Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte


Gast

#2076

2012-02-13 18:02

Het is nooit te laat een xxxxxx (censuur) organisatie te verlaten en op het rechte pad te blijven....verstandige keuze van deze persoon/personen! Houd moed mensen!
Knor knor

#2077 Islam = vrede !!

2012-02-14 20:54

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11515714/___Haddad_mag_land_niet_in___.html?sn=binnenland,buitenland


"Kamerlid Martijn van Dam vraagt zich af hoe de studentenvereniging erbij komt „een haatzaaier“ uit te nodigen. "

Goh, hoe zouden ze daar bij komen meneer Van Dam ?? De naïviteit in de Nederlandse politiek
kent echt geen grenzen ! Gewoon voor je kijken en doorlopen, hier is niets aan de hand hoor!

Het is te hopen dat het op een dag mogelijk is om al de politici die dit multiculturele drama mogelijk hebben gemaakt voor het internationaal strafhof te slepen ! Dat zit toch al in Den Haag dus dan hoeven de meeste niet ver te reizen !

Gast

#2078 Re: onrust

2012-02-14 21:10

#2069: - onrust

Het gemene van dit alles dat de wethouders deze situatie zo maken en dat er straks oorlog is tussen twee (of meer) bewonersgroepen. De wethouders verschuilen zich dan in de andere buurten en wijken en wij zitten met de shit.


Gast

#2079

2012-02-15 14:54

Misschien is het verstandiger dat de Gemeente zich eens buigt over een leuke uitgaansgelegenheid voor ONZE!!!! jongeren in Zoetermeer. Dan zo een onnodige gebedsruimte neer te zetten!, dat lijkt mij dan ook veel belangrijker!!

Gast

#2080

2012-02-18 13:18

Gemeente Zoetermeer is te CORRUPT voor woorden!!!!!!!!!!!!! Schandalig bestuur!!!!!!!!!!!

Gast

#2081

2012-02-18 19:26

AKTIE!!! DEMONSTRATIE!!!
Gast

#2082 Re:

2012-02-18 19:27

#2079: -

Jongeren kunnen over een tijdje ook in de te bouwen moskee terecht. Iedereen is immers welkom in het gebouw?


Gast

#2083 Re: Re:

2012-02-19 00:28

#2082: Gast - Re:

hé gast volgens mijn snap jij niet waar dit om gaat.   het gaat hier niet om de moskee.    het gaat hier om de manier waarop het  gebeurt.  en de omwoonende zitten hier niet op tewachten op een gebouw in wat voor vorm dan ook het had net zo goed om een jeugeren club kunnen gaan.

Gast

#2084 Re: Re: Re:

2012-02-19 10:37

#2083: - Re: Re:

Was cynisch bedoeld!


Gast

#2085

2012-02-19 19:56

AKTIE!!! DEMONSTRATIE!!!

Gast

#2086

2012-02-20 23:59

Onze eerste levensbehoeften worden bedreigt door de vrijheid van geloofsuiting.
Dit is toch omgekeerde wereld?
K. Laar!

#2087 Omgevingsvergunning verleend!

2012-02-21 15:42

De omgevingsvergunning voor de bouw van een Islamitisch Cultureel Centrum/Moskee is verleend onder dossiernummer WB20110778, perceel kadastraal bekend onder: Zegwaard B5590 Roggeakker (naast nummer 50) te Zoetermeer. Afgegeven op 16 februari 2012. Onthoud die datum als startdatum van....(ik ga geen open deuren intrappen). Als direct omwonende weet u wat er wordt bedoeld. We blijven strijden! Meld je aan bij SIP. www.sipzoetermeer.nl. Ik wil u nog één pakkend citaat uit de bijlagen van de gemeenten meegeven: "de belangen van de aanvrager zwaarder wegen dan de overige betrokken belangen"....Oftewel de gemeente Zoetermeer zegt dat wij moeten op@#$%^&...Volgend jaar schrijft de gemeente vast een wedstrijd uit om de naam van Zoet-er-meer in het Arabisch te veranderen...Islam-a-bad zit al aardig in de richting...
K.laar af!

