wij willen geen Asiel In Gorinchem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.


Gast

#176 Re:

2015-10-02 12:56

#175: W.Schrijver -  

 Ja joh, centen zijn veel belangrijker dan een mensenleven.

MaX

#177 Zomaar wat vragen

2015-10-03 07:51

Zomaar wat vragen:

Wie zijn in staat om veel geld neer te leggen om te kunnen vluchten? (antw: mensen die dat kunnen betalen)

Welke mensen kunnen zulke hoge bedragen betalen ? (antw: rijke mensen of mensen die niet op eerlijke wijze aan hun geld komen)

Wie zijn hier slachtoffer, vluchtelingen die protesteren bij een grens, of juist de mensen die in Syrie NIET in staat zijn veel geld neer te leggen om te vluchten en maar moeten afwachten of zij niet gedood worden ?

Wie zouden we eigenlijk moeten helpen?

Moet ik langer wachten op een huurhuis in NL omdat deze vluchtelingen voor gaan?

Moet ik uberhaupt iets van mijn levensgeluk inleveren om ruimte te maken voor gelukzoekers uit een land dat ik niet eens ken ?

 


Gast

#178 Re: Zomaar wat vragen

2015-10-03 09:22

#177: MaX - Zomaar wat vragen 

 Kort antwoord op de laatste vraag: ja.

Langere versie: hoeveel van jouw "levensgeluk" lever jij in als noodlijdende mensen worden geholpen? Of bestaat jouw levensgeluk voor een deel uit leedvermaak dat het anderen zo slecht gaat? In dat laatste geval kan ik begrijpen dat inderdaad jouw levensgeluk iets minder wordt als er minder mensen lijden.

En voor alle duidelijkheid: de mensen die niet in staat zijn om een dure overtocht te betalen, zitten in de vluchtelingenkampen in Turlije, Libanon, Jordanië, Egypte, enz..

Wie we zouden moeten helpen? Allemaal.


Gast

#179 Re: Re:

2015-10-03 20:31

#160: - Re:  

 Kijk maar eventjes op facebook en zoek Humans of New York op, lees die verhalen en kom daarna nog maar eens terug op wat je schreef. Hoe kunnen mensen zo blind zijn zeg. Liever naïef dan gewoon ogen dicht houden en hopen dat het overwaait. Typisch Nederlanders 


Gast

#180 Re:

2015-10-03 20:36

#168: -  

 O wat heeft u het moeilijk met uw pas gekochte nieuwbouwhuis... stel o stel dat er mensen die helemaal geen onderdak hebben en maanden niet hebben gehad dichtbij u gaan wonen. Bel de hulplijn

PVV Stemmer pur sang

#181 Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:31

#173: - Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

Dat ik als individu mijn gevoel de vrije loop laat wil niet zeggen dat het gros van de PVV'ers zo denkt.

Maar geloof me... Er zijn meer Nederlanders die het met mij eens zijn dan je denkt.

Het is blijkbaar anno 2015 een taboe om te zeggen wat je van asielzoekers e.d. vindt.

Nederland moet overal voor opdraaien tegenwoordig.

Zijn het niet de Grieken waar we miljarden voor moeten betalen zijn het wel weer andere volkeren die ons (geld) nodig hebben.

Het is geen misdaad om voor je land op te komen, te verdedigen en een mening te hebben over iets wat al jaren door onze strot gedouwd wordt.


Gast

#182 Re: Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:34

#181: PVV Stemmer pur sang - Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

 Weer zo'n dooddoener: "Nederland moet overal voor opdraaien". Nee, de wereld moet overal voor opdraaien. Nederland is een klein deeltje van de wereld en krij op die manier dus ook zijn portie mee, ja. Waar Nederland in dit geval voor opdraait is maar een schijntje en nogminder dan dat van waar veel armere landen dan Nederland (Libanon, Jordanië, Turkije, Egypte) al voor opdraaien.


