Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte


Gast

#451

2011-10-12 15:02

Ik heb geen enkel bezwaar tegen een moskee, maar waarom in een jonge al bijna te drukke wijk. Ik heb al moeite met het parkeren van mijn auto, wat als er straks een moskee staat. Kunnen ze die niet op het terein van locomotion.

En dan heb ik het nog niet eens over de huizen die leeg komen te staan wegens overlast. Zal de wijk seghwaert waar nu nog zo fijn multicultureel geleefd word veranderen in een wijk vol moslims. Met alle respect naar moslims, maar dit zal nooit de bedoeling kunnen zijn. Ik zie het afgelopen jaar al erg veel verloedering in de wijk. Laat staan dat leegstand, overvolle parkeerplaatsen hier iets aan gaan veranderen...


Gast

#452

2011-10-12 15:11

Opzouten

Gast

#453

2011-10-12 15:36

Idd!!!
Bewoner bij Akkerdreef

#454 Re: Organisatie van morgen?

2011-10-12 15:58

#449: mav - Organisatie van morgen?

Naar mijn gevoel komen deze vragen van een Ambtenaar, Politicus, Spionnetje misschien? Of echt van een overmatig bezorgde burger, en dan is het eenpietje precies, mag hoor!

Enige spontaniteit en verassing, voor de Wethouders en de Raad, mag er natuurlijk wel overblijven, anders kun je net zo goed schriftelijke vragen stellen.

Zo lang het fatsoenlijk blijft, en daar ziet het naar uit zo ver als het  S.I.P. betreft, mag er wel wat gebeuren!

 

Bewoner bij Akkerdreef

#455 Re: #337 Geen draagkracht

2011-10-12 16:17

#377: -

Waar komt het idee vandaan dat rechts verkeerde ideen heeft?

Deze uitdrukking op zich is stigmatiserend tussen links en rechts.

Hopelijk bedoelt J. Feelders links en rechtshandigen, of heeft links alle wijsheid, net als de meeste religie's dit trachten te propageren?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-10-12 16:22


gast

#457 Re:

2011-10-12 16:28

#451: -

Ik heb wel bezwaren en met mij zovelen en daar geven we eerlijk onze mening over!!!!!


Gast

#458 op naar de raadsvergadering

2011-10-12 16:28

van de site van gemeente Zoetermeer:

Wilt u een keer gast van de raad zijn?
Politiek ver van uw bed? Kom een keer meemaken hoe een raadsvergadering in zijn werk gaat en geef u op als gast van de raad. Meld u vandaag nog aan. Dan kunt u tijdens de volgende raadsvergadering te gast zijn

Misschien kunnen we ons massaal aanmelden. Het aanmelden kan via:
griffie@zoetermeer.nl

Gast

#459

2011-10-12 16:30

Ik ga daar niet heen om te praten!
Kom nou!
Ik ga daarheen on te eisen dat er geen moskee gebouwd gaat worden!
Praten heeft geen enkele zin.

Ik heb allang gehoord (vriendin bij de gemeente) vanuit de gemeente dat dit plan
gewoon doorgaat!

Praten? Dacht het niet!

Eisen!!
Seghwaert

#460 Re: Re: Re: SIP

2011-10-12 16:31

#450: - Re: Re: SIP

En dat is nou precies wat ik bedoel!

Een bedroefde en sippe Akkerdreefbewoner

#461 Organisatie van morgen/MAV

2011-10-12 16:33

#454: Bewoner bij Akkerdreef - Re: Organisatie van morgen? 

Het lijkt inderdaad of MAV een doel heeft om het vooral maar heel erg gestructureerd te laten gaan. Alles van te voren willen weten om er op in te kunnen spelen. Emoties van mensen zijn lastig in bedwang te houden. Dat moet de mens zelf doen die er mee rond loopt. Neem morgen witte zakdoekjes mee. Én om je tranen te drogen én om het bestuur van Zoetermeer weg te wuiven...Ook heel gebruikelijk in het voetbal. Het gebrek aan vertrouwen in het clubbestuur doet menig bestuurder (of trainer) vroeg of laat beseffen dat hij beter kan opstappen...zo ook bij de Gemeente Zoetermeer? Het wordt een interessante en spannende dag morgen. Voor iedereen...

Bart

#462

2011-10-12 16:35

Ze hebben t georganiseerd om ons rustig te houden.

Ze hebben het allang besloten!

Waarom denk je dat ze er nu pas mee komen?!

Nee, helemaal mee eens!

Praten? Nee hoor en zeker niet met het buitenlandse gezelschap wat aanwezig zal zijn!!