#2088 Re: Omgevingsvergunning verleend!

2012-02-21 19:26

S. Parerib

#2089

2012-02-21 20:22

Het word echt steeds gekker en gekker in ons "mooie" Zoetermeer...
Ik ben hier geboren en getogen, en "was" ooit meer dan trots op "ons" mooie Zoetermeer...
Dat er meerdere religies opkomen in de grotere steden, dat is nu eenmaal een feit.
Heb ik iets tegen de Moslim gemeenschap? Nee, echt niet.
Mijn mening is niets anders dan die van de mede Seghwaert bewoners, op dit stuk grond kun je gewoon geen gebouw neerzetten.
Geen moskee, geen kerk, geen jongerenkeet, gewoon geen enkel gebouw.
En al helemaal geen gebouw dat nog eens bijna 9 meter hoog is... 9 meter is hoog... echt hoog...
Maak er bijvoorbeeld een leuke kinderspeeltuin van, met een mooi en veilig hek eromheen.
Onze wijk bestaat voor een heel groot deel uit jonge gezinnen, buiten de jonge gezinnen om is er de oude garde buurtbewoners met kleinkinderen, ik denk dat de gemeente onze hele wijk blij zal maken met een plan als dit.
Nog een moskee in Zoetermeer? Geen probleem, maar niet op deze al overvolle plaats.
Bijna 9 meter hoog... er wonen mensen met het balkon richting die moskee... Van lekker ruim uitzicht naar smerige muren... LANG LEVE DE ZOETERMEERSE GEMEENTE!

Helaas kan onze gemeente niet luisteren en spelen ze echt hele smerige spelletjes waar alleen zijzelf beter van worden, ik zeg bij deze dus ook DEMONSTRATIE, geld ophalen voor SIP, want ICZ zet ook collectebussen neer bij winkels waar veel moslims komen, laten we met alle bewoners nu eens goed en keihard merken hoe of dat wij erover denken!!!!!!!!
En, last but not least, mocht je naar de shoarmatent gaan en je besteld Spareribs, schroom dan niet om de botjes ritueel te deponeren over de grond waar ICZ nu al eigenaar van is.

Vriendelijke groet,

S. Parerib

M.O.Slim

#2090

2012-02-21 21:41

Alvorens dit besluit te accepteren is deze wijk het aan zichzelf verplicht om alle mogelijkheden aan te grijpen om onze buurt in ieder geval zo lang mogelijk leefbaar te houden, ons te blijven verzetten. Heel Zoetermeer moet wakker worden en in aktie komen tegen dit bestuur. Teveel onrecht, niets meer om trots op te zijn. Flyeren, voorlichten, collecteren, demonstreren.
Ik begreep vandaag dat de gemeente in Oosterheem binnenkort weer een stukje grond over heeft, nl. dat van een manege en op een plek waar de doelgroep moskee woont, waar draagkracht en ruimte is. Ik ben benieuwd wat het bestemmingsplan aldaar is. Jammer manege, jammer kids van zoetermeer, maar in Zoetermeer gaat M.O.Slim vóór M.O.Dom.
MOSKNEE

#2091

2012-02-21 21:54

Maak binnen 6 weken (v.a. 16-2) bezwaar tegen het besluit omgevingsvergunning moskee!!!
HENKIE

#2092 Gebiedsotwikkeling 2012

2012-02-22 09:59

Kijkt u allen even op de advertentie van Rosta punt nl gebiedsontwikkeling, op deze site links boven.
Daar ziet u zelf hoe de politiek, of oud politici, verweven is met een gesubsidieerde instelling, TU Delft, hoogleraren zijn tevens directeur van projectontwikkeling en/of bouwbedrijf.
Wordt dan toch eens wakker in Nederland, het systeem is achterhaald, er is geen serieuze inspraak, de gemeenteraad heeft geen aurotiteit meer,
de burger kan het bos in, als het er nog staat.
HENKIE

