Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Ik doe aangifte tegen Geert Wilders / Mededelingen / Reactie op de berichten. / Opmerkingen


Gast

#76

2014-03-20 19:17

Ik ben geen Marokaanse maar ik kan wel de volgende zijn. Ook ik kan dan terug naar Pakistan omdat ik niet blond ben en geen blauwe kleur ogen heb.

Gast

#77

2014-03-20 19:32

Ik snap inderdaad je perspectief maar, als nederlander-tegen-wilders, was mijn eerste reactie ook 'deze petitie is voor nederlandse marokkanen om te tekenen, dat ben ik niet'. Ik heb hem natuurlijk toch getekend maar als het vanuit een breder perspectief zou zijn opgesteld, zouden nog meer mensen zich aangesproken voelen om DEZE petitie te onderschrijven. Super dat in 1 dag al zoveel handtekeningen verzameld zijn, ondanks deze nuance!
Hopelijk pakt de rechterlijke macht door en raakt ze niet verstrikt in een eeuwigdurende bureaucratie!
Hopelijk zijn deze walgelijke uitspraken toch nog ergens goed voor als er hierdoor voor eens en altijd een einde gemaakt kan worden aan zijn reeds jarendurende kwetsende optredens!

Gast

#78

2014-03-20 19:34

Ben niet Marokkaans, maar ik heb nog 2 andere nationaliteiten naast de Nederlandse, ik ben hier niet eens geboren, maar Wilders bedoelt mij niet als ie het over 'buitenlanders' heeft. Want ik heb een wit vel.

Gast

#79

2014-03-20 19:45

Geert, luister eens naar Bange Blanke Man van Willem Vermandere

Gast

#80

2014-03-20 19:51

Nou die van mij heb je! Goed dat je dit doet. Ben dan wel niet van Marokkaans nederlandse afkomst maar ben ook zo vreselijk klaar mee.
Anne marieke

Gast

#81

2014-03-20 20:01

Super veel respect Saliha!
Ik hoop oprecht dat het eindelijk eens helpt om types als Geert Wilders en aanhang duidelijk te maken dat het echt niet acceptabel is. Het is geen "vieze smaak in de mond" zoals onze premier zei, maar volkomen niet acceptabel!

Gast

#82

2014-03-20 20:09

Waarom zouden alleen of bij voorkeur mensen van Marokkaanse afkomst deze peititie moeten tekenen.

Discreminatie en haatzaaien gaat ons toch allemaal en is toch volstrekt verwerpelijk voor elk welenkend mens??!!

Gast

#83

2014-03-20 20:13

Een belangrijk punt wat je hier aanspreekt. De formulering is teveel vanuit een hokje.

Gast

#84

2014-03-20 20:15

Ik vind het top en dapper dat je dit doet!!!

Gast

#85

2014-03-20 20:29

Volgens mij is het volstrekt duidelijk, en mag je op talloze "Nederlandse" ondertekeningen rekenen, Saliha. Deze kwestie overstijgt etnische komaf en is misselijkmakend voor iedereen die een fatsoenlijke kop op zijn romp heeft staan.

Hulde!

Gast

#86

2014-03-20 20:31

Volgens mij wint de petitie aan kracht als je de aanhef verandert, c.q. verbreedt in : Marokkanen zijn geen tweederangsburgers, of ' Gelike rechten voor alle Nederlandse burgers ' Nu maak je zelf de suggestie van een tweedeling tussen 'wij' en de anderen.

Gast

#87

2014-03-20 20:34

We moeten naar een ander werelddenken. Lenny Oldeboom.

Gast

#88

2014-03-20 20:45

Geweldig en blijf zo door gaan!

Gast

#89

2014-03-20 21:08

Wat goed dat het petitie massaal getekend word zulke mensen als hij verdienen straf!!!!

Gast

#90

2014-03-20 21:20

Beste, hooggeachte Saliha,
ik ben niet van Marokkaanse afkomst, maar wel buitenlander. Ik woon al jaren in Berlijn, ben getrouwd met een Duitse en heb twee kinderen met ieder twee nationaliteiten.
Ik heb uiteraard vanuit Berlijn via internet melding van discriminatie door Wilders gemaakt. Meer zit er vanuit het buitenland helaas niet in.
Ik volg de petitie en de facebook pagina sinds vanmiddag en moest regelmatig een vreugdetraantje wegpinken. Wat een reacties! En wat een bewijs van het ongelijk van Wilders en zijn abjecte clubje.
En wat een geweldig initiatief is dit!
Ik hoop zo dat dit de lang verwachte ommezwaai gaat inluiden en dat Wilders, ook al wordt het niets met rechtszaken en veroordelingen, door de inwoners van Nederland keihard onder de steen getrapt wordt waar hij onder vandaan is gekropen. Uiteraard figuurlijk gesproken.

Deo volente, insjallah, im irtseh hashem, God geve het...

Veel groeten uit Berlijn,
Cornelis

Gast

#91

2014-03-20 21:33

Saliha,

Ik ben dan wel niet van Marokkaanse afkomst, maar mijn familie heeft vanuit de historie vele afkomsten, waarvan ook vanuit een vervolgde minderheid. Dit is mijn reden om je te willen steunen. Er is maar een soort mensen en er is geen enkelonderscheid, we kunnen verschillen in cultuur, maar dat maakt die van mij niet beter dan die van een ander. Verder zijn ook allen culturen opgebouwd vanuit hun geschiedenis en altijd in verandering. Accepteer, heb respect en begrip, daarmee komen we verder
Tineke

#92 manifestatie

2014-03-20 21:41

Meer dan 10700 handtekeningen: laten we onze stem horen door bij elkaar te komen.

Gast

#93

2014-03-20 22:28

Het gaat ons allemaal aan Saliha!

Gast

#94

2014-03-20 22:38

:-) Maak je geen zorgen. Je acties zijn goed en dit kan en mag nooit meer gebeuren in ons land. :-)
vriendelijke behandeling in de gevangenis, knijpers maken wilders

#95 Wilders draait door duidelijk... dit kan NIET

2014-03-20 22:44

:-) Maak je geen zorgen. Je acties zijn goed en dit kan en mag nooit meer gebeuren in ons land. :-)

Gast

#96

2014-03-20 22:57

bij deze dan een reactie van een nederlandse van niet marrokaanse afkomst. ik woon al bijna 5 jaar niet meer in nederland. en als ik dit soort zaken zie in het nieuws ben ik daar maar wat blij om. wilders is een nare , nare man. mensen trap er niet in en laat je niet gek maken door deze zielepiet.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 23:04



Gast

#98

2014-03-20 23:18

Ik ben een zogenaamde Nederlander, wie weet waar mijn voorouders vandaan komen, maar ik walg van deze haatzaaierij. Bedenk wie de volgende groep word die weggezet gaat worden als tweederangs die maar moet verminderen. Ik ben wel klaar hiermee. Wen er maar aan, we zijn een multiculturele samenleving en dat is mooi, dat moet zo blijven. En vrijheid van meningsuiting, ook zo prachtig, heeft ook te maken met verantwoordelijkheid, en is zeker geen vrijbrief om anderen te beledigen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 23:23



Gast

#100

2014-03-20 23:24

Als je jouw marokkaanse nationaliteit 'inlevert' ben je van mij welkom om hier te blijven. Ben je dat niet van plan dan vind ik dat je moet vertrekken.