wij willen geen Asiel In Gorinchem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.


Gast

#26

2015-09-25 10:29

Deze petitie heb ik getekend omdat wij nérgens geen opvang voor vluchtelingen willen, oprotten ermee !!!!!!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-09-25 10:35


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-09-25 10:35


Beheerder petitie

#29 Re:

2015-09-25 10:43

#27: -  

 Scheldwoorden zijn in deze petitie niet toegestaan. uw reactie word verwijderd.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-25 10:44


Fulco raatsie

#31 Re:

2015-09-25 10:52

#25: -  

 Hear hear! 


Gast

#32

2015-09-25 10:52

Het probleem moet daar aangepakt worden en niet hier!

Gast

#33

2015-09-25 11:10

Niet veilig voor de kids in de wijk, deze nieuwbouwwijk zou een veilige haven moeten zijn en blijven, de mensen hebben er veel geld voor neer gelegd. prima om die mensen te helpen maar NIET in een woonwijk! En zeker niet ZONDER overleg met de buurtbewoners.

Gast

#34 Re:

2015-09-25 11:30

#10: -  

 Mensen die er financieel een puinhoop van hebben gemaakt of niet willen werken maar zich wel blijven voortplanten: "ons volk" tsss egoisten ga je diep schamen. Accepteer dat je het met minder moet doen en leef ernaar. Nl heeft een prachtig vangnet voor mensen die dit nodig hebben. 

De gezinnen die asiel aanvragen die zijn de dupe van anderen. 

Asielzoekers, Jullie zijn ook in Gorinchem welkom!!!! 

 


Gast

#35 Re:

2015-09-25 11:32

#3: -  

 Er is hier een prima vangnet. Mensen die van 10 euro rond moeten komen hebben dit zelf veroorzaakt. 


Gast

#36

2015-09-25 11:37

Ik vind dat de vluchtelingen opgevangen moeten worden die er nu zijn maar wel met die belofte dat als alles veilig is in hun eigen land zij gelijk terug moeten naar hun eigen land om hun land weer op te bouwen klink misschien hard maar de Australische aanpak. Iedereen die illegaal dat land binnenkomt krijgt nooit een legale status en wordt of teruggestuurd of op een eiland ver weg gezet lijkt me beter en de stroom zal zeker stoppen opvangen en hulp bieden in eigen regio is het beste voor hen en iedereen maar goed we zullen de problemen in Gorinchem vanzelf moeten ondergaan met 75 procent vluchtende mannen in een woonwijk met allemaal jonge gezinnen ik vind deze petitie goed alleen we houden het niet tegen het is een Nood verordering opgelegd door het COA en de ministers PVDA

Gast

#37 Re:

2015-09-25 11:39

#20: -  

 Ik heb precies hetzelfde! Juist voor een nieuwbouw wijk gekozen zodat er weinig onrust is en de boel netjes op orde is.. Nu willen ze op nog geen 50 meter van mijn huis een AZC maken.. IK woon er nog niet eens en als dit doorzet heb ik daar ook zeker geen behoefte meer aan....


Gast

#38 Re: Re:

2015-09-25 11:42

#34: - Re:  

 Dit is echt niet waar dat die mensen er zelf voor gekozen/gezorgd hebben.

Mijn moeder is chronisch ziek en helaas krijgt zij geen steun van de overheid. Wordt bij het uvw in/uit/in/uit de ziektewet geplaatst wat ervoor zorgt dat er telkens 70% van het laatst verdiende loon (de ww, de ziektewet) uitbetaald wordt. Reken maar uit, 70% van 70% van 70% etc. Die moet het nu ook doen met 20 euro in de week en ik ben nog studerende. 

Hulp heeft ze geen recht op ivm eigenhuis, ze moet gaan huren voordat ze ergens recht op heeft. Maar haar hypotheek is 300, huren een stuk duurder..? 

Dus wat nou die mensen hebben er zelf voor gezorgd.


Gast

#39

2015-09-25 11:45

Omdat ik nog gewoon over straat wil kunnen blijven lopen zonder commentaar van dat volk
bezorgde moeder.
Gast

#40

2015-09-25 11:53

Er komen te veel mensen naar europa,met een islamitische achtergrond terwijl het hier christelijk is.hierdoor ontstaan er hier ruzies en conflicten omdat deze mensen onze leefwijze niet accepteren. Ze willen hallal vlees,hun eigen vrouwen bedekt en gesluierd,maar wel staren naar onze vrouwen.wat weten ze van de europese leefwijze??
Stop met het hier heen halen voor ons zijn er geen banen, huizen en geld.maar voor deze mensen trekken ze een kast open, en alles wordt geregeld.


Gast

#41 Re:

2015-09-25 11:56

#11: -  

 Zo is het!!! Hunnie komen hiero gewoon, terwijl wij dit land opgebouwd hebben.


