Zwolle zegt nee tegen de plannen van dit AZC!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zwolle zegt nee tegen de plannen van dit AZC!.


Gast

#101 Re: Re:

2016-01-31 11:08

#61: - Re:  

 u bent zelf hersenloos volgens mij,u wil de ellende gewoon niet zien.laat die gelukzoekers allemaal weer zo snel mogelijk terug keren naar hun eigen land.vechten voor hun land en niet weg lopen en de vrouwen daar achter laten,wat een achterbakse mannen (islamietjes) stumpers.en hier maar een beetje komen vechten.

 


Gast

#102

2016-01-31 11:12

Ik vind dat de huidige/belastingbetalende bewoners zelf mogen bepalen of er een AZC komt en bij een democratie gestemd "ja" antwoord waar die dan komt, plus de hoeveelheid asielzoekers.
Het gaat immers om onze veiligheid voor ons en onze kinderen die daar mee moeten leven

Gast

#103

2016-01-31 11:20

Omdat genoeg genoeg is

Gast

#104

2016-01-31 11:27

Omdat ik vind dat de regering niet meer het Nederlandse volk vertegenwoordigd maar wel al die zogenaamde goudzoekers.
Hier lopen meer dan een miljoen arme mensen en die mogen creperen, ik vind het schandalig

Gast

#105

2016-01-31 11:30

Nu zwolle en straks nog meer van die vieze smerige verkrachters oprotten naar jullie eigen land

Gast

#106

2016-01-31 11:38

Goed bezig tegen die kl*te asielzoekers.

Gast

#107

2016-01-31 11:44

Voor onze veiligheid en vrijheid !!! zeg ik nee tegen AZC

Gast

#108

2016-01-31 11:46

dit zijn absoluut geen vluchtelingen maar geluks zoekers mensen die vluchten voor de oorlog zouden dankbaar zijn. 4400 incidenten bij azc zegt toch genoeg volgens mij

Gast

#109

2016-01-31 11:55

Omdat ik tegen ben op een azc in mijn stad en omgeving.Laat de overheid maar eens aan eigen volk denken.Problemen zat dacht ik zo.

Gast

#110

2016-01-31 12:05

Moet dat volk hier niet, brengt alleen ellende!

Gast

#111

2016-01-31 12:05

Oprotten met die Parasieten! Elke vlo is er één te veel!

Gast

#112

2016-01-31 12:09

Ik ben tegen elke vorm van AZC, waar dan ook.

Gast

#113

2016-01-31 12:12

Er zijn teveel asielzoekers hier, dit ondermijnt de verzorgingsstaat. Teveel economische asielzoekers. Teveel incidenten. Integreren faalt, zie de geschiedenis.1e,2e en 3e generatie is ook mislukt. Teveel getinte criminelen in Nederland, 80% is crimineel. Cultuur past niet in Europa. Hele wijken in de Randstad zijn daardoor al verpauperd, ook in andere delen van Europa. Merendeel blijft in de bijstand, dit is financieel niet op te brengen.

Gast

#114

2016-01-31 12:18

Ik vind niet dat de "oorlogsvluchtelingen" hier thuis horen, puur alleen al omdat mensen het niet willen. Wat een lekker democratisch land is het als de overheid mensen uit andere landen verkiest boven zijn eigen inwoners die het notabene allemaal nieteens willen (het gros iig). Schande.

Gast

#115

2016-01-31 12:19

Omdat t viezerikken zijn vol is vol

Gast

#116

2016-01-31 12:21

omdat het een keer gebeurd moet zijn met dat volk , alles maken ze kapot hier en wij maar werken !!!

Gast

#117 Voor wie nog steeds te blind is om te zien

2016-01-31 12:22

Rob van Kan
 

Multikul

Vrijheid is voor de multiculturele samenleving wat de windmolens zijn voor het polderlandschap

Even zo’n hardnekkig misverstand uit de weg ruimen. Ik ben niet “vóór de multiculturele samenleving.” De multiculturele samenleving is geen ideologie, geen ideaal om naartoe te werken, geen plan dat kan falen. Het is een feit. Niets meer en niets minder. Ik ben niet voor en ik ben niet tegen, zoals ik ook niet voor of tegen polderlandschappen of de Hoge Veluwe ben. Het is zoals ons land zich in de loop der eeuwen heeft ontwikkeld.

