PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie PVV stemmers zijn geen neonazi's!!.


Gast

#151

2014-03-22 14:40

Ik ben geen neonazi (belachelijk!!!) Ik ben het wel zat dat met ons gesold word!!! Stem al jaren op de PVV en het word tijd dat iedereen dat doet!

Gast

#152

2014-03-22 14:42

Echt weer iets voor de gevestigde politieke partijen .Wilders was niet weggelopen bij de vorige verkiezing maar Rute had zijn afspraak niet gehouden daarom ging hij weg bij de onderhandelijken

Gast

#153

2014-03-22 14:43

Hoe is de tweede wereldoorlog ook alweer begonnen? Eigen volk eerst toch.

Gast

#154

2014-03-22 15:09

ik stem pvv,omdat de anderen partijen het beestje geen naam durven geven en ik het zat ben dat mijn nederland vol stroomt met geluk zoekers die uit de staatruif komen eten en medelanders die zich niet willen aanpassen aan de nederlandse normen en waarden als ik me zo gedraag in hun land van herkomst zit ik binnen no time in een cel die ik met tich man moet delen.ben ik daarom rascist? nee,maar ik ben het zat dat elke keer als ik naar opsporing kijk het merendeel blijkt te bestaan aan kleurlingen en oost europeanen.en dan de zotte van deze regering dat al die moslims die terug gaan en met 2 of meerdere vrouwen leven daar voor elke vrouw een bijdrage krijgt en leven als god in frankrijk en ga zo maar door.hier wordt alles uit gehold vanwege het tekort.en weg met dat europese gebeuren we gaan steeds verder naar de bliksem.daarom stem ik pvv ondanks dat ik de uitspraak van wilders nu niet bepaald handig vind.
vriendelijke groeten

Gast

#155

2014-03-22 15:30

Belachelijk dat allochtonen wel alles mogen zeggen en uiten en wij niks mogen zeggen!. Wij zijn te sociaal en hebben steeds maar medelijden. Als je in Nederland woont, gedrag je dan ook als Nederlander!

Gast

#156 Re:

2014-03-22 15:35

delamontagne

#157 Re:

2014-03-22 15:48

#135: -

Een kind dat uit nl-se ouders wordt geboren in saudie arabia is een sau....!        NEE,..... nederlander


Gast

#158 Re:

2014-03-22 15:53

delamontagnes

#159

2014-03-22 15:55

helemaal mee eens. maak weleens nieuwkomers uit nl mee. beginnnen dikwijls met: in nl zus en zo beter, of wat achterlijk dat ze hier etc,etc

Gast

#160

2014-03-22 16:00

Wilders verwoord prima wat de feiten zijn, kijk gewoon eens naar opsporing verzocht, ik ben de randstad ontvlucht vanwege het Marokkaanse tuig

Gast

#161

2014-03-22 16:04

Wilders is top, hij durft te zeggen wat wij Nederlanders denken, de goede Marokkanen die zich aanpassen kunnen blijven de rest dondert op, helaas is de overgrote meerderheid vd Marokkanen crimineel. De rest (de goede) kunnen gewoon blijven

Gast

#162

2014-03-22 16:43

Het is schandalig om steeds maar weg gezet te worden als nazi,s! Wat er nu gebeurd, gebeurde bij Pim Fortuyn ook al! Niks van geleerd dat hypocriete volk!! Moord en doodsbedreigingen lijken hier minder erg! De omgekeerde wereld hier! Je mag straks alleen maar denken, en niks meer zeggen!! Nou dat gaat nooit gebeuren!
een gekrenkte Hollander

#163 stigmatisering/discriminatie

2014-03-22 16:45

Ik ben het zat om gestigmatiseerd en gediscrimineerd te worden in EIGEN land. Eerst was ik een bleekscheet, toen een kaaskop. Hedendaags word ik rassist genoemd en dan nu een NEO-NAZI? Wie wordt er dan al jaren gediscrimineerd? Ik toch! En dat terwijl ik niets strafbaar doe en nog nooit met de politie in aanraking ben geweest en gewoon altijd gewerkt heb. Daar kunnen die aangesproken Marokkanen nog een voorbeeld aan nemen. Ik wil alleen maar mijn land terug.

Gast

#164

2014-03-22 17:13

Het is belachelijk dat zo'n petitie in het leven moet worden geroepen. Er zou dan eigenlijk ook een petitie gemaakt moeten worden, VVD en PvdA stemmers zijn wel of geen landverraders.