Gast

#42

2015-09-25 12:08

Lingewijk is niet de juiste plek. En zeker het wellantcollege niet. Een oud gebouw wat op instorten staat?
anoniempje

#43 Re: Re:

2015-09-25 12:14

#34: - Re:  

 Wie gaat dat betalen heb je daar al over nagedacht ?? Ik kan het je proberen uit te leggen.
Het gaat als volgt, we hebben eigenlijk een enorm begrotingstekort, mede omdat we iedere maand geld moeten betalen aan de commerciele banken, voor de rente en ook aflossingen die we iedere maand eigenlijk moeten be
talen. Om aan de eisen van de EU te voldoen moest het begrotingstekort naar beneden, onder de 4 % van het bruto nationaal product (als ik me niet vergis)
Frankrijk lukt dat o.a. al jaren niet, die zouden feitelijk een boete moeten krijgen, maar dat gebeurt niet.
De Nederlandse regering en zeker Dijsselbloem is een braafje, de rekenkamer een stelletje volksverlakkers, dus in Nederland is van alles kapotbezuinigd om aan de EU eis te voldoen.
Dan nu
Er is geld genoeg voor de migranten want het wordt 'crisis' genoemd.
Dat betekent dus dat alle EU landen nu gewoon boven die 4 % mogen komen, zonder gedoe (ook handig voor die landen die het toch al niet lukte, die hebben nu een prima excuus)

Maar..........
Er is een grote maar, die absoluut niet in de staatsmedia wordt genoemd, stel je voor dat mensen na gaan denken...
Omdat wij nu dus niet maandelijks onze aflossingen en rente betalen aan de commerciele banken, komt er rente op rente en wordt de staatsschuld alsmaar groter, in plaats van lager, wat dus de bedoeling was van al die ingrijpende bezuinigingen.

Het verhaal dat we moesten bezuinigen om onze kinderen en kleinkinderen nog een toekomst te gunnen enz., hoor je nu niet meer, want onze kinderen en kleinkinderen moeten 'solidair' zijn met de miljoenen die nu naar Europa onderweg zijn, want wij zijn volgens Merkel en andere volksverlakkers schuldig aan deze 'crisis'.

De enige die schuldig is aan de massa-migratie van nu is Merkel, door haar achterlijke uitspraak is de hele wereld op drift.
Verder zijn in het Midden Oosten religieuze conflicten die er al 1400 jaar zijn tussen soenieten en shiiten (als grootste groepen, zie het als katholieken en christenen) met allerlei splintergroepen + allerlei etnische groepen (denk aan Koerden t.o.v. Turken) daar de bron van ellende (en ja de VS speelt daar ook een vies spel).

Maar, Europa, wij als Europeanen, het is niet onze strijd, niet onze 'crisis'. wat die idioten van regeringen en regeringsleiders proberen te vertellen.
Wat de 'crisis' werkelijk is, dat is dat Duitsland een verouderde industrie heeft en goedkope arbeidskrachten nodig heeft. Nu al gaat het rond dat het minimumloon in Duitsland naar beneden moet (dus ook alle uitkeringen en pensioenen) omdat die migranten niet gekwalificeerd zijn om het bestaande minimumloon op te brengen voor de werkgevers.
Ondertussen krijgt Duitsland dus wel 6000 euro voor iedere migrant die ze binnenhalen, daar moeten de andere EU landen dus ook voor betalen, de belastingbetaler dus.........

Omdat Merkels uitnodiging de hele wereld is overgegaan is nu dus een enorme stroom op gang is gekomen die niet te stoppen is, zonder drastische maatregelen.
Duitsland heeft zijn grens inmiddels gesloten, ook daar kunnen ze het niet meer aan, dus zijn Nederland en Zweden nummer 2 en 3.

En naast wat er binnenkomt........... op eigen kracht......... krijgt Nederland straks ook maandelijks of tweemaandelijks het quotum van de EU-verdeling.
Dus, maak je borst maar nat en ga maar nadenken wat dit financieel voor de toekomst van jouw, je kinderen en je kleinkinderen enz. enz. gaat betekenen.
Dus buiten de kosten van opvang, scholing, taallessen, opleidingen, huisvesting, ziektekosten, kinderbijslag, enz. enz....

En ook hoe Nederlandse kinderen dus worden ingezet om op scholen anderen Nederlands te leren en daarmee zelf leerachterstand krijgen, want de aandacht kan maar 1 x gegeven worden en als er meer en meer kinderen die de taal niet spreken in een klas komen, gaat het leerniveau naar beneden (buiten dat is het leerniveau in het midden oosten niet te vergelijken met Nederland

En dit is nog maar een klein stofwolkje......... er is veel meer wat speelt, maar de media probeert  iedereen zand in de ogen te strooien omdat de EU gewoon allerlei dingen door willen drukken onder het mom van deze 'crisis' die Merkel met haar achterlijke uitspraak heeft veroorzaakt.

