wij willen geen Asiel In Gorinchem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.

Anja

#201 Re:

2015-10-24 03:42

#198: -  

 voor 100 procent goed gezien, die hele buurt is naar de kloten als er 300 in het belastingkantoor gegooid worden. En dan ook blijvend naar de kloten, dat realiseren die stomme winkeliers in het Piazza center niet. Als mensen wegblijven komen ze na 2 jaar niet meer terug naar het Piazza center.


Anonymous

#202 Re: Re:

2015-10-24 18:36

#201: Anja - Re:  

 Wedden van wel?


Gast

#203

2015-10-25 23:26

Het ergste is nog wel dat gemeente Gorinchem zelf het coa heeft benaderd om hulp te bieden zonder ook maar enig overleg met de inwoners van Gorinchem of er wel draagvlak voor zoiets is.

Ik ben zelf ook als vluchteling hierheen gekomen omdat het gewoon niet anders kon, maar het type vluchtelingen die ze nu hier binnen willen halen is echt asociaal en die mensen hebben geen respect voor wie dan ook

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-10-27 18:05


gast

#205 Re ik vraag me af

2015-10-27 18:11

#10: -  

 Ik vraag me dan wel af waarom sommige  Nederlanders hier boven op straat zijn gezet en/of geen geld meer hebben om te eten. Naast de sociale dienst uitkering zijn er voor iedereen met een minimum inkomen allerlei toeslagen : huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderbijslag, tegmoetkomingen voor chronische zieken, eenmalige uitkering voor minima, bijdragen voor sport van de kinderen etc. Heel vervelend als mensen eerst op te grote voet hebben geleefd en nu met minder moeten doen. Iedereen moet de tering naar de nering zetten. En nee, ik ben geen grootverdiener, maar gewoon tevreden met wat ik binnen krijg en daar leef ik naar. Je kan de asielzoekers niet de schuld geven van jullie neiging naar alles willen hebben, wat je niet kan betalen.


Gast

#206 Re: Re:

2015-10-27 18:54

#34: - Re:  

 hey slimpie het gaat hier niet over gezinnen hè? !!!

Tenzij ze allemaal van de verkeerde kant zijn want 95% is man en 5% kind die overigens ook allemaal jongens zijn


Gast

#207

2015-10-27 20:34

Ik kom net van de zogenaamde inspraakavond van de gemeente echt te schandalig voor woorden hoe dat tuig over ons denkt .Iedereen die wil dat de gildenwijk veilig blijft geef je reactie op mijn oproep we gaan het heft in eigen hand nemen en met jullie hulp gaat dat lukken het idee is om een eigen burgerwacht die optreed in het piazza en natuurlijk de hele gildenwijk met als doel het veilig houden van onze wijk.Als ik tien reacties krijg dan gaan we een bijeenkomst regelen .


Gast

#208

2015-10-27 20:50

De gemeente heeft schijt aan ons denk aan die oude mensen die de deur niet meer uitdurven voor een boodschapje en onze kinderen die lastig of nog erger aangevallen gaan worden door die vieze beesten kom op we gaan onze wijk verdedigen tegen dat tuig we gaan zelf toezicht houden want op de lakeien van onze criminele rechtstaat hoeven we niet te rekenen. KOM IN VERZET TEGEN OPVANG IN DE GILDENWIJK HET KAN MET UW MEDEWERKING GEEF EEN REACTIE EN HET WORDT GEREGELD


Gast

#209 Re: Re ik vraag me af

2015-10-27 20:55

#205: gast - Re ik vraag me af 

Linkse landverrader 


Gast

#210

2015-10-27 21:04

Als we een veilige wijk willen houden meld je dan aan bij ons toezichtteam en we gaan dat voor elkaar krijgen.Dat willen we toch voor al die mensen die na vanavond niet meer goed slapen en onze dierbaren die niet meer in het piazza durven te komen zonder door dat tuig lastig te worden gevallen of erger onze kinderen denk eraan het gaat zonder ons verzet niet meer goed komen in de gildenwijk

Anja

#211 Re: Re: Re:

2015-10-28 00:04

#202: - Re: Re:  

 wedden met iemand die anoniem reageert?  nee, je zal wel 1 van het weg met ons zijn......eentje die alles goed vindt zolang het maar niet ten gunste is van een Nederlander en met dat soort wil ik niets te maken hebben.

