geen AZC in Geldermalsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie geen AZC in Geldermalsen.


Gast

#501 Re:

2015-12-13 15:16

#498: -  

 Wie scheert hier wat over één kam? Jij gooit vluchtelingen, moslims en terroristen allemaal op één hoop, alsof ze synoniem aan elkaar zijn.

Lang niet alle vluchtelingen zijn moslim en vrijwel alle vluchtelingen vluchten juist voor die terroristen.

Hoe komt het toch dat zoveel Nederlanders kakelen als een kip zonder kop? Moeten we daarom hulp weigeren aan duizenden mensen die héél hard hulp nodig hebben, OMDAT JULLIE NIET VOORBIJ DIE PLANK VOOR JE KOP KUNNEN KIJKEN?


Gast

#502 Re: Re: Re:

2015-12-13 15:19

#500: - Re: Re:  

 En vergeet niet dat twintig procent van de handtekeningen van dezelfde computer/smartphone komen. Dat blijkt uit het feit dat één op de vijf IP-adressen tenminste tweemaal gebruikt wordt.

Ron

#503 Spandoeken liggen in de vijver

2015-12-13 15:22

Ben net even langs het Gemeentehuis gelopen en er liggen een aantal spandoeken in de vijver... Heeft iemand nog een hengel??


Gast

#504

2015-12-13 15:32

Help eerst maar de mensen in Nederland!
Die hebben het hulp harde nodig.

Gast

#505 Re: Re:

2015-12-13 15:35

#501: - Re:  

 niks over 1 kamp maar help eerst de mensen in Nederland maar ik wil ook een wonning!

waar ik me eigen kapot voor werk en die krijg ik niet, dus help eerst de mensen die voor dit land werken en dan de anderen snapje! Of bennen jullie niet zo slim :(

Kiezer

#506 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 15:37


Gast

#507

2015-12-13 15:38

omdat wij er fel op tegen zijn........er kan en er mag nooit wat bij de gemeente over vergunningen word altijd moeilijk gedaan maar een azc van 1500 personen is geen probleem!!! het is gekkenwerk zoveel mensen 50 was voldoende geweest!!!

Gast

#508 Re: Re:

2015-12-13 15:43

#501: - Re:  

 Idioot, 90% is moslim, is gewoon bekend. Jij hebt geen kennis van Islam, ik heb het jaren lang bestudeert en ken de gevaren. Jij bent nog naief, misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de koran, hadith etc. Dan zie je de gevaren. Daarnaast vluchten deze mensen niet, ze hadden ook in het veilige, ISLAMITISCHE, turkije kunnen blijven. In plaats daarvan zijn ze door gereist, meerdere landen door, naar Nederland. Dus ze komen OF voor gratis geld (economische vluchtelingen) OF voor aanslagen. Punt. Naief ben jij.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-12-13 15:44



Gast

#510

2015-12-13 15:46

Veel te veel
Iemand

#511 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 15:48

#506: Kiezer - Re: Re: Re: Re: Re:  

Al aankomende woensdag een beslissing moeten maken over iets zo ingrijpends is wel erg snel en niet bepaald democratisch te noemen. Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord. Wat voor mensen komen er? Wat zijn hun achtergronden, waar komen ze vandaan? Zijn deze 1500 mensen alles of komen hun gezinnen ook? En hoe zien deze mensen ons eigenlijk? Wat gaan deze mensen hier doen, werken, Nederlands leren of profiteren van ons zwakke sociale gevoel? Zijn zij bereid om onze normen en waarden te respecteren? Graag een antwoord hierop van COA.


Gast

#512 Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 15:49

#502: - Re: Re: Re:  

 Klopt. Mijn man en ik hebben allebei een stem!! 


Gast

#513 Re: Re: Re:

2015-12-13 15:50

#508: - Re: Re:  

 Is schelden werkelijk nodig?

Hadden die mensen in Turkije of Griekenland kunnen blijven? Is moeilijk als je doorgestuurd wordt. Turkije wordt sinds kort door de EU betaald om minder mensen door te sturen.

Als je er al een studie van hebt gemaakt, waarom heb je dan niet de feiten bestudeerd?


Gast

#514 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 15:54

#512: - Re: Re: Re: Re:  

 En maar één computer/tablet/smartphone in huis? En dat geldt voor AL die dubbeltekenaars?

Zolang je dat niet kunt aantonen, vrees ik dat de petitie geen waarde heeft.

