steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#1401

2011-09-19 09:16

Hartstikke goed initiatief!! Feyenoord moet weer terug naar de top, maar zonder die schandalige NAMAAKsupporters!

Gast

#1402

2011-09-19 09:16

Goed initiatief. Deze randfiguren halen de naam van Feyenoord door het slijk, laat maar zien dat er ook echte supporters bestaan.

Gast

#1403

2011-09-19 09:17

daar waar gewerkt wordt, worden ALTIJD fouten gemaakt.
Er is in wat voor vorm dan ook NOOIT een legitieme basis voor geweld.Geweld houdt altijd in dat je een ander je wil wilt opleggen en laten dat de jongens van het eerste elftal nu maar doen met onze tegenstanders en dan alleen maar met RESPECT voor zowel arbitrage als voor de opponent.Laten we met het juiste supportersdeel van onze mooie club nu maar eens paal en perk stellen aan een stel randdebielen die denken dat ze voor ons spreken.En in godsnaam laten we ze nooit meer supporter noemen! Ook de pers zou zich daar aan moeten conformeren! Geef ze gewoon geen platform meer om zich te profileren!!!Het moet afgelopen zijn met die TERREUR.

Gast

#1404

2011-09-19 09:17

Het is niet in enkele maanden misgegaan bij Feyenoord. Dan is het niet meer dan normaal dat je mensen de kans geeft binnen een redelijke termijn de problemen op te lossen.... En dat gebeurd nu !!! Ga fijn elkaar afmaken op een strand ipv ECHTE FANS het leven onmogelijk te maken. Want jullie zijn enkel hooligans die Feyenoord als uithangbord van jullie rellen gebruiken.

Gast

#1405

2011-09-19 09:19

Stop deze waanzin

Gast

#1406

2011-09-19 09:19

iedereen weet dat er in het verleden op bestuurlijk niveau blunders zijn gemaakt,maar wat er afgelopen zaterdag gebeurd is is voor iedere rechtgeaarde Feyenoord supporter een verschikking.
Laat je horen OK maar niet op deze manier

Gast

#1407

2011-09-19 09:20

Goed bezig!

Gast

#1408

2011-09-19 09:21

Als feyenoordsupporter schaam ik mij dat deze petitie nodig is.Zelfs een ingezameld miljoen kan hier niet
tegenop

Gast

#1409

2011-09-19 09:21

Ik steun Feyenoord tegen geweld en alles wat zich tegen Feyenoord keert.
Verder vind ik dat een ieder die zich schuldig maakt aan rellen in en rondom de Kuip VERGOED een stadionverbod moeten krijgen en opdraaien voor de gemaakte kosten.
Zij die dich daar aan schuldig maken zijn GEEN Feyenoord Supporters en zouden dan ook in het geheel
niet in stadions mogen komen verplicht Stadionverbod.
Waarom moet er altijd geweld gebruikt worden, als het even niet naar de zin is van een groep zo genaamde supporters die de belangen van hun club behartigen onzin dit doen zij met nadruk niet.
Feyenoord verdiend alle stuen om weer een topclub te worden in Nederland en Europa help daarbij aan mee en STOP MET DIE RELLEN IS MIJN OPROEP AAN ALLE FEYENOORDERS.

Gast

#1410

2011-09-19 09:21

Een heel mooi initiatief. Deze rand debielen moeten nu maar eens kei- en keihard aangepakt worden.

Gast

#1411

2011-09-19 09:22

ze moeten die gasten die het verpesten voor onze echte supporters oppakken en er goed voor laten boeten evt. geld wat dat opbrengt in de kas van feyenoord

Gast

#1412

2011-09-19 09:23

Goede zet, om ook de 'normale' supporters eens hun stem te laten horen!

Gast

#1413

2011-09-19 09:23

Prima innitiatief!!

Gast

#1414 Re:

2011-09-19 09:24

#23: -

de meesten van dit relschoppende tuig komen al niet in het stadion.

ik roep niet op tot geweld, maar het zou voor mij geen enkel probleem zijn als de agenten meer hadden gedaan dan alleen het wapen trekken. dit gajes denkt alles te kunnen en mogen en laten zich door niemand van hun waanideeen brengen. deze hersenvrije figuren verzieken het voor ALLE Feyenoorders, die krijgen op hun werk of op school alleen maar opmerkingen over de rellen. En daarna pas is er misschien nog iemand die iets zegt over de 4-0. En dat is triest. Eindelijk eens aardig voetbal én resultaat, gaat het wéér ergens anders over. Daar wordt ik zo moe van.  Maar die mafkezen genieten weer van de aandacht die ze krijgen. Maar evengoed is het fijn te zien dat dit initiatief er is.

