geen AZC in Geldermalsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie geen AZC in Geldermalsen.


Gast

#926 Re: Re:

2015-12-15 21:13

#924: - Re:  

 Kijk zelf in de lijst en zie wat ik zeg. Meer zeg ik toch niet? Ik zeg toch niet dat er niemand tegen is? Verdraai mijn woorden niet. Maar ik zal je één ding zeggen: wedden dat ik geen Stampertje, Taco Bell of Tjolk Hekking en helemaal niemand uit Juinen zal aantreffen? En dan heb ik nog lang niet alle handtekeningen nagelopen. Laat staan de anonieme. Digibeet.


Gast

#927 Re: Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!!

2015-12-15 21:14

#919: - Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!! 

 Op regen kun je je kleden. Bovendien is hete is nog nooit zo warm geweest rond deze periode dus dat moet je niet tegenhouden. En anders kun je als het echt slecht is even in je auto schuilen. Ps. ikzelf kom ook met auto 

uit Beesd.

 

 


Gast

#928 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nog meer "gelukzoekers"

2015-12-15 21:14

#925: - Re: Re: Re: Re: Re: Nog meer "gelukzoekers" 

 Wat heeft zijn loonstrook in Godsnaam te maken met de discussie over een azc? Man kom terug op aarde en ga voor jezelf na hoe gemakkelijk jij mensen kunt laten creperen.


Gast

#929 Re: Re: Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!!

2015-12-15 21:16


Gast

#930 Re: Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!!

2015-12-15 21:17

#919: - Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!! 

 nee de gemeente durft haar burgers blijkbaar niet onder ogen te komen en hoopt dat een ieder thuis blijt.

waarom niet net als in andere steden,geen grote locatie gekozen?Randhorst?


Gast

#931 Re: Re:

2015-12-15 21:18

#924: - Re:  

 Kun jij dan uitleggen waarom het aantal dubbel gebruikte IP's alleen maar stijgt? Normaal zou zijn dat dat percentage ongeveer gelijk bleef, maar het tegendeel is waar.


Gast

#932 Re: Re: Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!!

2015-12-15 21:20

#930: - Re: Re: Re: groot scherm op parkeerplaats gemeentehuis !!!!!!!! 

 Je spreekt over informatieavonden. Die werden in andere plaatsen in grote zalen gehouden. Geen gemeenteraadsvergaderingen. Morgen is een raadsvergadering. De informatieavond komt later (als dat nodig is, afhankelijk van de uitslag van de stemming). En die zal uiteraard in een grotere locatie plaatsvinden.


Gast

#933 Re: Re: Re:

2015-12-15 21:22

#926: - Re: Re:  

 Nogmaals kom lekker tellen. En je hebt gelijk, als je een exacte peiling van alle inwoners van Gemeente Geldermalsen wil hebben zou er een referendum georganiseerd moeten worden. Maarja je weet wie dit moet organiseren.......inderdaad onze fijne Gemeente. En - ja ik geef het toe ik  heb er geen peiling over gehouden - maar ik krijg toch lichtelijk de indruk krijgen dat de Gemeente dit niet echt wil....


Gast

#934 Re: Re: Re:

2015-12-15 21:23

#931: - Re: Re:  

 weer diezelfde domme opmerking....lees even een opmerking of 500 terug. je valt in herhaling...ga een syrier knuffelen of zo


Gast

#935 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:25

#934: - Re: Re: Re:  

 Leg uit. Of zwijg. Dom gescheld helpt je niet. Het feit is geconstateerd. Jij hebt geen verklaring. Ik wel. Maar die wil jij niet horen. Blijf maar lekker wegkijken.


Gast

#936 Re: Re: Re:

2015-12-15 21:25

#931: - Re: Re:  

 Waarschijlijk omdat jij en je vriendjes lekker zitten te kwallen met je PC om je eigen gelijk te bewijzen.


Gast

#937 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:26

#936: - Re: Re: Re:  

 Hahahahaha! Ga je de zaak nu omdraaien? Ga je mij nu de schuld geven van het hoge aantal handtekeningen? Hahahahaha!


Gast

#938 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:28

#937: - Re: Re: Re: Re:  

 Eigenlijk bedoelt hij te zeggen dat er dus veel minder handtekeningen zouden zijn geweest als jij niet je eigen gelijk probeerde te bewijzen met je gekwal. O, jij en je vriendjes.


Gast

#939 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:29


Gast

#940 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:30

#935: - Re: Re: Re: Re:  

 Je moet blij zijn dat er toch nog iemand -ondanks de absurt korte tijdsspanne - een actie weet te organiseren. Onze Gemeente interesseerd onze mening geen ruk, anders hadden ze dit (via referendum) wel aan ons gevraagd. Nee liever anoniem en in achterkamertjes, dat is pas dapper.