#2093 Gebiedsotwikkeling 2012 -2

2012-02-22 11:08

Zie hier, zo staat de advertentie op de pagina, zo is die verwijderd?
Toch nog enige invloed? Ze schamen zich toch niet? In het cicuit van hoge hoge omes?
Het Kl******volk kan het toch niet door hebben?
I.S.Lam en Ben Lam

#2094

2012-02-22 13:05

Ondanks de al eerder gedane haatzaaiende uitspraken heeft de omstreden imam al-hadad afgelopen vrijdag tóch een podium gekregen. Ondanks discriminatie, niet aan tafel willen zitten met een ongesluierde vrouw, is er politiek verzet, maar ook politieke steun geweest om dit doorgang te laten hebben. Dit maal onder het mom dat we de discussie niet uit de weg moeten gaan. En ik maar denken dat we voor haatzaaien en discriminatie juist duidelijke wetgeving hebben.(gisteren bij Pauw en Witteman, vanmiddag uitzending intervieuw NPS, zie wat ons nog allemaal te wachten kan staan).
Deze wijk is onterecht weggezet (ook door politieke partijen) voor discriminatie. Maar: WAAR IS DAN ONS PODIUM?
Ijskoninkje

#2095 IJsstadion in Zoetermeer?

2012-02-24 19:25

Zeker ook aan de Roggeakker?

Gast

#2096 Re: IJsstadion in Zoetermeer?

2012-02-24 20:37

#2095: Ijskoninkje - IJsstadion in Zoetermeer?

gaat niet goed met ons bestuur (nou ja bestuur) in Zoetermeer.

wordt tijd dat we maar een art. 12 gemeente worden dan zijn we iig van die geld verslindenden bestuurders af.

weg, b&w!

#2097

2012-02-24 20:54

tijd voor aktie!!!
Dan maar een originele DEMONSTRATIE!!!!
En ben het ook eens met s.parerib, alle varkens botjes ritueel dumpen op het moskee terrein, eigenaar zijn ze toch, dus laten we het lekker moeilijk maken voor die lui!

Gast

#2099 Re jongeren terecht in moskee

2012-02-25 00:21

#2082: Gast - Re:  

 welke jongeren die les krijgen in een dicipel die verheven wordt en als een god wordt behandeld .En die vrouwen niet  ziet als een  gelijke en meisje van jonge leeftyd als vrouw en die als de koran wordt verbrand denkt dat hun leven verbrand wordt. Die meisjes als zij ook maar iets van hun lichaam verhullen  sletten noemt . Die onze jongeren dus eigenlijk dingen willen leren waar wij vrijdenken de mensen jaren over gedaan hebben om gelijkheid te krijgen.Nee daar moeten we onze jongeren na toe sturen .En ik weet hoe kan je dit zeggen moslims zijn toch ook gelijk aan ons dat is waar ik graag in wil geloven maar als ik in de wereld kijk hoef ik niet te geloven maar zie ik gewoon dat dit een droom is van wedhouder speel . Een matschappelijkgebouw voor welke maatschappij  niet voor ons gewoon normaal denken de mensen .


Gast

#2100 De juridische strijd begint nu echt! Het is nog niet gebeurd...

2012-02-25 00:58

zondag 4 maart om 13.00 uur in Dansschool

Wilt u SIP financieel steunen in haar gedwongen juridische traject? Dit kan door een bijdrage te storten op de 'derdengelden-rekening' van onze advocaat:
ABN AMRO 51.80.65.855 t.n.v. Stichting derdengelden EBH Elshof Advocaten te Delft o.v.v. dossiernummer: 11MP1287 SIP Zoetermeer.