geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

Gast

#437 Re:

2015-12-13 08:59

#1: -  

 als verpleegkundige in de wijk mogen wij o.a geen maaltijden meer voorzien voor de kwetsbare ouderen, (wordt niet meer vergoed)ik ben daar zeer boos en gefrustreerd om, zij hebben toch na de oorlog ons land opgebouwd en hebben in oorlogstijd de schouders eronder gezet, zij bleven , (hadden misschien ook geen vluchtmogelijkheden?) en nu worden deze ouderen zo maar weggezet. En ik merk dat vluchtelingen alle voorzieningen zo maar krijgen, ik snap het niet meer......

is het niet beter dat er in hun eigen land hulp wordt mogelijk gemaakt, zij moeten toch ook hun eigen omgeving de maatschappij weer zelf opbouwen, nu komen ze in een afhankelijkheidspositie, is dit wenselijk? (Maar dit is een Europese discussie .)

ook voor mijn eigen kinderen , de toekomst, komen zij zeker niet meer in aanmerking voor een huis, werk etc.Dit baart me wel zorgen .

voor de bewoners van gemeente geldermalsen is dit veel teveel gevraagd! 

Reacties

triest

#549 Re: Re:

2015-12-13 18:31:02

#437: Gast - Re:  

Heeft de gemeente geen leuk potje in het vizier om de ouderenzorg in Geldermalsen beter te laten lopen?Alle patienten hebben "recht" op twee douche beurten per week in Ravensteyn, ook incontinente Alzheimer patienten. Gevolg?  Bacteriele infectie aan de urinewegen... Hoe zou dat nu komen?  

De mensen op Ravensteyn en andere bejaardentehuizen werken zich uit de naad. Daar ligt het niet aan.  

Er moet meer hulp komen voor onze eigen bevolking, zij hebben Nederland weer opgebouwd.