Gast

#941

2015-12-15 21:31

wij worden in de hoek getrap en andere(vluchtelingen) krijgen alle steun weg er mee

Gast

#942 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:33

#940: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 D'r is toch nog helemaal niks besloten?


Gast

#943 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:36

#933: - Re: Re: Re:  

 Wat wil "tellen" zeggen? Is een besluit een wijs besluit als het door een meerderheid van het volk gedragen wordt of als het een verstandig besluit is, ongeacht de steun vanuit het volk? Besturen is méér dan stemmetjes tellen.

Tegenstander AZC

#944 Re: Re: Re:

2015-12-15 21:38

#910: Voorstander AZC - Re: Re:  

Grote woorden. Laf, egoïstisch, diep schamen, is dat alles?

Is er een burgeroorlog in Ghana, Nigeria, Congo, Eritrea, Pakistan, Irak, Iran, Eritrea, Albanië, etc, etc????

Laten we wel zijn, het zijn niet de meest fijne landen. Maar een groot percentage van de mensen die in Nederland arriveren en asiel aanvragen komen uit dit soort landen en hebben andere motieven dan doodsnood.  Het zijn dus niet alleen Syriërs die we onderdak moeten bieden.

Het systeem (overheid) faalt in het weren van grote groepen economische opportunisten. Met als gevolg dat het draagvlak wordt ondermijnt door zonder onderscheid iedereen aan te merken als vluchteling liefst met trauma en huilend klein kind op z'n arm. Tenzij we gezamenlijk besluiten dat iedereen welkom is uit landen met armoede en een falend bestuur. Maar ik ben bang dat dat de draagkracht van Europa te boven gaat daar dit zo'n beetje 70% van de wereld bevolking betreft.

De grote verliezer in dit verhaal is de echte vluchteling. Hij wordt gewantrouwd om zijn motieven omdat wij als collectief niet in staat zijn het kaf van het koren te scheiden daar het door een deel van onze medeburgers als onwenselijk beschouwd word.

Het is belachelijk dat de discussie niet zuiver gevoerd kan worden. Aan beide zijden wordt de waarheid gemanipuleerd en verdraait, in dat respect doen beide zijden niet onder voor elkaar en gaat het ten koste van de legitieme vluchteling.

De wereld is geen fijne plaats, meeste mensen moeten dagelijks knokken voor hun bestaan. Het zelfde geld voor Nederland waar de meeste mensen soft en week zijn geworden door onze welvaart staat en sociale vangnet. Maar vergis je niet er is niet veel voor nodig om onze verworvenheden te verliezen.

Gelukkig leven we in een vrij land en mogen we ook ergens tegen zijn. Daar hoeft niemand zich voor te schamen zolang we elkaar de ruimte geven om onze standpunten op een normale manier te vertolken.

In dit laatste faalt het B&W van Geldermalsen door geen ruimte te laten voor normale discussie/inspraak om zodoende tot een afgewogen besluit te komen.


Gast

#945 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:38

#942: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee, gelukkig nog niet. Maar dat was wel de bedoeling, althans om woensdag te beslissen en pas DAARNA de mensen te informeren. Ondanks de korte termjjn kunnen de mensen in ieder geval nog een poging doen om hun mening aan de uiteindelijke stemmers duideljjk te maken. 


Gast

#946 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:40

#945: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Gek genoeg kun je mensen pas informeren als er iets besloten is. Als het weggestemd wordt valt er immers niets te informeren. Toch?


Gast

#947 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:42

#944: Tegenstander AZC - Re: Re: Re:  

 "Is er een burgeroorlog in Ghana, Nigeria, Congo, Eritrea, Pakistan, Irak, Iran, Eritrea, Albanië, etc, etc????"

Euh, ja: er woedt een (burger-)oorlog of er is anderszins rotzooi (IS) in Ghana, Nigeria, Congo, Eritrea, Pakistan, Irak, Iran, etc., etc.. Je bent Jemen nog vergeten. Albanië niet, maar dat is dan ook een Europees land. Ligt anders. Die krijgen ook geen asiel.


Gast

#948

2015-12-15 21:45

Wij worden straks vreemdelingen en minderwaardigen in ons eigen al overbevolkt land,er is al teveel overlast en onveiligheid van alles wat er al is bijgekomen .

Gast

#949 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:48

#947: - Re: Re: Re: Re:  

 Klopt, rotzooi heb je overal in de wereld, zelfs in Nederland


Gast

#950 Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 21:49

#944: Tegenstander AZC - Re: Re: Re:  

 "De grote verliezer in dit verhaal is de echte vluchteling."

Klopt, maar die laat je ook in de kou staan. Hoe rijm je dat met de rest van je verhaal?