Denk ook aan al die handtekeningen uit alle hoeken van het land, zoals al gezegd is. Denken we werkelijk dat die enig gewicht hebben bij de raad? Hoeveel blijft dan werkelijk over waarvan we controleerbaar ZEKER weten dat die legitiem zijn?


Gast

#515

2015-12-13 15:57

 

WIJ WILLEN HIER GEEN STEENBERGSE TOESTANDEN. DUS NVU, AZC ALERT EN ZO: BLIJF MOOI THUIS!

 


Gast

#516

2015-12-13 16:00

beter een asielen op de boot dan de Hollandse burger zonder brood

Anonymous

#517 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 16:01

#514: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Bij mij thuis en overal waar ik kom zit iedereen met zijn eigen schermpje voor zijn of haar neus. Het is dan inderdaad raar als één op de vijf nu plots het toestel van een ander moet lenen om te tekenen. Knap lastig ook, omdat je op het toestel van een ander maar heel moeilijk aan je eigen mailbox komt.

Geeft te denken, inderdaad. Goed gezien!

Zekerniet

#518 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 16:03

#514: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Je kraamt onzin.

Hoe kom je erbij dat ze van hetzelfde ip adres af komen.

geen AZC in Geldermalsen

2 231 mensen hebben deze petitie ondertekend. De handtekeningen zijn afkomstig van 1 816 verschillende IP-adressen.

Btw een gezin dat bestaat uit 4 gezinsleden kunnen natuurlijk alle 4 stemmen.

Je moet je email adres verifieren.


Gast

#519 Re: Re: Re: Re:

2015-12-13 16:06

#513: - Re: Re: Re:  

 Beter lezen jij. Studie over islam. Turkije was slechts een voorbeeld. Er zijn nog genoeg andere landen doorkruist waar ze veilig waren, Nederland is het eindstation. Dit is islamitische konolisatie. Verspreiding van de islam (waarom denk je anders dat de rijke islamitische landen niet of nauwelijks vluchtelingen opnemen?) mensen zoals jij zijn te naief om het te zien, die zien het pas over 20 jaar als het te laat is.


Gast

#520

2015-12-13 16:13

Het aantal van 1500 is veel te groot.
Dit zal echter wel een politiek spel zijn. Dit aantal zit zonder twijfel een marge op bij de gemeenteraad en er zal wel via onderhandelen met de burgers een lager aantal uitkomen.
ABC

#521 Kan nie waarzijn, schijnvoorstelling

2015-12-13 16:18

Kan toch niet waar zijn: onlangs nog een groot aangekondigde informatie vanuit de gemeente, over plaatsing van een handjevol vluchtelingen in Beesd. Nu even snel besluiten over één van de grootste AZC's van nederland in een kleine gemeente?

Wat mij betreft slecht bestuur en foute keuze. Kijk even hoe het in andere gemeente gaat en wat het met zich meebrengt. Open de ogen en laten we ons inzetten voor een snelle terugkeer van deze mensen naar hun eigen cultuur en leefomgeving.

Laat deze mensen niet ongelukkig worden in onze cultuur en leefomgeving en de dupe worden van onze quasie morele verplichting om ze hier op te vangen. 

Ty

#522

2015-12-13 16:19

Beste mensen,

Er is hier een heel vervelend mannetje actief die sinds gisteravond zijn linkse superioriteit wil tentoonspreiden. Mijn advies: ga niet in discussie met hem. Hij houdt niet op en zal door blijven reageren. Meestal met een aantal vragen ipv  steekhoudende argumenten. Hij zal alles willen corrigeren waar hij het niet mee eens is. Hij is een heel triest figuur met geen sociaal leven, waarschijnlijk is hij niet eens een inwoner van de gemeente. Negeer hem a.u.b! Reacties 514 en 513 zijn van hem, maar hij heeft er tientallen meer gepost. 


Gast

#523

2015-12-13 16:20

1500 is gewoonweg te veel voor een gemeente als Geldermalsen
Kc

#524 Re: Re: Re:

2015-12-13 16:34

#466: - Re: Re:  

 Terechte stelling. 

De islam is een overtuiging die hier van nature niet voorkwam.

Christelijken en een atheisten waren hier.

Hou dat zo.

 

Opvang in de regio afdwingen en eventueel aan meebetalen vind ik prima, maar deze voorspelbare moslimtsunamie moet een halt worden toegeroepen !


Gast

#525

2015-12-13 16:35

Omdat de gemeente dit doet uit commercieel belang. Nou dan pak je toch je verlies op die grond? Bouw er een luxe torenflat van 35 hoog.