vrijheid zijn om de keuze te maken of je je kind laat vaccineren of niet. Om hiermee een kans op straf te kunnen krijgen is absurd!

Gast

#128

2014-12-01 08:19

Tis te belachelijk voor woorden, vrijheid van keuze. dit is een grondrecht!

Gast

#129

2014-12-01 12:29

Mensen verdienen het recht om zelf te beslissen welke voeding of zogenaamde medicijnen er in hun lichaam of in het lichaam van hun kinderen komt. Zelf denk ik dat het emotionele trauma van de prik in een gevoelloze omgeving in combinatie met de ingrediënten van de prik meer schade toebrengt dan alle kinderziektes bij elkaar zouden kunnen.

Gast

#130

2014-12-01 13:11

Hier zijn geen woorden voor. En als er al woorden voor zouden zijn, dan is dit tekstvak te klein. Ik ben maximaal VOOR afschaffing van welke vaccinatieverplichting dan ook!! Eigen baas in eigen lijf!

Gast

#131 Hoeveel handtekeningen,

2014-12-01 21:51

Hoeveel handtekeningen zijn er nodig?


Gast

#132

2014-12-10 23:31

Ik zou die petitie graag doorgeven. Bestaat er een franse versie ervan, of hebt u een adres of site van aktief beweging over vaccinatie in Wallonie?
Bedankt
daniellevdd@base.be
Rob

#133 Re: Franse versie?

2014-12-11 23:02

#132: -  

 Een Franse versie van deze actie/petitie is (hopelijk) op komst. Een beweging actief in Franstalig België is Initiative Citoyenne: http://www.initiativecitoyenne.be. Als je in Franstalig België hierover mensen kunt aanspreken: graag! Bedankt :-)  Rob


Gast

#134

2014-12-16 19:01

Goed bezig

Gast

#135

2014-12-23 14:42

Veranwoordelijkheid op komen voor de gemeenschappelijkbelang In de mensen hand zo zoveelmogelijk is opvoeding geen product of robot worden zonder gevoelicht verstand

Gast

#136

2015-01-01 18:31

Stop à la vacination obligatoire !

Gast

#137

2015-01-02 17:19

Qu'on laisse le choix aux gens,arrêtez d'imposer vos choix au peuple,car c'est là la base des dictatures...

Gast

#138

2015-01-06 22:15

Ik ben niet tegen vaccinatie, enkel tegen verplichte vaccinatie.

Iedereen zou de keuze moeten hebben, en dan met alle gevolgen ervan te leven. Ik respecteer de keuze van de ouders die door ziektes meer geschrikt worden dan door vaccinatie. Graag zou ik hetzelfde respect krijgen voor mijn bewuste keuzes. Indien ik de risico neem om het immune systeem van mijn kinderen meer te vertrouwen dan vaccinatie, ben ik wel bewust dat de kans bestaat dat ze ziek kunnen worden. Het is, in mijn ogen, een minder gevaarlijk gevaar dan vaccinatie.

Hopelijk zal deze petitie ook in het frans vertaald (en getekend) worden want, overal in België, ouders verschijnen elke week voor een rechthof in verband met vaccinatie ...

 


Gast

#139

2015-01-13 13:23

ABSOLUUT TEGEN VACCINATIE, VACCINATIE VRIJHEID VOOR IEDER EN NOG LIEFST DE AFSCAFFING VAN ALLE VACCINATIE IS PUUR GIF EN KASSA KASSA VOOR DE FARMACIE

heb zelf twee dochters die al problemen hebben gehad met inentingen. Van allergiesche reacties op kleurstoffen enz... ttot eczeem, tot verdwijnen van de witte bloedcellen van de inenting hersenvliesontsteking met azls gevolg een zwwaa vermoeidheisprobleem die al jaren aan sleept en hoge kosten met zich mee brengt. Jammer genoeg wordt er Belgie niets voorzien om melding te maken en onderzoek naar de gevolgen van inenting ! ( Ik heb het artikel van Dr, ghis gelezen over sqaleen die in de inenting zit van hersenvlies, mijn gevoel weet dat dit klopt dat het daarvan voort komt ) gelukkig bestond er homeopatisch aanvulling voor witte bloedcellen, tot tweemaal toe twee lange termijnen toegepast, bestaat niet in de klasieke geneeskunde,Ik ben voor de gehele afschaffing van alle inentingen en vrije keuze.
In een blad die alleen voor Dr is staat beschreven dat de inenting van HPV bewust voorzien is om een generatie te hebben van minder geboortes, de gevolgen zijn gekend en toch doen ze er niets aan. Dat azlle inentingen bewust zijn gecreerd om de bevolking ziek te maken zodat ze levenslang medicatie nodig hebben.
Dat artsen daar blijven aan meewerken is heel erg !

rosa

#140

2015-01-13 13:55

via deze weg wil ik mijn ervaring delen van een aantal jaar geleden met mijn kleindochter Minne:

Negatieve reactie op vaccinatie opgelost

Minne, mijn dochter van 17 maanden verzette zich heel sterk bij het toedienen van het vaccin voor een vaccinatie.

