trambestuurders genoeg is genoeg!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie trambestuurders genoeg is genoeg!!!.

eva de wilde

#26 leugens

2011-11-11 03:06

eddy mommen is ne leugenaar eerste klas! , ik ben eva de wilde en ik heb da NOOIT gezegd!

Gast

#27

2011-11-11 12:11

het word tyd dat ze er iets aan gaan doen aan die tramoversteekplaatsen,het is een gevaar zowel voor kinderen als volwassen mensen,dagelyks zie ik hoe hard de trams ryden en dat ze raar of zelden een signaal geven dat ze er aan komen ryden,en dat ze de chauffeurs moeten verbieden om met mp3 spelers en gsm's by te hebben,ik zie ze dikwyls met twee oortjes in hun oren ryden,zo worden zy ook afgeleid,wy als autoryders mogen ook geen gebruik maken van de gsm als wy ryden


Gast

#28 Re: leugens

2011-11-11 12:17

#26: eva de wilde - leugens

eva moet eerst is goe lezen wat ze zelf schryft,ze heeft van bepaalde personen hare bak vol gekregen over wat ze schryft in verband van de ongevallen de laatste maand en dat hun eigen schuld is hetgeen hun overkomen is,zy is een schande voor de maatschappy wat zy durft schryven,ten eerste heeft zy het ongeval niet gezien van sofie hoe het gebeurt is en ten tweede moet ze er zeker geen commentaar op geven hoe het gebeurt is,en als zy durft beweren dat het sofie haar eigen schuld is moet zy het dan maar bewyzen hoe zy denkt hoe het gebeurt is,dat zal ze zeker niet kunnen want zy was in geen uren in de buurt te bekennen,en als zy blyft voort doen over wat ze denkt over de mensen kan ze een klacht aan haar been krygen voor valse beschuldigen,ik heb al de nodige instaties geraadpleegt,DOE VOORT eva met uw laster tegenover de slachtoffers

fiesters genoeg is genoeg

#29

2011-11-11 14:26

mss beter andere titel : fiesters - voetgangers , genoeg is genoeg , stop met door het rood te rijden of te lopen , stopt met het plat trappen van bosjes die aangelegd zijn aan de tram sporen ! het is weer bewezen dat de fiester door het rood is gereden ! maar t'zal wel aan de chauffeur liggen zeker ? kijk naar links , kijk naar rechts , haal je oordopjes uit u oren van u mp 3 , a nee alleen de tram chauffeur draagt dat , als je een tram zie rijden tegen 45 km/u is dat voor het oog alsof hij 70 rijd ! een tram kan trouwens geen 70 halen beste mensen !!! als de persoon in kwestie 10 m van de tram plotseling oversteekt of door de bosjes kruipt , heeft den tram die 50 rijd een afstand nodig van 40 m !!en dan nog te zwijgen over natte sporen !
en dan zullen we nog maar zwijgen over hoeveel auto bestuurders en fietser die een gsm vast hebben zeker en de tram niet zien aankomen en plotseling afslaan , maar ja ...den tram zal het wel gedaan hebben zeker , sterkte aan de familie's !!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-11-11 14:30


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-11-11 14:31



Gast

#32 gene zever

2011-11-11 14:37

hey maneneke's gene zever he , ieders zijn mening daar doen we het toch voor ! tram voetgangers fietsers , auto's iedeeen is wel beetje schuldig punt uit , we kunnen onze geliefden er niet mee terug brengen spijtig genoeg , er moet iets gebeuren aan de veiligheid , punt uit ander lijn !

Gast

#33 Re: Re: leugens

2011-11-11 16:27

#28: - Re: leugens 

 wat zou ze hebben geschreven ? ik vind daar niks van


Gast

#34 Re:

2011-11-11 17:00

#29: fiesters genoeg is genoeg -

trambestuurder zeker ??


Gast

#35 Re:

2011-11-11 17:03

#29: fiesters genoeg is genoeg -

je praat in het voordeel van trambestuurders , dus ga ik ervan uit da gij ook 1 zijt , dus even uw tekst verder afwerken met , trambestuurder praat wa minder achter stuur met vrienden en hou je gedachten bij de weg en overstekers , trambestuurder haal die oorjes uit uwe kop den ben je er ook met gedachten bij , trambestuurder schenk uw koffie tijdens de pauze en ni tijdens het rijden , trambestuurder sla geen praatje tijdens de rit met andere trams die paseren , dan moet je geen gas geven om op tijd te zijn aan uw halte , nog verder doen ? ...............

