wij willen geen Asiel In Gorinchem

Quoted post


Gast

#10

2015-09-25 08:50

Gewoon geen woorden voor ... ons eigen volk wordt op straat gezet met Kids omdat er allerlei regeltjes zijn en nu kunnen opeens wel 300 vluchtelingen een dak boven hun hoofd krijgen .... SCHANDALIG wat een kut beleid !!! 

Help eerst eens je eigen volk die hebben de hulp heel hard nodig ... sommige hebben amper te eten .

 

Reacties


Gast

#34 Re:

2015-09-25 11:30:23

#10: -  

 Mensen die er financieel een puinhoop van hebben gemaakt of niet willen werken maar zich wel blijven voortplanten: "ons volk" tsss egoisten ga je diep schamen. Accepteer dat je het met minder moet doen en leef ernaar. Nl heeft een prachtig vangnet voor mensen die dit nodig hebben. 

De gezinnen die asiel aanvragen die zijn de dupe van anderen. 

Asielzoekers, Jullie zijn ook in Gorinchem welkom!!!! 

 

gast

#205 Re ik vraag me af

2015-10-27 18:11:48

#10: -  

 Ik vraag me dan wel af waarom sommige  Nederlanders hier boven op straat zijn gezet en/of geen geld meer hebben om te eten. Naast de sociale dienst uitkering zijn er voor iedereen met een minimum inkomen allerlei toeslagen : huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag, tegmoetkomingen voor chronische zieken, eenmalige uitkering voor minima, bijdragen voor sport van de kinderen etc. Heel vervelend als mensen eerst op te grote voet hebben geleefd en nu met minder moeten doen. Iedereen moet de tering naar de nering zetten. En nee, ik ben geen grootverdiener, maar gewoon tevreden met wat ik binnen krijg en daar leef ik naar. Je kan de asielzoekers niet de schuld geven van jullie neiging naar alles willen hebben, wat je niet kan betalen.