Heel snel traden een aantal verschijnselen op zoals moeheid, lusteloosheid, slapeloosheid… Haar eetlust verdween stilaan helemaal – kreeg lichte huiduitslag na een paar dagen en wat opgezwollen gezicht, had zieke oogjes en droeg duidelijk zichtbaar en voelbaar een last met zich mee! Ook een hoest manifesteerde zich…..

Ze was heel aanhangig en droevig, terwijl ze zich doorgaans heel vrolijk en speels kan bezighouden… in geen enkele spelvorm nog geïnteresseerd!

Een week later informeerde ik naar de mogelijke oorzaken van al deze verschijnselen en vernam dat dit alles zich vertoonde ten gevolge van de 'vaccinatie'!
Er werd mij aangeraden om met behulp van .... "een energetisch krachtige methode" hieraan te werken...

en dat deed ik... 

Precies een week na de vaccinatie werd dit effectief uitgevoerd en binnen een paar uurtjes begonnen we reeds verbeteringen waar te nemen!
’s Anderendaags kwam ook haar eetlust terug. Haar slaapritme nam stilaan de gewone vorm aan en ook haar speelsheid vertoonde zich opnieuw!
Na 2 dagen was het weer de levenslustige en vrolijke Minne van voorheen!

 

voor mensen die hieromtrent meer info willen bekomen kunnen steeds bij mij terecht (via de organisatie

misschien)

 

 

Munay

#141 Re:

2015-01-13 14:09

#31: roodkapje -  

 Ben niet akkoord dat je zou tekenen om in Nigeria te verplichten voor inenting. Met gevaarlijk gif....hoe is je denken.....

Dan ben je net zo erg als de farmacie en ontneem je hun recht op vrije keuze, je zou hen dus laten inenten met gif...

We moeten zorgen dat de leefomstandigheden in zulke landen beter worden, er is een probleem als er geld wordt ingzameld voor projecten in ontwikkelings landen, dan wordt het geld afgeperst door de farmacie, is het jullie nog niet opgevallen hoeveel eigenlijk is ingezameld al over de gehele wereld, maar eigenblijk weinig is opgestart: door de afpersing van de farmacie; ze zorgen ervoor dat deze mensen arm blijven en zijn de volgende slachtoffers voor inentingen en testpersonen op grote schaal.

Munay

#142 Re:

2015-01-13 15:26

#129: -  

 Dit is absoluut waar.

Ken iemand die gabboneerd is op een Dokters  blad; daarin staan duidelijk de gevolgen van HPV vaccinatie; eindelijk gaan we nu eens een generatie minder geboortes hebben: dus ze hebben dit bewust gecreerd; Dat artsen blijven zwijgen is ongelooflijk......blijven inenten, ze weten dit, dus zijn ze even schuldig als.....

Groot applaus voor de Dr die opstaan en hun mond openen......

Ook staat er in; dat inentingen ontwikkeld zijn om de mensen levenslang een kwakkelende gezondheid te hebben, zodat ze levenslang afhankelijk zouden zijn van de medicatie......Kassa kassa kassa.......

Ben zelf een landbouwers dochter en heb zeer veel tussen het vuil gelopen, ben ooit maar pas op mijnn dertiende voor de eerste keer naar de arts geweest, voor antibiotica (dit was dan nog te wijten aan emotinele schade berokkend in de kindertijd, verdrongen gebeurtenissen, daar wordt je ziek van en ziektes willen je iets vertellen, maar ....alhoewel er nu al velen bezig zijn , ook zoals Bert Hellinger en Freud het al zegden en Dr Hammer: ga maar eens kijken naar de site van Hammer,,, de farmacie heeft gezorgd dat al deze informatie lang verstopt werd of verdween......dat weet ik nu .... nu ben ik 50 jaar en gretig op zoek al jaren, nu pas de juiste hulp gevonden, Kan daar veel over zeggen.....)

