Zwolle zegt nee tegen de plannen van dit AZC!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zwolle zegt nee tegen de plannen van dit AZC!.

joost

#151 Re: Re:

2016-02-01 08:20

#4: Bea Noordman - Re:  

 beste bea. Voordat u anderen aanspreekt op 'geroeptoeter', lijkt het mij verstandig dat u eerst even uw eigen petitie goed doorleest. 

Zinsopbouw is bijna overal onjuist, wat de petitie nogal doet overkomen als 'geroeptoeter'.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-01 08:22



Gast

#153

2016-02-01 08:34

Omdat er in die buurt veel scholen zijn en de veiligheid van de kinderen niet kan worden gewaarborgd!
Blind!

#154 Blindstaren

2016-02-01 08:37

Deze goede moeder heeft haar kind op een christelijke school waar ze elke dag de schijn ophangt en zelf staat te kletsen met buitenlandse moeders. Maar nee..'deze buitenlandsers zijn vast anders, deze zijn niet zo'! Vooral massaal deze petitie tekenen en blindstaren op de asielzoekers zodat de blanke buurman, de zwemleraar, de gymleraar en niet te vergeten de man in de speeltuin gewoon zijn gang kan gaan. Want alleen asielzoekers zijn eng!


Gast

#155

2016-02-01 08:43

Ik vind het geen goed idee dat er zoveel asielzoekers hier in zwolle komen snap best dat ze geholpen moeten worden en dat het erg is om hun land te verlaten maar ga tussen jullie eigen land in zitten en laat de regering maar geld inzamelen en ergens keten neer zetten voor deze mensen en dat ze ook wel snel terug kunnen naar hun eigen land want hier in Nederland hebben we zelf al veel armoede en mensen die ook hard hulp nodig hebben en die moeten eerst voorangkrijgen dat is mijn mening 


Gast

#156

2016-02-01 09:04

De rede waarvoor ik deze petitie ondertekend hebt is omdat ik al in grotere steden heb gezien wat vluchtelingen doen, wat voor herrie ze schoppen wat voor onnodige demonstraties ze aangaan hoe respectloos ze zijn.. We leven al in een moeilijke tijd hier in nederland en de vluchtelingen krijgen overal voorrang op, eerder huizen terwijl wij zolang ingeschreven staan en reageren.. Een veel betere leven alles word voor ze gedaan en nog wordt dat niet gewaardeert door hun.. Neem een voorbeeld aan den haag wat voor herrie ze daar geschopt hebben.. Ik zelf heb ook kinderen en wil mijn kinderen in een veilige omgeving groot kunnen brengen.

Gast

#157

2016-02-01 09:06

Ook ik heb kleinkinderen . En het idee dat ze s,avonds niet meer veilig over straat kunnen beangstigt mij . Ze weten totaal niet wat ze in huis halen !

Gast

#158

2016-02-01 09:14

Bezorgdheid omtrent de veiligheid rond de omliggende scholen en betreffende leerlingen. Financiële aspecten en onrustige situaties elders.

Gast

#159 Schaam jullie

2016-02-01 09:19

Schaam jullie dit te tekenen.


Gast

#160

2016-02-01 09:42

Voor de veiligheid van de Zwolse burgers.

Gast

#161

2016-02-01 09:45

Te dicht bij scholen (dus veel jonge meisjes) en ziekenhuis.
Weten ook nog niet hoeveel en in welke samenstelling ze komen .
Locatie is dus zeker niet goed bekeken

Gast

#162 Re:

2016-02-01 10:36

#157: -  

 Niet "wat we in huis halen" is beangstigend, maar wat wij in huis hebben. Uit de cijfers blijkt namelijk dat er 1455 keer zoveel viespeuken met losse handjes rondlopen in Nederland dan er in alle AZC's bij elkaar opgeteld zitten. En toch, beste grootouder, maak jij je zorgen over de mensen in het AZC en niet voor de tsunami aan viespeuken erbuiten.