Gewoon tégen het geweld, zonder verdere omhaal. Ook de FSV weet weer een statement te maken...... waarin het geweld wordt veroordeeld maar tegelijk wél als gevolg van het "wanbeleid" wordt gezien. Wat een waardeloze reactie is dat. Ben blij dat ik daar geen lid van ben. Dit zou voor mij eenleiding zijn om het lidmaatschap per direct op te zeggen. (waar ik het gelezen/gehoord heb weet ik niet, maar kan het nu even niet vinden.. En als ik het verkeerd begrepen heb, bij deze mijn excuses.)


Gast

#1415 Re:

2011-09-19 09:24

#2: -  

 Volledig mee eens met jouw opvatting over Gudde. We moeten huidige situatie aanvaarden en uit de financiele malaise zien te komen om dan weer te bouwen aan een goede toekomst van onze club. Gaat nog een aantal jaren duren, maar geduld is een schone zaak.


Gast

#1416

2011-09-19 09:25

De mooiste club van Nederland, die zijn eigen maan zo te grabbel gooit. Ik wil juichen voor mijn club en me niet dood te hoeven schamen.

Gast

#1417

2011-09-19 09:26

Deze lui moeten zsm gepakt worden voordat de club totaal afgebroken is.

Gast

#1418

2011-09-19 09:27

laten wij, met zoveel mogelijk, zien dat wij deze "fans" die de club in alle opzichten alleen maar schade opleveren duidelijk maken DAT WIJ ZE NIET MEER MOTTEN.
wimpiefr
Gast

#1419

2011-09-19 09:27

Laat dit bestuur in alle rust verder bouwen aan een sterk en gezond feyenoord dat zijn plaats in de top weer kan innemen en mee kan doen voor de prijzen! Ze zijn al zo dicht bij hun doel!!! En stop met het geweld waarmee jullie onze club mee naar de klote helpen!Hoe kun je iets roepen over het bestuur als je zelf de club afbreekt? En stop met antisemitisme in die liedjes, 020 supporters zijn geen joden, mochten ze willen! Ik ben en blijf altijd FEYENOORD supporter maar naar de kuip gaan doe ik niet meer voor mijn plezier en dat is jammer.


Gast

#1420

2011-09-19 09:27

wij willen graag genieten van feyenoord geef die relscoppers voor hun hele leven een straat verbod rond de kuip anders, werkstraffen in de rimboe of op ijsland

Gast

#1421

2011-09-19 09:28

Ik vind dat je alle kanten van het verhaal moet kennen om te oordelen.Het overgrote deel van de supporters die bij het maasgebouw waren zijn zeker niet hersenloos.Wel is het zo dat niemand meer naar de vaak terechte kritiek luistert omdat een klein groepje idioten het weer zo heeft verziekt. Jammer omdat ik zeker weet dat het merendeel van de supporters die meeliepen in de protestmars net zo tegen geweld zijn als degene die nu deze petitie tekenen.

Gast

#1422

2011-09-19 09:28

Echte supporters steunen Feyenoord!.

Gast

#1423

2011-09-19 09:29

Goeie actie. Laten we gewoon weer voetbal kijken en genieten

Gast

#1424 Re:

2011-09-19 09:29

#1409: -  

Volledig eens met jouw visie. Geweld lost niets op en heeft onze club in het verleden een kwalijke internationale reputatie opgeleverd en uiteindelijk het nodige geld gekost. Wat dat betreft hebben deze randdebielen, die zich supporters noemen, ook behoorlijk debet gehad aan de bestaande schuldenlast want het niet mogen uitkomen in de Europacup heeft de club nodige inkomsten gekost, terwijl we zelfs niet eens meer oefenwedstrijden mogen spelen in het buitenland, dus ook deze inkomsten missen we nu. Tel uit je verlies.


Gast

#1425

2011-09-19 09:29

Goede zaak geweld is zeker geen oplossing straks draaien we als club op voor private beveiliging en dan komen we nooit uit de schulden.