Geen particulier vuurwerk meer!

Quoted post


Gast

#37

2012-06-14 16:57

Onze hond is zo bang voor vuurwerk dat we met oudejaarsavond gewoonlijk vluchten naar een rustig chaletje in de Ardennen. Als we thuisblijven met oudejaarsavond moet ik hem al een week op voorhand kalmeringspillen beginnen geven en dan komen we de avond redelijk door. Maar vluchten of pillen zijn geen oplossing voor al de onaangekondigde vuurwerken...

Reacties


Gast

#39 Re:

2012-06-15 09:55:37

#37: -

Hoewel het in de Ardennen best fijn toeven is, kan het toch nooit de bedoeling zijn dat mensen hun eigen dorp / stad ontvluchten omwille van vuurwerk?! Dus is het een kwestie van zoveel mogelijk mensen te sensibiliseren. Boodschap verspreiden, graag. Dank je wel.

Frank


Gast

#707 Re:

2016-01-02 22:12:15

#37: -  

 de laatste dagen heb ik me ook bedacht komend jaar rond de jaarwisseling er vandoor te gaan met m n dieren....ben helemaal klaar met dat hersenloze volk...en als ik er wat van zeg....ben ik ook nog een hoer! (terwijl mijn honden gek worden....tijdens het uitlaten) dus heb ik fijntjes vanuit het diepst van mijn longen teruggeroepen dat zijn moeder er één is...en voor de zoveelste keer de politie gebeld...want als ik het niet kwijtkan....stopt op een zeker moment mijn zelfbeheersing en dat is zo n amoebe niet waard....