Dat is het spel van de media,  steeds maar inzoomen op vrouwen en kindjes,
De cijfers van de UNHCR zijn 75 % mannen, 13 % vrouwen, 12 % kinderen...........
Daarbij, de Syriers zijn in de min
derheid, de meerderheid is Afrikaan en Aziaat, maar wel 98 % of zo moslim.
Ik herken wat gemakkelijker gezichten omdat ik a) in het midden oosten woon en b) zowel in Afrika als Azie heb gereisd.
Nou,ik lach iedere keer weer als ik die bootjes zie met donkerzwarte Afrikanen die dan Syriers worden genoemd, of Afghanen, Pakistanen enz..
En ja, je kunt gewoon Syrische paspoorten en diploma's kopen, buiten dat heeft Merkel er voor gezorgd dat ze zich niet meer hoefden registreren, er worden paspoorten weggegooid en teruggestuurd naar het land van herkomst, je weet echt niet wat je hoort en leest, iedereen wordt bedondert waar ie bij staat.
Zielige vluchtelingen? Ja die zijn er bij, volgens de voorzitter van de vluchtelingenorganisaties in Nederland 15-20 %, de rest is gewoon uitkeringsmigrant, want aan het werk gaan, welnee, waarom zou je als je alles graties krijgt?
Had je het Syrische paspoort van Rutte al gezien?
Ken je de berichten van Arnold Karskens, die is met migranten op een bootje mee gegaan en vertelt het een en ander.
Arnold mag niet meer bij de staatstv komen, hij vertelt dingen die de mensen niet mogen weten.......
Enz. enz., het is kwaadaardig wat er nu gebeurt.


Gast

#44

2015-09-25 12:26

Plaats ze maar in Zutphen. toch geen geld hier

Gast

#45

2015-09-25 12:52

Ik wil ze niet in mijn wijk hebben. A. Omdat het een nieuwbouw is. Er worden hier nu net nieuwe huizen gebouwd. Is niet bevordelijk voor de huizen markt.
B. Wie zege dat er niks gebeurd in de wijk. Inbraken/diefstal. Ruzie met elkaar. En C. Laat ze maar op oost of op het industrie zitten.

Gast

#46

2015-09-25 12:56

Ik ken de huidige bewoners van het wellant college, die moeten er het liefst vandaag nog uit om ruimte te maken! Waar moeten zij dan heen?!
Jan Singa
Gast

#47

2015-09-25 13:03

Ik heb deze petitie ondertekend omdat een blind paard kan zien aankomen dat dit totaal verkeerd gaat in Europa. Ik ga graag op vakantie om andere culturen te zien en kennis te maken, daar houdt het mee op. En of iemand nu een kruisje slaat, bid tot God of Allah, atheist of wat dan ook het zal mij zorg zijn. Maar ik heb geen zin meer om mij weer en nog meer aan te gaan passen aan een totaal andere gedachtenwereld.

Een gedachtenwereld die in zekere zin heel gevaarlijk is voor ongelovigen, want ja dat ben ik. Het Midden Oosten, nu niet bekend om zijn cultuur van dankbaarheid. Meer van 'ik moet en ik heb recht.....en jij moet aanpassen aan mij'. Wie zegt dat het wel meevalt in NL is een aperte leugenaar, die waarschijnlijk uit de linkse 'vluchtelingenruif mee vreet'. Vechtpartijen in AZC, een Syrische vrouw die AZC in Duitsland met een IS kamp vergelijkt, niet om de Duitsers maar om haar mannelijke geloofsgenoten. Tunesier in de trein met diverse nationaliteiten en nog meer verschillende namen. Syrisch paspoort met de pasfoto van edelachtbare heer Rutte erop. Heb in het verleden Somalische 'vluchtelingen' in de straat gehad die nb op vakantie naar Somalie gingen!! Niet gelogen. Omdat die idioten (lees bepaalde groep van NL/Europa) dit allemaal toelieten. Sorry ik zit er niet op te wachten.

Straks is dat tentenkamp bij Mekka weer leeg maar helaas die houden de grens dicht voor hun geloofsgenoten omdat zij de cultuurschok niet aankunnen. Natuurlijk is er onder al die 'vluchtelingen' altijd wel een zielig plaatje te schieten, ik vind het ook grappig een zoenend stelletje in een tentje en vreselijk zo'n verdronken manneke op het strand te zien liggen . En dit omdat Pa vroeger zijn tanden niet poetste en in Europa/Canada voor duizenden euro (gratis) wilde laten restaureren. Dit kon zogenaamd in Turkije niet. Laat me niet lachen, hele praktijken doen daar niet anders. Volgens mijnheer was asiel geweigerd door Canada en volgens zijn zus had hij dit nooit aangevraagd.

Kortom de stoet met leugens & bedrog is op hol geslagen richting het Westen, mede dankzij Mevr. Merkel. Maar die komt er in Dld nog wel achter. 


Gast

#48

2015-09-25 13:03

Omdat ik geen zin heb om straks een taal noet gaan leren om in mijn eigen land te kunnen communiseren.
Vroeger hadden we zat aan engels en duits

Gast

#49

2015-09-25 13:06

Omdat ons land overstroomd wordt door gelukzoekers!! Eerst aan onze eigen mensen denken!!

Gast

#50

2015-09-25 13:16

Ben op dit moment in Turkije en zie hoe vreselijk ze zich gedragen wat een ondankbare en respect loze mensen