trambestuurders genoeg is genoeg!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie trambestuurders genoeg is genoeg!!!.


Gast

#51 Re:

2011-11-12 19:30

#49: -  

 


Gast

#52

2011-11-12 19:39

Op korte tijd al 2 ongevallen op nog geen 500 meter van elkaar!!! Een van de twee was een dodelijk ongeval!!! ga je kindje maar eens van school halen he!!! ??







e

Gast

#53 Re:

2011-11-12 19:52

#46: RAFC4ever -  

 tis weeral iemand van de relschoppers van den antwerp zene die zo een reactie moet geven!!!!

TRAM 5

#54 Re:

2011-11-12 22:22

#10: -

da hedde gij nA is goe gezee se chappooo makker !

TRAM 5

#55 Re:

2011-11-12 22:25

#27: -

en die schooljoung dan met de mp 3 kes in hun oren ??? Die horen niks en dan nog met hun pretentie erbij kan je kotsen zonder vinger in je mond

TRAM 5

#56 Re:

2011-11-12 22:27

#29: fiesters genoeg is genoeg -

77 meters zonder glad spoor ;-)

ctrl alt delete

#57 Re: Re:

2011-11-12 22:33

#36: Eva De Graef - Re:

Net daarom van ver bellen dat jullie 't horen ! wij zien dat toch anders zouden wij ook ni bellen denk ik en wij hebben geen verrekijker op onze neus staan, je steekt de treinsporen ook toch niet over zonder te kijken ???
enfin ja, als je verstand in je kont zit dat 't moeilijk ergens anders uitkomen hé

ctrl alt delete

#58 Re:

2011-11-12 22:36

#27: -

nee als als 't den tram ni is, dan zal 't NEN JOHNNY zijn me zijne OPEL KADETT uit DEURNE en muziek loeihard

ctrl alt delete

#59 Re:

2011-11-12 22:41

#11: -

tram rijdt trager dan de auto 's !


Gast

#60

2011-11-13 11:29

het wordt tijd dat er eens iets aan de veiligheid gebeurd. begrijp me niet verkeerd, de tram en de bus zijn een handig vervoermiddel zéker in het stad maar de veiligheid MOET veel beter!! ieder slachtoffer is er één teveel !!! Als er zoveel mensen gegrepen worden bij het oversteken van een tramlijn, dan klopt er iets niet hé !!!

Gast

#61

2011-11-13 14:07

Wat voor idiote reacties lees ik toch hier. Buiten jullie rechten heeft de zwakzinnige weggebruiker ook PlICHTEN! Hier een paar tips voor de achterlijke weggebruiker1. Een tram rijd niet rapper als 50 per uur 2. Een tram hoeft hoeft zich niets aan te trekken van zone 30 want een spoorvoertuig staat boven de wegcode. Dus die zever dat trams te rap rijden is pure bullshit. Een tram heeft ook voorrang op oversteekplaatsen vòor voetgangers. Ik weet dat dat laatste jullie veel zeer doet maar dit is de wet! En dus ook voor u!

Gast

#62

2011-11-13 14:22

Ik vind het echt schandalig dat er met elk ongeval direct naar de chauffeur word gewezen. 9 van de 10 ongevallen zijn te wijten aan de slachtoffers zelf! Die elks een hun eigen versie van de wegcode hanteren en die DENKEN! Dat ze het beter weten. De trambedding oversteken zonder ook maar naar links of rechts te zien,autos en voorral die kutfietsers die DENKEN dat ze overal voorrang hebben die vlak voor trams en bussen afkappen en dan weer in de gazet komen janken dat ze eronder lagen.

Gast

#63

2011-11-14 05:29

eindelijk een beetje tegenwind,met genoeg handtekeningen tegen , stopt die grenzeloze onverschilligheid,en arrogantie misschien .

Gast

#64 Re:

2011-11-14 05:34

#61: -

als er slachtoffers vallen omdat HET DE WET IS, is dit een verkeerde wet en moet men deze paragraaf  herschrijven .

Het kan nooit juist zijn ,dat men als een kink of the road,maar doet wat men wil, en zich niets aantrekt van de gevolgen,

Hoe zit het met deze verplichte voorrang in de ons omliggende landen ?

 

Stef

#65

2011-11-14 10:13

Als iedereen, ook de fietsers en voetgangers, eens de verkeersregels zou volgen zouden deze ongevallen veel minder voorvallen. Heb vanmorgen eens de test gedaan, tussen 8u en 8u15 aan een kruispunt met lichten voor m'n deur. Meer dan 7 op de 10 voetgangers staken over door het rood, fietsers zelfs 8 op de 10. Moesten 8 op de 10 auto's door het rood rijden, dan zouden er na enkele weken niet veel voetgangers meer zijn, denk daar maar eens over na !!!

Gast

#66

2011-11-14 10:25

De tram houd zich niet aan de code
zelf ondervonden terheidelaan aan de lhaise stonden we voor rood licht en werd groen toch reed de tram door rood licht de twee kanten mosten bruks stoppen
dan draai terheidelaan ruugeveldlaan bij het oversteken moet men praktis op de tramlijn zijn om te zien als er een tram in volle snelheid door komt van terheidelaan
is al doodelijke slacht offer gevallen en veel blikschade

Gast

#67

2011-11-14 10:36

Het zou hoog tijd worden, dat men de struiken aan de zijkant van de tramlijn te verwijderen, deze belemmeren het zicht zowel voor trambestuurder als voor voetgangers.Ook zouden er signalen moeten komen als een tram een zeebrapad naderd,zo kunnen voetgangens beter attent gemaakt worden van een aankomende tram.Als de zon laag staat, ben je verblind en zie je de tram niet aankomen, vandaar een signalitatie veiliger zou zijn.