 

Anja

#212 Re:

2015-10-28 00:22

#207: -  

 klopt, nutteloos deze info avond. volgens aanwezige raadsleden is al besloten dat het door gaat. 

en dan is er nog zo'n raadslid die voorstelt dat er vrijwillers gezocht moeten worden om met de ouderen over straat te gaan.

moeten die oudjes dan maar wachten tot er een vrijwilliger tijd heeft om met ze naar het piazza te gaan?

m.a.w. er worden hier 300 economische vluchtelingen neergegooid en daar worden o.a. oude mensen de dupe van en dat moeten de wijkbewoners maar zelf oplossen?         en dan dat type van het COA dat we er allemaal aan kunnen meewerken door tijd voor die asielzoekers vrij te maken als vrijwilliger.  wij vragen toch niet om die handel in de wijk te hebben, dat is de natte droom van dat  Groenlinks  figuur die dit allemaal in de gemeenteraad aangezwengeld heeft en de rest van de raad zit erbij met een stijve van opwinding en durven niks te zeggen, bang dat ze dan automatisch als racist weggezet worden.  wat een teringzooi.

Joop

#213 Re:

2015-10-28 00:37

#208: -  

 ik denk dat op 28 oktober de laatste kans is om die lamlullen van de gemeenteraad op andere gedachten te brengen, door massaal naar het gemeentehuis te gaan. Als je al die huichelaars van politici hoort zijn ze allemaal zo betrokken met de bewoners van deze wijk, maar dat vanavond eigenlijk maar een wassen neus is omdat alles al vast staat wordt er niet bijgezegd.   En dan die hele politiemacht erbij vanavond om mensen te intimideren.   Dat is gelijk de laatste keer dat er zoveel politie in de wijk geweest is, als de pleuris uitbreekt in het belastingkantoor zullen ze wel ver weg zijn,behalve als het een Nederlander betreft, zullen ze er wel als een speer bovenop zitten.  wat een smerige truc halen ze uit met de Gildenwijk.

Gast

#214 Re:

2015-10-28 14:04

#210: -  

 OK

Jaapioooo

#215

2015-10-30 19:11

komen 1000en de asiel zoekers in een keer naar Nederland , en wat een wonder het is ineens geen crises meer er zijn weer miljarden te besteden in Nederland.

Wat zullen onze oudere in verzorgingshuizen blij zijn dat ze weer de nodige zorg gaan krijgen ,daar zullen nu dankzij het opkomen van de economie en verdwijnen van de crises ook miljarden te besteden zijn.

Of zie ik het verkeerd en zij we met zijn alle in de maling genomen door Rutte


Gast

#216 Re:

2015-10-31 19:23

#215: Jaapioooo -  

Luister ik heb een oproep gedaan om een soort van knokploeg op te richten om onze wijk te beschermen tegen dat moslim tuig wat onze buurt gaat verpesten en wat gebeurt er niets zijn de bewoners van de gildenwijk dan zulke schapen wordt wakker wij moeten in actie komen voordat onze toekomst van onze kinderen verloren is .Ik wil dat we ons verzetten tegen wat er gaat gebeuren anders geven jullie niets om jullie kinderen en roepen we deze ellende over  ons af KOM IN ACTIE DONDERDAG 5 NOVEMBER GROTE PROTESTACTIE OP HET STADHUISPLEIN OM 19.00UUR komt allen

jaap

#217

2015-11-01 13:50

gooi de rozooi maar bij andere gemeentes in de tuin... Het probleem is er nou eenmaal en we moeten het met zijn allen oplossen.


Gast

#218

2015-11-01 13:53

Klinkt naar de dertiger jaren.


Gast

#219 Re: Re:

2015-11-02 12:59

#216: - Re:  

 Goed gesproken.  Zeker protesteren!! De keus voor gildenwijk is puur omdat ze bang zijn voor die lingewijkers. Nou volgens mij weet elke rasechte Gorinchem dat Gildenwijk de baas is. Goed je stem laten horen voor je het weet verdelen ze het desnoods en anders ergens in het weiland langs het snelweg.


Gast

#220 Re: Re: Re:

2015-11-02 17:57

#219: - Re: Re:  

Diegene die donderdagavond bij het stadhuis staan zijn de echte gildenwijkers de rest praat alleen maar achter de computer en moet dan ook zijn kop houden dat die beesten in het belastingkantoor komen want dat verdienen ze dan

Hana el Gadri

#221

2016-02-07 18:53

Walgelijke mensen zijn jullie, dus als Nederland aangevallen wordt verwachten jullie geen hulp van het buitenland en zouden jullie t normaal vinden als ze jullie terug sturen? Joh mensen in Nederland beseffen nog niet hoe goed ze het hebben. Walgelijk gewoon die reacties hier. KUT (kwalitatief uitermate teleurstellende) reacties. Met vriendelijke groet Hana el Gadri 

.