Gast

#183 Re: Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:35

#181: PVV Stemmer pur sang - Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

 Het is wel een misdaad om hulp te weigeren aan je medemens in nood als je de kans hebt.


Gast

#184 Re: Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:36

#181: PVV Stemmer pur sang - Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

 Het is ook een misdaad om op te roepen dat die school in brand gestoken moet worden.


Gast

#185 Re: Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:38

#181: PVV Stemmer pur sang - Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

 Het is ook een misdaad om mensen moedwillig te beledigen met de intentie om te kwetsen.

gast

#186 Re: Re:

2015-10-04 11:41

#158: - Re:  

Ik kom ook uit Gorinchem.

Weet je wie er allemaal steun biedt en betuigd aan asielzoekers...

Mensen met een geloofsovertuiging en een cultuurachtergrond.

Dat kleine gedeelte zorgt ervoor dat we straks meer hoofddoeken hebben dan het aantal stoeptegels in het centrum.

Het grootste gedeelte wilt helemaal geen (gedwongen) inmenging van asielzoekers.


Gast

#187 Re: Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem.

2015-10-04 11:42

#181: PVV Stemmer pur sang - Re: Re: Geen baardapen in Gorinchem. 

 Kun jij zeggen wat je van asielzoekers vindt, dan?

Weet jij genoeg over asielzoekers dan om een mening te kunnen vormen? Of weet jij alleen wat die peroxyde-pruik van jou je voorkauwt? Vraag je je niet af waarom die man doelbewust volstrekt onterechte leugens verspreidt? Heb jij jezelf ooit verdiept in het COA, de procedures, de rechten en plichten van asielaanvragers, de omstandigheden in een AZC?

Kennelijk niet, want anders zou je genuanceerder moeten spreken over deze zaken en dat kun  je niet. En tot de tijd dat je dat wel kunt, heb jij te zwijgen want je weet niet waarover je spreekt.


Gast

#188 Re: Re: Re:

2015-10-04 11:43

#186: gast - Re: Re:  

 Mensen met een hart.

Mensen met een geweten.

Mensen met een gevoel van plichtsbesef.

Daar heb je geen geloof of cultuurachtergrond (wat is dat?) voor nodig.


Anonymous

#189 Re: Re: Re:

2015-10-04 11:53

#186: gast - Re: Re:  

 Realiteitsbesef een beetje kwijt?

Er zijn op dit moment zo'n 4,3 miljoen Syriërs op de vlucht; dat zijn niet alleen maar moslims. Zelf al zouden wij al die 4,3 miljoen Syriërs allemaal in Nederland opvangen en zouden dat uitsluitend moslims zijn, dan nog is de meerderheid van de Nederlandse bevolking niet-moslim. Er is geen enkele sprake van een "tsunami", "islamisering" en meer van die populisten-onzin.

Wat bedoel je met "gedwongen inmenging"? Niemand dwingt jou om je in te laten met de bewoners van het opvangcentrum. Net zo min als iemand jou dwingt om je in te laten met andere Gorkummers.

Probeer de discussie een beetje reëel te houden en ga niet met overdrijvingen proberen je gelijkje te halen.

yemma castelli
pays bas

#190 Re:

2015-10-04 11:55

U nodig een lening.

 U financiële problemen hebt en u wilt een lening dringend. Gewenste lening te betalen van uw schulden, Betaal uw facturen; om te kopen uw huis, uw auto, uw fiets. Gewenste lening voor uw bedrijf; voor uw bruiloft kosten. om te betalen voor de opvoeding van uw kinderen. Meer zorgen baart omdat Ms. Castelli kan u helpen. Dankzij haar kreeg ik een lening van 45.000 euro voor mijn bedrijf. Voor een aanvraag voor lening zonder probleem, dus neem contact met Ms. Castelli

yemmacastelliflores arobazgmail.com

U hebt de oplossing.


