Navid Sharifi moet blijven!

Quoted post


Gast

#1

2013-08-13 21:08

hij is een goede jongen en vriend. Hij heeft zich al goed aangepast aan dit land en respecteert zijn vrienden(in). dus hij verdient om te blijven!!!

Reacties


Gast

#17 Re:buiten

2013-08-17 10:05:11

Patryk

#68 Re:

2013-08-23 22:20:10

#1: -

Laat hem blijven!!

Kies een pseudoniem

#246 Ocharme de leugenaar

2013-09-30 09:05:49

#1: -

Oprotten met dat schijnheilig ventje! Terug naar zijn land met Navid "ik heb niets gedaan".

Maggie de Block, GO FOR IT !

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-09-30 09:12:07


nochzwartnochwit

#253 Re:

2013-09-30 13:41:53

#1: -

een goede jongen die een ander levenslang gehandicapt maakt? Hoe zouden julie het vinden wanneer iemand die dat met jullie familielid doet ongestraft in een ander land mag blijven

wakker-worden

#265

2013-10-01 11:07:46

Ik ben er zeker van dat er tussen alle sukkelaars in de wereld zeker 500 miljoen mensen zijn die binnen aanzienlijke tijd Nederlands zouden kunnen leren en zich inburgeren.  Laat ze toch allemaal naar hier komen!!  Er is toch plaats en geld genoeg zeker.

Waarheid is dat er hier niemand weet wat die kerel heeft uitgevreten, behalve dan wat hij vertelt.  Het zou uw broer is moeten zijn die hij invalide heeft geslagen om dan ongestraft een nieuw leventje te beginnen aan de andere kant van de wereld.

Belgie is het enige land ter wereld dat zich zo laat pluimen door knuffel-immigrantjes en zielige verhaaltjes.  Ik ben al op elk continent geweest, sommige zeer extensief, en NERGENS krijg je uitgelegd waarom je zo gemakkelijk onze nationaliteit krijgt en waarom je hier gewoon kan komen aankloppen en geld en een opleiding krijgt.  NERGENS.  Sharifi is 4 keer gevraagd het land te verlaten en Sharifi heeft hier zijn voeten aan geveegd omdat Sharifi geen respect heeft voor onze wet.  En nu is het knuffel-petitie tijd... Bende blinde domkoppen....