Zij bepalen wat er in ons land gaat gebeuren!

Let maar op!

Gast

#463

2011-10-12 16:42

En laten we vooral zo fel en duidelijk mogelijk zijn!
Geen moskee en criminelen in onze buurt.

Buiten dat moeten ze zich goed realiseren dat al t er toch komt
er geen dag voorbij is totdat hij in de as ligt.

Daar kan je opwachten.
Is gewoon niet meer veilig wonen dan en is nu een fijne buurt!
Moslims worden weggepest en dat wordt oorlog!
Je weet hoe ze zijn
Hier ga ik m'n kinderen niet aan
Bloot stellen!
?

#464

2011-10-12 16:43

gister avond is de eerste gewonde al met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht

Gast

#465

2011-10-12 16:45

Wat is er dan gebeurd?

Gast

#466

2011-10-12 16:51

Mee eens!
Opzouten met die lui!
De gemeente heeft al besloten let maar op!

Ze gaan mij morgen horen!!!

Het moet een fijne wijk blijven!

Geen den haag vol buitenlanders!!!!


Gast

#467 Re:

2011-10-12 16:55

#1: -

Is er ook nog ruimte voor de Nederlandse cultuur?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-10-12 16:59


Bewoner bij Akkerdreef

#469 Parkeren en Waarde van het huis

2011-10-12 17:01

Het parkeerprobleem zal in mijn visie simpel worden opgelost; parallel aan de Spruitkoolakker, te starten vanaf de achterzijde van het gebouw Jehovagetuigen zal een brede strook tot aan de vijver gebruikt worden voor het aanleggen van parkeerplaatsen, mijn schatting is 120 stuks.
Voor de wijkbewoners, als zij daar al zouden willen parkeren, lijkt mij geen toegang geoorloofd.
Hoe dit te regelen valt zal wel een onderwerp van studie worden.
Het is in te denken hetgeen ik doe, dat deze gemeenteraad, of een volgende, tot het besluit komt om wijkbewoners met een parkeerplaats, voor of kort bij de deur, te confronteren met eerst een blauwe zone.
Daarna betaald parkeren voor bezoekers, per pin of chip, dan voor de alle bewoners met of zonder auto een afkoopregeling per jaar, en ten slotte het "systeem Amsterdam" dat is veel geld voor een vergunning betalen, voor de duidelijkheid dit is een haalbaar toekomstbeeld nog geen realiteit.
Op bovenstaande wijze kunnen de kosten voor de aanleg van het parkeerterrein aan de Spruitkoolakker worden terug "verdiend" .
Na het terugverdienen hiervan zou de opbrengst parkeergelden gestort kunnen worden in het "potje" vermindering OZB-opbrengst voor de woningen in een ruime cirkel in verband met de vermindering van de onroerendgoedwaarde.
De orginele, inwoners zijn dan al vertrokken, zodat de cirkel van betaald parkeren steeds groter zal worden.
Vrije enclave's zal men dan kunnen vinden in de buurt van woningen van Wethouders en fractievoorzitters.

Gast

#470

2011-10-12 17:04

Dan moeten ze vooral weg blijven!!!!

Dan hebben ze het binnenkort live bij hun voor de deur!
Maar dan door de moslims

Want de bezoekers van de moskee zijn 100 keer zo erg!

Gast

#471 Re: Re: Organisatie van morgen/MAV aan 454 en461

2011-10-12 17:09

#468: Ook een omwonende die tegen een moskee is. - Re: Organisatie van morgen/MAV aan 454 en461 

 

Kunnen ze alvast wennen jo!! Dit krijgen we elke dag te horen als die moskee er staat! Zal een hel worden

Gast

#472

2011-10-12 17:10

Op de hoek van de fokkerstraat staat een prachtig groot stuk grond al jaren open. Waarom niet daar. Naast Gemeente Stadbestuur perfect toch? die houden zo van gezellige nieuwe buren!!

Gast

#473 Re: Re: Organisatie van morgen/MAV aan 454 en461

2011-10-12 17:12

#468: Ook een omwonende die tegen een moskee is. - Re: Organisatie van morgen/MAV aan 454 en461 

 

Tuurlijk! Zal ze wel horen als er weer 500 jurken met baarden en burka door de wijk lopen! Zal ze wel horen als er weer een bus met gordijnen voor de deur staat! Kom nou!!'n

Gast

#474

2011-10-12 17:14

Wat een enge gedachte!!!
Al die lui in de straat waar m'n kind speelt!!!

Ze nemen ons land over

Gast

#475

2011-10-12 17:16

Burka, baarden en
Hoofddoeken!

Ik word er bang van!