De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#1626

2013-09-12 16:53

Het mag niet zo zijn dat deze groep door het wegvallen van de zelfstandigenaftrek hun bestaan
zien vernietigd.Hun positie is al niet rijk.

Gast

#1627

2013-09-12 17:02

Als je als zelfstandige al je uren telt kom je al snel onder het minimum loon uit. Wanneer dan ook nog de zelfstandigenaftrek wordt verlaagd of afgeschaft is dat een flinke aderlating. Pak oneigenlijk gebruik aan, maar straf de hard werkende kleine ondernemer hier niet mee.

Gast

#1628

2013-09-12 17:29

Ik werk als zzp er in de schoonmaak .en mijn uurloon is niet zo hoog , omdat ze anders een poolse of straks een roemeense als hulp nemen. Als ik alles reken , met aftrek van alle kosten , zit ik niet zoveel boven het minimum.

Gast

#1629

2013-09-12 17:34

Als kleine ondernemer heb je al zoveel meer risico met ziekte en opbouw van pensioen. Je kunt je nooit zo verzekeren als iemand in loondienst. Voor veel zelfstandigen zal dit de nekslag zijn, zeker in een economie die niet floreert. En juist die kleine ondernemer is belangrijk in onze samenleving!

Gast

#1630

2013-09-12 18:32

Hoe gek en dom kun je zijn! Absurd gewoon!

Gast

#1631

2013-09-12 19:53