Anonymous

#191 Re: Re:

2015-10-04 12:43

#190: yemma castelli - Re:  

 Ga je zwarte geld ergens anders wit wassen.

Olala

#192 Re: Re: Re:

2015-10-07 20:03

#43: anoniempje - Re: Re:  

 Keurige en inhoudelijke reactie die ook nog eens vertelt waar het werkelijk om draait.
+10 Duimpje

Olala

#193 Re:

2015-10-07 20:09

#61: -  

 "Ben als westerse vrouw te vaak gediscrimineerd, vernederd en belaagd door groeperingen die GEEN enkel stukje respect voor onze cultuur en manier van leven kunnen, zelfs willen opbrengen. Multiculti had kunnen werken als respect van beide kanten was gekomen. ......

Heb dezelfde ervaring met moslim jongens/mannen, helemaal mee eens dus en ben er zelf helemaal klaar mee.
Ze doen ook nog eens niet aan geboortebeperking en krijgen gemiddeld 5 kinderen per gezin. En dan schat ik nog voorzichtig.


Olala

#194 Re:

2015-10-07 20:23

#137: -  

 Als dat echt waar is moeten jullie je zo snel mogelijk op het gemeentehuis en bij de burgemeester aankloppen!


Gast

#195

2015-10-21 13:02

Gorinchem is druk genoeg we zitten er niet op te wachten om nog meer mensen Nederlands te leren

Gast

#196 Re: Re:

2015-10-21 16:33

#194: Olala - Re:  

n Nu onze kut gemeenteraad heeft besloten dat die kanker aseikzoekers in het belastingkantoor gaan worden opgevangen dan hoor  je jullie jankbekken niet meer.Ze hadden ze moeten vergassen bij aankomst ik walg van jullie 


Gast

#197 Re:

2015-10-21 17:01

#195: -  

 Echt waar als er een van die moslimpedofielen mijn vrouw lastig valt dan gaat die op een vreselijke manier aan zijn eindje komen en daarna rij ik naar het gemeentehuis en dan gaan die de derde wereldoorlog meemaken .ik maak ze kapot


Gast

#198

2015-10-22 13:34

Pleur op mooi dus niet bij het belastingkantoor!! Een centraal weg  naar de stad waar iedereen na het uitgaan naar huis fietst. Dat word 1 gekkehuis als dat tuig zijn smoel opent. Allemaal oudjes omwonend , basischolen + een gymnasium. Bovendien een veldje naast het gymnasium waar oudjes al politie 10x bellen voor een superbrave jongen van 16 die 1 biertje drinkt. Moet je nagaan als al dat tuig komt! Kan de politie 100000 belletjes per dag aannemen. Dan maar Lingewijk maar niet CENTRAAL . Dan maar 1 wijk naar de filistijnen inplaats van mensen uit alle wijken. Komt niemand meer daan het Piazza Centrum omdat die rotzooi daar klein Syrie er van maakt. 

Joop

#199 Re:

2015-10-24 03:30

#143: Ik schaam me om nederlands te zijn door dit soort reacties -  

 als je dan toch wilt afgeven op het al dan niet correct  gebruiken van de Nederlandse taal.......je bent niet Nederlands maar Nederlander of Nederlandse.

Je verdere opmerking dat als we ook maar een klein beetje gevoel hadden klopt........we HADDEN gevoel, maar door het 40 jaar doordrukken van de multicul tegen de wens van de bevolking met bijbehorende kosten en criminaliteit HEBBEN we geen gevoel meer.

Maar je kunt ook zelf een stel in huis nemen als je daar zin in hebt maar mag ik zo vrij zijn om daar anders over te denken?

 

 

Joop

#200 Re: Re: Re:

2015-10-24 03:36

#196: - Re: Re:  

 de gemeenteraad houdt een informatie avond in het lyceum op 27 oktober....kom met zoveel mensen als mogelijk want er wordt ons een rad voor de ogen gedraaid