Heb ook lang in de gezondheids zorg gewerkt; ben jammer genoeg ingeent tegen hepatitis: verplichten.....ben nooit ingeent tegen griep, geweigerd.... de personen die ingeent werden tegen de griep werden ziek ik nooit.... de mensen waren banger voor mij dat ik zou besmet geraken door hen maar ik niet hoor en terecht: heb bij vanalles gewerkt....hepatities, mrsa de patient wroeg me zefs om een masker op te zetten moest dit verplicht doen, rechtuit belachelijk...in een rusthuis droegen daarvoor handschoenen en een plastiek schort die zogezegd maar een keer mocht gebruikt worden maar door besparingen twee tot drie keer moest gebruikt worden we wisten op den duur niet meer welke de voor kant of achterkant was dus zo zie je belachelijk feit dat het echt besmettelijk is; dus ik zal drager zijn van, mrsa; maar nooit ziek worden ervan ben immuun....., brochities patienten enz.....

heb twee dochters die beroep volgen en ook terug geperst worden om in tE enten; heb voorlopig kunnen voorkomen: maar de dochter is bang dat ze dan geen stage mag doen waar ze wil,, dat is hun motto;;;;

DE SCHOOL VAN MIJN JONGSTE DOCHTER: heeft hen verplicht om op school via de schoolarts bloed te laten trekken, als ze genoeg imunniteit hebben tegen hepatitis b, ook de tbc vaccin hebben we geweigerd: maar dan hebben ze mijn dochter verplicht om:een borst foto te nemen: terug bloodgesteld aan straling, mijn dochter wilde dit niet weigeren ze dit beroep zeer graag zou doen..... de huisarts melde ons om dit niet te weigeren dat ze dit kunnen verplichten...

IS DIT WAAR? WAAR KUNNEN WE EEN ATTEST VINDEN DAT DE ARTS MOET ONDERTEKENEN DAT ZE ZLF INSTAAN VOOR DE GEVOLGEN VAN INENTING ALS ZE ONS INENTEN EN OOK HET ATTEST VOOR WEIGEREING DAT WE ZELF INSTAAN VOOR DE GEVOLGEN ALS ONS IETS OVERKOMT ALS WE NIET INGEENT ZIJN/.... IK WEET DAT HET BESTAAT, MAAR VIND DIT NIET DIRECT TERUG, KAN IEMAND ME HELPEN OF VERWIJZEN

MIJN OUDSTE DOCHTER ZAL DIT OOK BINNENKORT MOETEN DOORSTAAN EN WIL GEEN INENTINGEN MEER DAAR ZE AL ZEER VEEL HEEFT MEEGEMAAKT TEN GEVOLGE VAN INENTING, zoals witte bloedcellen die verdwenen en jaren lange vermoeid heid ten gevolge

Gelukkig hebben we de witte bloedcellen homeopatisch al kunnen bijwerken, maar de vermoeidheid die blijft toch aanslepen.......We zijn nu nog eens aan het ontstoren met homeopatische bolletjes voor de inentingen....bijwerken van het lichaam met voedingqs supplementen, dan nog niet eens voorgeschreven door de homeopatische arts wel al het meeste resultaat behaalt bij die arts,vele homeopaten gehad...(met alle respect voor die mens, we hebben allerlei trajecten afgelopen bij verschillende artsen, zelfs naalden therapie hielp niet,)

Wil ook nog iets mee geven voor allen: de persoon die me dochters aan het bijwerken is met voedings suplementen: is iemand die uittest met de pendel, de arts had ijzer voorgeschreven en vit D die ze tekort had (jammer genoeg was het chemische bazaar, hij verzekerde ons dat het zeer goed werkte, al vlug trad er weerstand van de dochter op kleurstof enz... ook bij mij, we vragen nochthans altijd naturelle, maar ja.....gestopt met de chemische ijzer en aan de arts natuurlijke gaan vragen van een bepaald merk, moest het nog zelf vragen he...oke gekregen....)opeens gebeurde iets met mij, heb naar de persoon gegaan met de pendel: die heeft allerlei studies gedaan van voedings suplementen , homeopatie enz...dus iemand met kennis: Hij vertelde me dat de natuurlijke ijzer suplement een goed merk was, maar niet voor haar: hij zei; er zijn verschillende suplementen op de merk van goeie kwalitiet  maar niet alles past bij iedereen, je moet echt gaan uitesten wat bij iemand past; eventueel met spiertesten of gelijk wat: het is de eerste persoon in lange jaren die me dochter wat meer kleur heeft gegeven, voorheen liep ze rond als een lijk !

