Red Croxhapox!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red Croxhapox!.


Gast

#76

2016-09-05 14:03

Omdat het hier nu eens niet gaat om een SMAK, KASK, MOMA, MUHKA, PAM, MOMU, FOMU, MAC's, MIMA, MAS, STAM, MIAT, Museum van het Kapitalisme of godbetert het Centrum Ronde van Vlaanderen in Oudenaarde maar om het ONMISBARE Gentse CROXHAPOX!

Gast

#77

2016-09-18 08:26

Het is broodnodig dat we ons creatief kunnen uiten! Het is als ademen voor mij en vele anderen! En daar hebben we ruimte voor nodig, die jammer genoeg onbetaalbaar wordt voor hardwerkende mensen zoals ik.....x

Gast

#78

2016-11-14 16:29

Ik ben zelf kunstenaar, en heb Belgie uiteindelijk verlaten, al 30 jaar geleden met het proberen van andere landen en waar ik ook kon experimenteren en exposeren, zoals in India. ALs kunstenaar vond ik geen enkele steun in mijn land.Materiaal sowieso duur, in India goedkoper wonen enz...Echter dankzij mijn exposure aan andere culturen is mijn werk wat het nooit zou geworden zijn was ik in belgie gebleven> heb daar veel moeten voor opofferen, ook familie. Net zoals Dees De Bruyne,zijn we nooit sant in eigen land behalve als men zijn land verlaat of na je dood. Mijn werk wordt gewaardeerd van Calcutta tot Peru, maar in Cuzco kwam zelfs de de vertegenwoordiger van de Belgische amabassade (een peruaan0 niet naar een expo...Er was steevast geld van de Franstalige Gemeenscahp voor kunstenaars inPeru of Bolivie of voor een expo in Quebec...ik zeg maar wat...het is schrijnend. er wordt enkle nog op blockbusterexpos van meesters gemikt...het Disneyfieren van kunst in stadions zeker...een beetje wat ze in Philadelphia gedaan hebben met het de Barens collectie...nee, Meneer Gatz, dit kan en gaat niet door de beugel!