Al eerder schreef ik over de kinderen in mijn schoolklas, veertig jaar geleden, en vroeg ik mij af waarom u nu nog steeds niet gewend bent aan de aanwezigheid van niet-blanken in Nederland. Laat ik daaraan toevoegen dat ik me afvraag waarom u nog steeds niet gewend bent aan verschillende religies in Nederland. Want die hebben we nu alweer een aantal honderden jaren.

Een vrije samenleving laat aan iedereen de ruimte om zichzelf uit te drukken. De een wordt lid van het COC en de ander van de EO. De een gaat naar Café Hensepeter en de ander naar Theehuis Gulum. Dat is de multiculturele samenleving. Geen product van ideologisch linkse doordrammers of moslimknuffelaars of noem het allemaal maar op, maar gewoon het logische gevolg van een ontwikkeling die al begon toen Willem van Oranje besloot dat zijn volk de vrijheid moest hebben om zelf te kiezen hoe zij God wilden aanbidden. Een ontwikkeling van vier eeuwen richting persoonlijke vrijheid, waarin Nederland ten tijde van de Prins voorop liep, vér vooruit op de Europese grootmachten.

Die vrijheid is voor de multiculturele samenleving wat de windmolens zijn voor het polderlandschap. En zoals het enige moed vraagt om achter een dijk onder zeeniveau te wonen, zo vraagt het enige moed om in een vrij land te wonen. Voor je het weet, woon je naast een homostel en leg dat je vrijgemaakt gereformeerde kindertjes maar eens uit. Voor je het weet, zit je in de trein naast een moslim en moet je denken aan Syrië of Parijs. En natuurlijk is dat best af en toe een enge gedachte, dacht je dat ik dat niet heb? Niets menselijks is mij vreemd. Maar moet ik aan al mijn angsten toegeven? Wat blijft er dan nog over in dit leven? Thuis zitten, in de hoop dat de dijken niet doorbreken of – in mijn geval -dat een aardbeving mijn flat niet tot puin reduceert. Mij niet gezien, ik lééf liever.

Wie denkt dat vrijheid betekent dat je de vreemdeling in ons midden op alle mogelijke manieren moet dwingen om zich aan te passen, die pleit voor een systeem zoals in Iran. Ik dacht dat wij Het Vrije Westen waren, ik snap niet hoe iemand kan denken dat het beknotten van de vrijheid van ons allemaal vooruitgang zou betekenen. Het is een terugkeer naar de Middeleeuwen.

In Nederland leven mensen van zeer verschillende komaf en cultuur. Die mensen gaan niet morgen weg, vallen niet ineens van hun geloof, vergeten niet ineens allemaal hun wortels. Dat is het #feit. Dat heet de multiculturele samenleving. En daarmee zult u het moeten doen, in uw polders en op de Veluwe. Doe dat dan, in plaats van te proberen het te ontkennen.


Gast

#118

2016-01-31 12:34

Het is genoeg!

Gast

#119

2016-01-31 12:46

Ik heb daar in de regio ook familie en wil niet met mijn kids enig risico lopen door dat stelletje gelukzoekerstuig

Gast

#120

2016-01-31 12:58

Het moet stoppen.

Gast

#121

2016-01-31 13:10

Ondertussen horen we vanuit Limburg dat een informatiebijeenkomst onmogelijk is gemaakt omdat "bezorgde burgers" zich mobiliseerden om die bijeenkomst te verstoren.

Wacht even voordat je begint te juichen: die bijeenkomst was voor een attractiepark voor gehandicapten en demente ouderen. Nederlanders dus, als jij en ik. Juist de mensen die de zorg nodig hebben waar jij en ik zo hard om schreeuwen. Mogen die ook al geen moment van plezier meer hebben, omdat de "bezorgde burger" dat niet vindt kunnen? Bang dat hem ook dat weer overlast gaat bezorgen, geld gaat kosten?

Is dit het Nederland van 2016? Zijn dit onze normen en waarden anno 2016? Voor niemand niks, ALLES voor mij zelf?

DAT, beste gast, DAT MOET STOPPEN!


Gast

#122

2016-01-31 13:15

Nederland is geen islamities land genoeg is genoeg!!!!!

Gast

#123

2016-01-31 13:43

Er is al teveel tuig binnen gehaald en meer dan genoeg incidentjes!!!

Gast

#124

2016-01-31 13:52

nederland is er zat van!

Gast

#125

2016-01-31 13:55

ze halen hiermee het paard van Troje binnen.
Zorg eerst voor je eigen mensen welke met noeste arbeid het land groot hebben gemaakt, en dat nu door een stelletje DROLLEN in Den Haag naar de kloten geholpen wordt