Hoe komt dat, beste grootouder? Bent u zo'n zo'n slechte grootouder dat het u geen donder interesseert als uw kleinkind bepoteld wordt door een Nederlander, zolang die maar geen getinte huidskleur heeft?

Waarom vraagt u zich dat nooot af?


Gast

#163 Re:

2016-02-01 10:40

#161: -  

 "Weten ook nog niet hoeveel en in welke samenstelling ze komen"

Goh, maar daarmee weet je evengoed toch voldoende om genoeg vooroordelen uit te kunnen spreken?

Vraag jezelf eens af hoe jij in Godsnaam op die rare ideeën komt.


Gast

#164 Re:

2016-02-01 10:44

#149: -  

 "Ik en mijn vriend zijn dak loos en krijgen niets"

Maar gelukkig hebben jullie nog een smartphone met internetverbinding.

"en hun krijgen en mogen alles"

Nou ja, na de voorgaande domme leugen verwacht ik niet veel meer en dat is dan inderdaad wat er ook komt. Nee geit, "hun" (wie heeft jou Nederlands geleerd?) krijgen niet alles en mogen nog minder dan jij.

Probeer de waarheid eens in plaats van smerige fantasietjes om mensen, MENSEN, in diskrediet te brengen voor jouw eigen hebzucht.


Gast

#165

2016-02-01 10:54

Omdat ik vindt dat ze onze en onze kinderen niet 100 procent veiligheid kunnen garanderen en daarbij wat dacht je van die scholen in de buurt en de onregelmatige werktijden van de zusters in het ziekenhuis? Wie zegt dat er geen herhaling komt van wat er in Keulen is gebeurt? Wie zegt dat wij Zwollenaren veilig zijn? Dus ik als inwoner van Zwolle zeg NEE

Gast

#166

2016-02-01 11:37

Omdat het dicht in de buurt zit, en toch wel bang ben voor ongeregeldheden

Gast

#167

2016-02-01 12:04

Ik maak me zorgen over de plek doe nu is uitgekozen, bij scholen en het ziekenhuis. Ook ik maak me zorgen om de veiligheid van alle leerlingen medewerkers

Gast

#168

2016-02-01 12:04

Het loopt de spuigaten uit met de gelukzoekers die ons land binnen komen.. En dat de Nederlander machteloos is en met de ellende achterblijft, van deze regering.

Gast

#169

2016-02-01 12:12

Geen AZC in Zwolle! Ik ga niet samen met vele vrouwen/meisjes het risico lopen om mishandeld/verkracht te worden!

Toen dat asielzoekersvolk in de Ijsselhallen zat kreeg ik al minderwaardige blikken toegeworpen. Niet nogmaals dus! Weg ermee. Vang ze maar op in eigen regio! Zwolle is net zoals de rest van NL vol!

Gast

#170

2016-02-01 13:43

ben helemaal tegen daar er zoveel ned zonder onderkomen zitten

Gast

#171 Re:

2016-02-01 14:11

#169: -  

 Jij loopt geen risico hoor. Ook die mensen hebben smaak.


Gast

#172

2016-02-01 16:23

Genoeg is genoeg!

Gast

#173 Re: Re: Re:

2016-02-01 18:56

#151: joost - Re: Re:  

 Als het goed is beste Joost is dat probleem nu verholpen.


Gast

#174 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-01 19:14

#8: - Re: Re: Re: Re:  

 Voor een betoging moeten we toestemming vragen aan de Gemeente Zwolle. Op dit moment vind ik dit prima zo. Er wordt nu al flink druk uitgeoefend d.m.v de media. Verschillende sites in Zwolle willen ons al interviewen waar we heel blij mee zijn. Bedankt voor je reactie en ondertekening.

Met vriendelijke groet,

Bea Noordman


Gast

#175 Re:

2016-02-01 19:26

#148: -  

 Lees maar eens wat berichtjes hier door en denk dan eens even rustig na over wie hier nu "beesten" zijn. Je zou (moeten) schrikken van jezelf.