Gast

#68 Turnhoutsebaan

2011-11-14 11:08

Ikzelf woon op de Turnhoutsebaan Borgerhout . Als ik zie hoe trams en bussen meestal dan nog leeg hier vlammen over de busbaan zodat zelfs alles in huis davert dan denk ik waar zijn die cowboys mee bezig. Ik heb al verscheidene malen met een gps toestel opnames gemaakt over de snelheid in een bus en tram als je die dan gebruikt als bewijs zeggen ze die zijn niet geijkt. Maar dat de lijn meer dan 20 of soms 30 km /hr te snel rid is natuurlijk niets om ons druk over te maken . Ze hebben een monopolie dat moet doorbroken worden het is gewoon maffia

Gast

#69

2011-11-14 11:35

De tram bestuurders denken dat ze alles mogen , ik weet dat daar ook veel aan moet gebeuren want ze rijden zelf door het rode licht. Zowel de bussen als de tram en dan niet over de snelheid dat ze dikwijls rijden als dat 30 km peruur is dan moeten ze een geijkte zwarte doos in hun voertuig zetten.

Gast

#70

2011-11-14 11:35

het is niet alleen in Deurne dat ze doorvlammen maar overal. Die van de lijn denken echt dat ze baas zijn op de weg

Gast

#71

2011-11-14 11:39

Ik rijd zelf 3 keer per week in deze buurt, wel met de auto. Ik ben al vaak héél erg geschrokken van een woeste tramchauffeur die ineens van links naar rechts de baan moet kruisen. Normaal verwacht je dat niet ! (ruggeveldlaan)
Hopeloos bekrompen hier

#72 Re:

2011-11-14 12:01

#1: -

wat is dit allemaal voor zever???

Spoorvoertuigen hebben al sinds hun ontstaan voorang dit moet iedereen weten /leren of wordt geacht te kennen als deelnemer in het verkeer..

Ligt de schuld niet een beetje bij onszelf waar egoisme , de ik persoon en de tijdsdruk van de maatschapij ons drijft.. het steeds bezig zijn in ons hoofd met wat moest al gedaan zijn, wa moet ik nog doen, en wat wou ik eigenlijk liever gedaan hebben , kortweg mensen dagdromen zich door het verkeer net omdat ze denke het daar wel te kennen.. en dan ineens is er een Spoorvoertuig dat tonnen gewicht weegt, en op een natte glasse rails zit vol met bladeren.. tjah wat verwacht u dat het stilstaat op 2 meter omdat u als voetganger er niet met u gedachte bijwas? komaan of ziet u de tram niet komen mischien? sterk !! ze hebben immers een immense ding dong bel en goede verlichting, ze maken een lawaai bij het aankomen dus ofwel moet u blind en doof zijn ofwel in mijn ogen een kamikazee !!

Kortweg respecteerd de regels of gaat u alles afschaffen? fietsers en auto's rijden ook andere mensen aan dus gooi die ook maar van de weg, treinen rijden ook auto's en voetgangers aan ( die vaak het stopteken negeren) dus afschaffen die treinen.. terug naar de paarden dan? ahnee want die durven de mens wel is een trap geven, afmaken die beesten, voila back in de middeleeuwen , allemaal te voet.. oei nee da gaat ook ni zeker he?? want de mensen nemen nog liever hun vriend de auto naar de bakker om de hoek! maar wel sakkeren op alle camions op de weg die de grndstoffen naar hun bakker of hun bezinestation brengt..

 

Kijk eens allemaal naar jullie eigen ziel en besef eerst wat je zelf doet eer je op een ander kankert


Gast

#73

2011-11-14 12:05

Sinds 3 maanden ben ik met pensioen en rij ik voor de eerste keer met tram en bus en dat is toch bijna alle dagen met lijn 5, t'is eigenlijk gelijk welke lijn je neemt het zijn de bestuurders van tram en bus die niet beseffen of ze mensen op hun tram of bus hebben, het zijn gekken, daarvoor reed ik alle dagen met de wagen een keer of zes over de galifortlei de ter Heydelaan enz als je dat 20 jaar hebt gedaan dan krijgt geen enkele bestuurder van de lijn respect van mij , ik heb wa gezien, niet te doen, en als ze op de ruggeveldlaan niets gaan doen dan zullen daar heel veel ongelukken gebeuren zowel met voetgangers als fietsers en auto's, Die bestuurders die denken dat ze alles kunnen en alles mogen, de lijn moet daar beter op toezien zij zijn verantwoordelijk voor hun personeel, maar ja de baaskes blijven wel op hun lui gat zitten zoals dat is bij alle openbarediensten, ik heb in mijn naaste omgeving enkele miva en de lijn bestuurders en die zeggen het zelf ook op de ter heydelaan hebben de bestuurders voldoende zicht ze kunnen alles goed zien maar ja de tijd hé hij zal is een minuutje te laat aan zijn terminus zijn om daar te staan wachten en de grote jan uit te hangen met hun uniformke, ik kan nog lang doorgaan maar ik zal plaats laten voor anderen.
karrewiet

#74 Re:

2011-11-14 12:32

#2: -  

 Haal  paard en kar maar weer uit de stal, schaf  alle ander verkeer ook maar af.

Daar vallen meer doden en gewonden mee en daar maalt men er niet om.

 


Gast

#75

2011-11-14 12:33

Op die bussen en trams sta ik rijd graag trager das goe gelachen me de LIJN da zen rodeo chauffeurs.