PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Quoted post


Gast

#3

2014-03-16 15:19

kompleet onzin om geert wilders volgelingen zo te betitellen maar moge het duidelijk zijn elk zinnig mens neemt het voor ons op de nederlanders er is al te lang met ons gesold

Reacties

astrid m

#169 ik zal een voorbeeld gve

2014-03-22 19:31:59

#3: -

ik zal een voorbeeld geven,ik ben geboren in de transvaalwijk in den haag,eens een hele gezellige buurt,nu helemaal vol met turken en marokkanen,ik stond daar een tijdje geleden wat te drinken en een sigaretje te roken ,te praten met een kennis,gewoon buiten voor een moskee,heel toevallig,komt er zo n vent in een witte jurk naar buiten gerend ,ik moest daar op donderen want ik stond op heilige grond te roken en te drinken,ik vroeg m of hij wel goed bij zijn hoofd was om mij weg te sturen op MIJN EIGEN GEBOORTEGROND,ik weigerde weg te gaan en werd toen uitgescholden voor  westerse ongelovige hoer,terwijl ik toch gewoon een broek en net truitje aanhad enz,die kennis werd zo boos en ik ook,maar heb me ingehouden en kon me kennis tegen houden,maar bleef staan,hij ging toen weer scheldend weg,dat is wat Geert bedoeld met islamatisering,

De boemerang

#191 Re:

2014-03-27 21:51:40

#3: -

"elk zinnig mens neemt het voor ons op"

Valt mij op hoe vreselijk weinig zinnige mensen er dan toch zijn.