Eva De Graef

#36 Re:

2011-11-11 17:35

#29: fiesters genoeg is genoeg -

zoals een gelijkdenkende geest heeft geschreven: hoeveel trambestuurders houden zich aan de regels? Passagiers mogen niet met de chauffeur praten en een vraag beantwoordne is vaak al teveel, maar colegas mogen gerust een babbeltje komen slaan en das geen afleiding ofwa? En ja de andere weggebruikers (voetgangers, fietsers, auto's en wat dan ook) maken ook fouten dat klopt, maar tegenwoordig wordt je als voetgangers als tweederangsburger beschouwd dus begin mij stilaan af te vragen waar wij twee benen voor hebben gekregen? En nog iets: veel passagiers op bus en tram klagen ook over de te hoge snelheden en brute rijstijl en op tram vijf is dit echt wel overdreven, ik nam deze tram erg vaak toen men nu vierjarige dochter nog in de buggy zat en verdomme 't is erg lastig als je uw evenwicht moet bewaren én een buggy tegenhouden als je weer met zo'n cowboy meerijdt. En er zijn veel van die cowboys die riskeren van op vijftig meter als een gek te beginnen bellen naar voetgangers die zich al in de helft van het zebrapad zonder verkeerslichten bevinden, moeten we nu ookal met een verrekijker gaan rondlopen om te zien of er ginderachter een tram aankomt als we willen oversteken? Het gaat mij niet om wiens fout welk accident was en nogmaals onder elke soort van weggebruiker zitten gekken, maar een voetganger die door het rood wandelt riskeert enkel zen eigen leven, een tram met overdreven snelheid is een gevaar voor alke weggebruiker, passagier én bestuurder en ik chaeau voor uw collegialiteit maar het is miscchien beter als je die oogkleppen laat vallen !!!

 


Gast

#37 Re:

2011-11-11 17:51

#29: fiesters genoeg is genoeg -

ik pak elke dag den tram en oftewel zijn ze aan het telefoneren of zitten ze met hun oordopkes van hunnen mp3 in hun oren of een babbelke te doen en ik kan ook nog verder doen zenne ,veel sterkte aan de familie en vrienden


Gast

#38

2011-11-11 21:01

het is idd genoeg geweest ! op de dascottelei ook al slachtoffers !!!van overdreven snelheid en onvoorzichtige chauffeurs !!! en als je dan naar de lijn mailt om hier iets aan te doen , krijg je een mailtje terug dat ze een goede opleiding krijgen ivm snelheid ! tof dat ge antwoord krijgt zeker !!!!

Gast

#39 Re:

2011-11-11 21:23

#38: -

kan je morgen even tot aan café great old komen om petitie bladeren te verspreiden en even mee te helpen ? grts


Gast

#40

2011-11-11 22:30

Mijne zoon woont bij zijn moeder in deurne sta ni in veu den bestuurder die mijne zoon za aan rij ;-) Zit zelf elke dag op de baan + werk op de baan moet ook mijn ogen open doen om niks tege te komen. MA DI VAN DE LIJN ZIJN PRECIES BESCHERMD DOOR GOD & KLEIN PIERKE (geen boetes betale en t'is altijd de fout van de andere weggebruiker ?????)

Gast

#41

2011-11-11 23:54

schandalig dat er weer eerst slachtoffers moeten vallen eer er iets aan word gedaan

Gast

#42

2011-11-12 00:04

ik heb 36 jaar in deurne gewoont en weet goe hoe gevaarlijk het er is , daarom zijn wij verhuisd naar den buiten da ze zeggen voor meer veiligheid voor mijn kinderen ,alvast mijn medeleven
Louis

#43 Re:

2011-11-12 13:35

#1: -  

 Ik steek dit kruispunt dagelijks enkele keren over, maar deze petitie tekenen doe ik zeker niet!

Zelden een zo eenzijdige voorstelling van zaken gezien! Niet dat het niet gevaarlijk zou zijn, maar het is echt niet zo dat enkel de trambestuurders daarvoor verantwoordelijk zijn.

De hele wegindeling moet opnieuw bekeken worden.


Gast

#44

2011-11-12 13:36

veiligheid boven alles
vicky peeters

#45 Re: leugens

2011-11-12 14:19

#26: eva de wilde - leugens

Ik geef u groot gelijk , de vuile leugenaar

RAFC4ever

#46

2011-11-12 14:26

't Is zo simpel als bonjour .Kijk uit uw doppen, dan zal er je niks overkomen.

Gast

#47 Re:

2011-11-12 15:00

#8: -  

 

jh idd daar heb je gelijk in ben der ook bang voor ze


Gast

#48 Re: Re: leugens

2011-11-12 15:10

#28: - Re: leugens 

 

jh grootgelijk zo was ze ook bezig bij mij op facebook da ze beter moete zien waar da ze moete lopen

en da der geen plaats was voor overtesteken

ze heeft et ni gezien dus moet ze gwn hare mond houden


Gast

#49

2011-11-12 19:18

Hier in Berchem,is gelukkig nog niet zoveel gebeurd.
Maar zoals ze hier op de Grote steenweg,dikwijls hard rijden en rode lichten negeren,is echt schandalig!
Doe hier iets aan mensen van de lijn,voor hier ook meer slachtoffers vallen!
Jullie hebben voorrang op alles als tram,daar word serieus misbruik van gemaakt!


Gast

#50

2011-11-12 19:22

Tram kan niet altijd stoppen ! !
wacht nog een paar jaar en jullie zullen het allemaal verwerkt hebben :-)