Logopedie communicatie verzekerd

Logopedie communicatie verzekerd / Mededelingen / Aanbieden petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2013-11-30 12:31

Succes

Gast

#2

2013-11-30 12:31

Het is te hopen dat de Tweede Kamer nu eens tot actie overgaat tegen de zorgverzekeraars. Het kan toch niet zo zijn dat het tarief waar je recht op hebt voor een deel wordt ingepikt door de zorgverzekeraars en hun vermogen nog meer zien groeien.

Gast

#3

2013-11-30 12:47

Op naar de 14.000 handtekeningen! Succes!

Gast

#4

2013-11-30 12:51

Mooi! En nu maar hopen dat ze in Den Haag wakker worden. Succes! Marjan Veerman

Gast

#5

2013-11-30 12:52

Hopelijk met effect. Veel succes..

Gast

#6

2013-11-30 12:57

Het is toch belachelijk voor woorden hoe kan je hier op bezuinigingen onze kinderen gaan niet voor niks naar logopedie ze willen leren praten zodat ook zij verstaanbaar zijn maar dankzij de verzekeringen is dat straks niet mogelijk wat een maatschappij

Gast

#7

2013-11-30 12:59

Ik heb de helft van de behandelingen zelf moeten betalen middels het eigen risico, dus VGZ heeft zijn deel al geincasseerd. Schande! het zorgstelsel wordt helemaal uitgekleed over de rug van behandelaars en clienten. Ik heb veel baat gehad bij de behandelingen van een logopediste

Gast

#8

2013-11-30 13:01

Succes!

Gast

#9

2013-11-30 13:02

Beschamend dat wij nu bij de Tweede Kamer hulp moeten vragen. Er is een tarief vastgesteld, logopedisten zijn professionals ..... dus is er geen discussie nodig. Zorgverzekeraars willen dat iedereen zich aan heel stenge regels moeten houden. Daarom kunnen we nu van de zorgverzekeraars verwachten om zich ook aan de vastgestelde tarieven voor logopedie te houden.

Gast

#10

2013-11-30 13:18

inderdaad beschamend dat men in Den Haag niet beseft wat dit betekent voor heel veel gezinnen en vooral kinderen, die dit juist zo hard nodig hebben om zich in de verdere toekomst staande wetende te houden. Door deze maatregelen zal dit voor velen onmogelijk zijn om dit te realiseren.
Degene in Den Haag hoeven zich geen zorgen te maken of zij evt bijdrage zelf moeten betalen, gezien hun inkomen, makkelijk praten dan. Laten zij ook eens rond moeten komen van een wat minder loon waarbij dit op een gegeven moment niet meer haalbaar is. Ik neem aan dat in Den Haag iedereen ook het beste wilt voor zijn/haar kind....need I say more.

Gast

#11

2013-11-30 13:19

Veel succes

Gast

#12

2013-11-30 13:19

laten ze in Den Haag maar eens beseffen wat het betekent voor velen die net als zij het beste voor hun kind wilt maar dan niet meer in de gelegenheid zijn hiervoor vanwege deze beschamende maatregelen.
Participeren? Kan mijn kind strak niet!

#13 Participeren? Kan mijn kind strak niet!

2013-11-30 13:49

Deze vader heeft geklaagd bij Aegis die te kennen gaf dat het de keus van de logopedist was om geen contract bij ze te tekenen. De lafbekken van Aegis kijken bovendien niet naar individuele gevallen of specifieke kwaliteiten van de logopedist en gaan niet inhoudelijk in op je klacht. De persoon die je terugbelt om de klacht te bespreken steekt nb op onbehouwen wijze een monoloog af waar je als vader van een behoeftig kind geen reet aan hebt. En de schriftelijke bevestiging ontbeert voor mij ter zake doende argumenten. Ze zeggen dat anders de premies omhoog gaan. Wat kan mij dat verdommen? Ik wil de broodnodige zorg voor mijn kind. Aegis: kom tot inkeer, of verrek maar lekker. Zorgverzekeraar? Echt niet!

Gast

#14

2013-11-30 14:10

Communicatie is een menselijk recht , dus zei die het nodig hebben , hebben recht op een goede Logopedie en dus heeft de Logopedist recht op een eerlijk inkomen . Opa herman

M

#15

2013-11-30 14:16

Logopedie is van levensbelang om te leren communiceren!! Als je echt probelemen hebt met communiceren dan is functioneren heel lastig. Vrienden maken, leren en vertellen wat je denkt, enz. Logopedie is een NOODZAAK! Een noodzaak in deze talige maatschappij / wereld.
Hoe kan het dat je gestraft wordt als jij of je kind problemen / afwijkingen heeft waardoor praten moeilijk is? Geldt hier enkel het recht van de 'sterkste'? Terug naar de middeleeuwen maar.... Schande!! LAAT DIT NIET GEBEUREN!!!!

Gast

#16

2013-11-30 14:18

Ho maar, regering, stop. Ik ben niet een van de jongsten maar ik ben maar wat blij met de hulp van mijn logopediste. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen zonder haar, zij met haar sublieme deskundigheid. Niet de kracht van de kundigheid van de logopediste wordt gewaardeerd maar wel de macht van de zorgverzekeraar. Stop toch dat onzinnig gedoe. Kijk naar wat iemand individueel nodig heeft en naar de deskundigheid van de logopediste, maar niet naar de laffe hulpverleners die angst hebben om te weigeren een handtekening te zetten onder een wurgcontract.
Hou ook eens op mensen die het nodig hebben nog meer te belasten, zowel emotioneel als financieel. Weg met al die wurgcontracten!!!!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-11-30 14:18



Gast

#18

2013-11-30 14:25

succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#19

2013-11-30 14:26

Het is genant dat zorgverzekeraars lage tarieven aanbieden met als motivatie dat er goede afspraken zijn gemaakt terwijl er helemaal geen sprake is van een afspraak. Het is een opgelegd contract take or leave it.
Hermijntje

#20

2013-11-30 14:29

Dat er mensen zijn die logopedie nodig hebben en deze al jaren via een vaste logopedist(e) krijgen, deze naar een ander op zoek moeten omdat de zorgverzekeraars wurgcontracten hanteren,is een groot schandaal Zijzelf werken toch ook niet voor noppes? Integendeel, stelletje zakkenvullers over "zieke"ruggen van nooddruftige mensen!! Bah!!

Gast

#21

2013-11-30 14:33

ga ervoor!!

Gast

#22

2013-11-30 15:04

We gaan niet voor de lol naar de logopedi. Zoiets moet vergoed blijven. Er is al genoeg van ons afgenomen. Veel succes.


Gast

#23

2013-11-30 15:09

helemaal top

Gast

#24

2013-11-30 16:04

Ik steun deze petitie.

Gast

#25

2013-11-30 16:18

Hopen dat mijn dochtertje naar de logopedie kan blijven gaan, zij heeft deze behandeling zeer hard nodig.