Gast

#165

2014-03-22 17:35

Ik denk dat deze hetze het gevolg is door de irrationele reactie van de pvda partij top en
verder uitvergroot door de IMAMS. De goedwillende marokkanen weten hoe de vork in de steel
zit en hebben ook niets te vrezen van wilders maar wel van hun Imam die deze mensen
onder emotionele druk kan zetten om ook te protesteren. Zolang de IMAMS weigeren om
zich aan te passen aan de nederlandse samenleving dan zullen ze ook volgelingen houden die zich
afzetten tegen de nederlandse samenleving en dan vinden deze personen Wilders op hun weg.

Gast

#166

2014-03-22 17:37

ik blijf achter de pvv staan
een gekrenkte Hollander

#167 Re:

2014-03-22 19:06

#165: -

Ik heb net een filmpje van een Imam gezien helemaal TOP. Deze durft ook het probleem te benoemen. Het filmpje heet volgens mij:'Imam: Geert Wilders heeft gelijk' Hij was bij de uitzending van Knevel en de Brink te vinden op YouTube. Kijk maar. Ook hij erkend het probleem met de Marokkaanse criminele jeugd en geeft toe ook geen oplossing te weten, maar oppert het idee van opvoedkampen.


Gast

#168

2014-03-22 19:22

Geert houd zich keurig aan de vrijheid van meiningsuiting
astrid m

#169 ik zal een voorbeeld gve

2014-03-22 19:31

#3: -

ik zal een voorbeeld geven,ik ben geboren in de transvaalwijk in den haag,eens een hele gezellige buurt,nu helemaal vol met turken en marokkanen,ik stond daar een tijdje geleden wat te drinken en een sigaretje te roken ,te praten met een kennis,gewoon buiten voor een moskee,heel toevallig,komt er zo n vent in een witte jurk naar buiten gerend ,ik moest daar op donderen want ik stond op heilige grond te roken en te drinken,ik vroeg m of hij wel goed bij zijn hoofd was om mij weg te sturen op MIJN EIGEN GEBOORTEGROND,ik weigerde weg te gaan en werd toen uitgescholden voor  westerse ongelovige hoer,terwijl ik toch gewoon een broek en net truitje aanhad enz,die kennis werd zo boos en ik ook,maar heb me ingehouden en kon me kennis tegen houden,maar bleef staan,hij ging toen weer scheldend weg,dat is wat Geert bedoeld met islamatisering,


Gast

#170

2014-03-22 20:12

Geert, blijf bij je standpunt en laat je niet gek maken. ik sta volledig achter je..

Gast

#171

2014-03-22 20:33

gogoogogo geertttttttttt

Gast

#172

2014-03-22 21:54

Schandalig,dat je als Neonazi wordt bestempeld,net als vergelijking met Hitler,zulke uitlatingen moet streng aangepakt worden.Ga met Geert de waarheid niet ontlopen....simpel!

stem d66 of vvd maar geen pvv

#173 Re: u bent goed bij hooft

2014-03-22 22:54

#2: -

u bent goed bij u hooft om op wilders een rasist haatzaaier te stemmen wilders is as van kwaad onkruid en gif spugger


Gast

#174

2014-03-22 23:17

Eindelijk een politicus die durft te zeggen wat anderen denken. Zet m op Geert wij staan achter je!! Ondanks alle onterechte kritiek.
Gast

#175 De boemerang

2014-03-23 00:52

Klopt. Niet alle PVV-stemmers zullen neonazi's zijn, maar wel velen. En aangezien Wilders met grote regelmaat ook geen enkele nuancering maakt als hij een Nederlandse bevolkingsgroep vanuit zijn haat het land uit wil zetten, begin ik mij af te vragen waarom wij, nuchtere Nederlanders die niet blindelings achter die haatzaaier aanrennen, wél die nuanceringen moeten aanbrengen. Ik heb immers in de afgelopen dagen meerdere malen gelezen: "Ein Volk, ein Reich, ein Wilders", directe verwijzingen naar het nazistische verleden aangedragen door PVV-aanhangers zelf.
Nee, niet alle PVV-stemmers zijn neonazi's, maar wel velen. En daarom willen wij er minder van, minder, minder, minder. Wie gaat dat regelen?