 

Ik ben ervan overtuigd dat er nog andere methodes zullen uitkomen dat we zelfs al die voedingssuplementen enz.. niet meer nodig zullen hebben, ons lichaam zichzelf zal herstellen, natuurlijk zijn we nog niet zover...want die suplementen kosten toch ongelooflijk veel, ik vind dat ze toch overal misbruik van maken wetende dat de mensen het nodig hebben, homeopathiez is het goedkoopst tot nu toe...alle therapieen kosten veel geld bijna niet meer betaalbaar, te veel misbruik op alle gebied, We moeten natuurlijk allen kunnen leven ook mensen met alternatieve methoden, maar het moet toch menselijk blijven...

Als ik het geld zou kunnen samen tellen van wat ik al heb uitgegeven zou ik nu anders bij kas zitten, maar voor de gezondheid van je kinderen heb je alles over, er blijft toch een maar.... de pijn en emoties erbij....is uitputtend de zoektochten....

Erg Erg .....ze hebben uiteindelijk de bloedtest uitslag opgestuurd, je gelooft het nooit een verslagje niet de bloedtest zelf; die kunnen we via de huisarts  op vragen

Daar staat in: niet genoeg imuniteit voor hepatities B, geen stages doen waar gevaar is voor bloedaanraking, je komt in het dagelijkse leven toch ook in aanraking met bloed van anderen af en toe ook als je ggen gezondheidswerker bent; ze willen nu ook al de verkoopsters inenten tegen hepatities omdat ze zogzegd met voeding in aanraking komen, waar zijn we mee bezig, hoe meer mensen ze kunnen ziek maken hoe liever ze het hebben en bang maken....

 

 

 

 

TOMAAT

#143 Re:

2015-01-13 15:29

#105: -  

 SUKKELAAR TOCH, ALS DIT ZO IS WE GAAN JOUW DAN EENS VOLSPUITEN MET KWIK ZIEN WAT JE ACHTERAF ZEGT


Gast

#144

2015-01-13 19:35

www.infovaccin.fr
www.infovaccins.ch
www.initiativecitoyenne.be

Gast

#145 Re:

2015-01-15 10:58

Het is erg genoeg dat u uw eigen kinderen in gevaar brengt, maar dat u nog eens onze kinderen daarbij ook in gevaar brengt, gaat er wat over.


Gast

#146 Re: Re:

2015-01-15 10:59

#143: TOMAAT - Re:  

 hahaha, zo een typische reactie van domme mensen :p 
Echt een prachtige, wetenschappelijk onderbouwde mening ;)


Gast

#147 Re: Re:

2015-01-16 12:38

#142: Munay - Re:  

Hepatitis B-vaccinatie is niet wettelijk verplicht maar wordt vereist in de gezondheidssector.

Het enige wat je hiertegen kan beginnen is:

  • bloed laten prikken en kijken of er niet al antistoffen tegen hepatitis aanwezig zijn; dit kan zonder dat je ooit gemerkt hebt dat er een infectie was;
  • je goed informeren over de nevenwerkingen van het vaccin, en met deze informatie de oren van de kop zagen van de verantwoordelijke op school; 
  • schriftelijk verklaren dat je alle verantwoordelijkheid op jou neemt mocht je dochter hepatitis oplopen tijdens de stage.  Als ze niet met de patiënten naar bed gaat is dat risico overigens onbeduidend !
  • eisen dat degene die het vaccin toedient zichzelf schriftelijk verantwoordelijk verklaart voor eventuele nevenwerkingen !

Mvg

Preventie Vaccinatieschade vzw

 

 


Gast

#148 niet mee eens

2015-01-16 21:02

je kan maar beter vaccineerd worden dan dat je t krijgt. al is de kans klein hij is er wel


Gast

#149

2015-01-28 08:22

is tijd dat de bevolking de keuze krijgen van wat en wat niet moeten hen kinderen ingeent worden.

Gast

#150

2015-01-28 19:41

Niemand kan 100% veiligheid garanderen van dit vaccin en dus mag het ook n iet 100% verplicht zijn!! Mensen moeten vrij kunnen kiezen wat ze in hun lichaam laten inspuiten. Niet iedereen reageert hetzelfde op een vaccin!!