Stichting SunFlowers Ranch moet blijven bestaan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stichting SunFlowers Ranch moet blijven bestaan.

Andrea Högel
De auteur van deze petitie

#1

2014-06-08 15:39

Stichting SunFlowers Ranch moet blijven bestaan
As-Sepoes

#2

2014-06-08 15:51

Honderden kinderen wordt liefde voor dieren bijgebracht , ouderen kijken uit naar bezoekjes van deze lieve dieren , en de dieren vinden een warm thuis ! beter kan het niet , waarom zou deze stichting weg moeten , dut is een hele foute beslissing ! Sunflowers moet blijven !!

Gast

#3

2014-06-08 16:12

het moet zeker blijven bestaan !

Gast

#4

2014-06-08 19:33

het is toch te gek voor woorden dat er in de plaats van een ranch ( het enige uitstapje voor de mensen uit het verzorgingstehuis weg moet door een pakeerplaats!

Gast

#5

2014-06-08 20:08

Done!

Gast

#6 SUNFLOWERRACH MOET BLIJVEN!!!!

2014-06-09 08:43

deze stichting MOET blijven,omdat ze goed voor dieren zijn.en schenken er aandacht aan!!ook is deze stichting goed voor kinderen;de kinderen leren zo ook om met dieren om te gaan.en goed voor het zelfvertrouwen!!DIEREN hebben ook RECHT oop een gelukkig leven.andrea geeft dit alles!!!.laat dit A.U.B blijven bestaan!!M.V.G:P.G.M Egging.


Gast

#7

2014-06-09 09:39

alles wat groen is en leefbaar moet verdwijnen...waarom? dieren komen weer op straat te staan en asiels weer overvol? weer een probleem erbij...ga maar ergens anders op bezuinigen..huizen en wegenbouw bijvoorbeeld...worden miljarden aan uitgegeven en weer afgebroken omdat de constructie niet goed is..zoveel verspilling en slecht voor onze potomonee

Gast

#8

2014-06-10 15:45

Ik weet hoe belangrijk de Sunflowers Ranch is, niet alleen voor de kinderen (ook die net even iets anders zijn)maar ook de plaats waar de ranch staat genieten de omwonende zo heerlijk van. Het is een plek die een belangrijke rol speelt in de samenleving maar ook om wat geluk te geven aan mensen, kinderen die hier zo aan toe zijn. Voor Andrea is dit haar plek waar ze zeer aangehecht is om belangeloos met heel haar hart en ziel haar werk te kunnen doen en de dieren met veel liefde te kunnen verzorgen. Ik hoop dat uw hart groot is en ervan overtuigd mag zijn dat deze stichtijg op zijn vertrouwde plek moet blijven bestaan, u maakt dan niet alleen heel veel mensen blij maar u geeft ook een heel goed voorbeeld dat de wereld ook heel mooi kan zijn.

Met vriedenlijke groet,
Henny de Jong-van Dijk

Gast

#9

2014-06-10 17:32

Zouden juist nog véél meer van dit soort 'ranches'gestart moeten worden i.p.v. gesloten :( !

Gast

#10

2014-06-10 20:53

Doen mensen. Het is een goede zaak.

Gast

#11

2014-06-12 16:40

De ranch mag niet weh! Dankzij hen voel ik me beter in mijn vel, zij hebben me geleerd wat je allemaal kan doen met een dier en dat het niet zomaar een beest is dat moet zijn opgelsloteen! Ze maken zoveel mensen gelukkig!

Gast

#12

2014-06-13 19:40

Ik vind het uberhaupt nergens op slaan, dat de stichting weg moet. Ze hebben daar al genoeg kantoren, en parkeerplaatsen! De stichting staat daar al meer dan 20 jaar, en dan na die jaren zeggen ze uit eindelijk, dat ze daar weg moeten. Ik vind het echt niet kunnen, dat ze Andrea Sonderen zo beet nemen!

Gast

#13

2014-06-13 19:42

De stichting mag niet weg! Iedereen die daar komt, heeft het altijd goed gehad. En dan moeten we weg van onze vertrouwde plek. Ik hoop dat de gemeente is inziet, dat ze dom bezig zijn !

Gast

#14

2014-06-14 21:30

Stichting Sunflowers Ranch is onmisbaar voor de buurt. Iedereen geniet van de dieren en het gebeuren er om heen. Naast de vele kinderen die er dagelijks komen, komen ook veel oudere de dieren even knuffelen of aaien. Onmisbaar voor deze categorie ouderen die al weinig hebben en wordt ook dit ontnomen hebben ze helemaal niets meer dan alleen de recreatie zaal en de tv. Het is algemeen bekent dat dieren een heilzame werking hebben op mensen met psychische klachten. Aangezien de meeste hun verhaal dom weg niet durven te vertellen tegen andere maar wel tegen een dier aangezien die niets door verteld of hun voor gek verklaard. DUS SUNFLOWERS RANCH MOET BLIJVEN!!!!

Gast

#15

2014-11-07 10:28

ik doe het ten eerste voor de diertjes en voor andrea omdat ze zo gek is met de dieren en voor de bejaarden mensen die zijn helemaal blij als ze een dagje op de rache komen en dan niet tevergeten de kinderen die het altijd heel leuk vinden om een dagje tekomen op de rache

Gast

#16

2015-05-06 04:34

Omdat dit een belangrijk initiatief is, goed voor onze maatschappij.

Gast

#17

2015-08-18 11:26

Ik wil dat dieren die een opvang nodig hebben, ook blijft bestaan. Dat mensen ook van hen kunnen genieten en ervan leren.

Gast

#18

2016-02-16 05:15

Omdat dit schandalig is hoe je als gemeente met mensen omgaat.deze vrouw heeft een hart van goud.laat haar gewoon haar ding doen en stuur dat dat buitenlandsvolk gewoon terug.de Nederlanders willen dit niet waky waky

Gast

#19

2016-07-28 18:28

Sunflowers moet gewoon blijven❤❤