Ik steun Studenten voor Rechtvaardigheid in Palestina (SRP)

Quoted post


Gast

#1

2015-01-15 15:21

In Frankrijk hebben vorige week enkele zwakbegaafde losers bijna 20 mensen vermoord. De wereld spreekt er terecht schande van. De afgelopen zomer werden door Israëlisch staatsterrorisme meer dan 2000 mensen afgeslacht; met Amerikaanse steun en met ons laf stilzwijgen. 'Onze waarden' (als we die al bezitten) werden in GAZA vernietigd, niet door een paar sukkels in Parijs. De zionistische terreur heeft inmiddels de gehele Westerse samenleving in zijn greep, te beginnen bij de USA, die zich als slaven gedragen t.a.v. de racistische Apartheidsstaat Israël. Er moet een einde komen aan hun macht, welke ex-premier Sharon de antisemitische uitspraak ontlokte: 'We, the Jewish people, we control America. And the Americans know it'.
Leo Heynen, atheïst.

Reacties


Gast

#23 Re:

2015-01-19 16:41:40

#1: -  

 Waar moslims zijn, is geweld.

Sister

#38 Re:

2015-01-19 18:39:44

#1: -  

 Als die "zielige" Palestijnen (Read Hamas) geen raketten zouden afschieten op de Israelische bevolking, dan zou Israel niet hoeven te reageren om zichzelf te verdedigen.

Het is niet Israel die de oorlogen start. Israel reageert alleen ter verdediging van het land en de bevolking.

Het zijn de eeuwige haatzaaiers Hamas die de oorlogen starten, en anders de Hezbollah wel.
De Palestijnse bevolking is niet zielig wegens Israel, ze zijn zielig door die lamlendige Hamas en Fatah en al die rotzooi.

En jullie, van Pro-Palestina zijn de armoedige losers en soldaatjes van mensen die veel geld verdienen dankzij jullie! Sukkels! 

Israel Apartheidstaat... 
Op Gaza mag niks en niemand wonen die niet Islam is. 
Laat staan een politieke partij oprichten.

In Israel kan dat allemaal wel, Joden, Christenen, Druzen, Moslims, Bedoeienen...

Now who is the Apartheidstaat???!! 

Maar laat je vooral voor het karretje spannen van het Pro Palestina Comité die alles doen om geld te blijven verdienen over de rug van de "Palestijnen" en sukkels zoals jij.... ben je dom genoeg voor anders zou je weten wat er ECHT gaande is.

Sabine Sterk

#47 Re:

2015-01-19 21:16:54

#1: -  

 Israel is de enige democratie in het midden oosten, het land waar man en vrouw gelijk zijn.. waar honderd duizenden arabieren in vrede leven met de israeliers. Waar palestijnen voor de media liever in vluchtelingen kampen wonen dan in de villa's die de israelische regering voor ze neergezet heeft.. dit om zielig gevonden te worden!!!  Waar Palestijnen.. wat dat dan ook mogen zijn.. kinderbijslag en alle privileges krijgen.. wat zijn jullie ontzettend blind.. 

I STAND WITH ISRAEL FOREVER. THE ONLY SHINING STAR IN A SEA OF DARKNESS

Israel; the last fortress against world Islam domination

#56 Re:

2015-01-20 19:03:34

#1: -  

 Eens Jodenhaat, altijd Jodenhaat. Gelukkig is deze "beweging" geen eens een blaffende hond, laat staan bijtende hond. Deze slappe NSB variant is niets meer dan een kakelend kuikentje.

verwondering

#63 Re:

2015-04-14 07:55:55

#1: -  

Ben ik nou gek? Het is moord en doodslag en vernietiging van hun eigen cultuur en erfgoed bij de moslims, de goede te na. Gaza vormt hierop geen uitzondering. Schandalig wat ze hun volk aandoen. Waarom hebben hun moslimbroeders de Palestijen niet opgenomen in hun landen als burger? Omdat Palestijnen als onzuivere arabieren worden gezien, door de vermenging van expats door de jaren heen! Schokkend hè! Als Egypte huizen afbreekt voor een veilige gesloten grens met Gaza, met niemands land hoor ik niemand. Schokkend hè! Dat Gazanen met zelfbestuur en vele miljoenen aan hulpgeld nauwelijks iets opbouwen. ? en vooral Nederlandse Marokkaanen verontwaardigt zijn terwijl hun thuis land zelf de westelijke Sahara al jaren bezet. Ik weet het ik ben gek, ik snap de wereld niet.