Navid Sharifi moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Navid Sharifi moet blijven!.


Gast

#176

2013-09-25 23:15

is er geen enkele politicus uit waregem of de regio die Maggie DeBlock kan overtuigen om de perfect geïntegreerde Navid hier te laten???? We zullen bij de moeder der verkiezingen de stille zwijgers afstraffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#177

2013-09-25 23:33

Echt waar das belachelijk . Nog nooit z'on goede jongen gezien in me leven ken hem nu al 3 jaar . Hij doet echt alles om zo goed mogelijk te leven hij werkt hij gaat naar school en dan wordt hij uit het land gezet en die criminelen die profiteren van ons geld die mogen blijven echt waar chapeau België @magie deblock

Gast

#178 Belachelijk

2013-09-25 23:35

Echt waar das belachelijk . Nog nooit z'on goede jongen gezien in me leven ken hem nu al 3 jaar . Hij doet echt alles om zo goed mogelijk te leven hij werkt hij gaat naar school en dan wordt hij uit het land gezet en die criminelen die profiteren van ons geld die mogen blijven echt waar chapeau België @magie deblock

Gast

#179

2013-09-26 03:44

Waar zijn ze in België weer mee bezig schandalig gewoon


Ellen

#180

2013-09-26 05:10

Alweer het grootste bewijs in wat voor land we leven. Iemand die alle mogelijke inspanningen doet om zich hier te integreren word aan de deur gezet terwijl anderen niets doen en kunnen blijven profiteren van het systeem...

Gast

#181

2013-09-26 05:37

Iedereen die bijdraagt tot de maatschappij en op zoek is om gelukkig te zijn , mag wonen waar hij wil.Wat doet NAvid verkeerd? En wie zijn zij die menen het recht te hebben om die jongen naar oorlogsgebied te sturen?Mensen zonder geweten.Die onze maatschappij verzuren.

Gast

#182 Navid moet blijven

2013-09-26 05:45

Dringende oproep

Gelieve de facebookpagina 'Navid moet blijven' te delen op je eigen facebookprofiel en nodig dan al je vrienden uit om dit ook op hun eigen facebookprofiel te doen!
We geven onze Navid nog niet op!!!!!!!

Gast

#183

2013-09-26 05:50

deze jongen werkt hier, heeft familie, spreekt perfect nederlands en betaalt belasting net als IEDERE BELG en moet ier weg? en da noemen ze eerlijkheid


Gast

#184

2013-09-26 06:04

Wie zet er nu een man die vrouw en kind heeft uit het land??? Wat nu met het kindje??? En de vrouw verliest de man van haar leven??? En dat voor iemand die zoveel mogelijk wil integreren... Respect voor die jongen, hard werken èn naar school gaan en wat is zijn verdienste?? Wat met de criminelen???? ZET DIE BUITEN! Bende onnozelaars...

Gast

#185

2013-09-26 06:13

een schande dat zoiets kan

Gast

#186

2013-09-26 06:23

Zij die goed geïntegreerd zijn in onze samenleving moeten de mogelijkheid krijgen om hun leven hier verder op te bouwen.
nathalie

#187 Navid

2013-09-26 06:23

Navid moet blijven !

Gast

#188

2013-09-26 06:30

de evidentie zelf dat deze jongen hier blijft!

Gast

#189 onwettig handelen M Deblock

2013-09-26 08:02

dit is tegen de regels over mensenrechten van de VN: niet meer terugsturen naar Afghanistan! M Deblock overtreedt de wet!

Gast

#190

2013-09-26 08:05

handelen M Deblock is onwettig: VN verbiedt naar Afghanistan sturen vanwege te gevaarlijk!

Gast

#191

2013-09-26 08:21

Een man die perfect geïntegreerd is, die werkt en nog verder school volgt voor een betere toekomst, is geen parasiet op kap van onze gemeenschap. Bovendien loopt hij de kans om in een wespennest terecht te komen. Aan de gevolgen hiervan durf ik niet denken. Geef hem een eerlijke kans a.u.b.

Gast

#192

2013-09-26 08:21

dat ze eerst eens all die in de gevangenissen zitten terug naar hun land van herkomst sturen want daar moeten wij voor betalen.............
En deze jonge voldoet aan alle normen.heeft een woonst met gezin vast werk en betaald belasting en spreekt vlot Nederlands........Wat wil Die DIKKE nog Meer ????????

Gast

#193

2013-09-26 08:42

Beste allen,

Mag ik jullie en jullie contacten nogmaals aanspreken ivm Navid?
Zoals jullue weten werd zijn vlucht naar Kaboel opnieuw vastgelegd. Morgen wordt hij uitgewezen.
Heel misschien kan de 'oproep aan Maggie De Block om een kindpardon te verlenenl' nog een effect hebben op deze beslissing.
Daarom graag onderstaand mailtje sturen naar info.maggiedeblock@ibz.fgov.be en de petitie te ondertekenen.
http://www.petities24.com/maggie_verleen_navid_sharifi_een__kindpardon

Dank in naam van Navid

Beste Mevr. de staatsecretaris,

Tot mijn grote spijt ben ik genoodzaakt u opnieuw te mailen inzake de zaak Navid Sharifi.
In de veronderstelling goed ingelicht te zijn over zijn dossier lijkt het mij niet meer opportuun zijn specifieke situatie toe te lichten.
Langs deze weg wil ik u oproepen om Navid Sharifi alsnog een ' Kindpardon' te verlenen.
U hebt hiervoor de discretionaire bevoegdheid.
Ik heb alle begrip dat u de individuele verantwoordelijkheid in dit dossier niet wil dragen maar roep de commissie van advies voor vreemdelingen bijeen zodat ze kunnen beslissen om Navid hier te laten.
Navid moet in België blijven.

NAAM

Gast

#194

2013-09-26 09:00

Dura lex sed lex; maar als de wet te hard is moet ze aangepast worden.

Gast

#195

2013-09-26 09:14

Omdat het onmenselijk is om iemand terug te sturen naar een land waar zijn leven in gevaar is!

Gast

#196

2013-09-26 09:50

In België wordt zo vaak - en terecht - gehamerd op de integratie van immigranten. De beslissing om deze perfect geïntegreerde jongeman uit te wijzen staat hier haaks op. Navid is een voorbeeld voor vele immigranten. Spijtig dat anderen nu geen voorbeeld meer kunnen nemen aan hem.

Gast

#197

2013-09-26 10:08

Ik schaam mij voor mijn land

Gast

#198

2013-09-26 10:47

Schande over hen die beslissen om mensen zoals Navid Sharifi uit België weg te sturen - mensen die zich perfect alhier integreren, die anderen geen last berokkenen, die zich naar de Belgische wetten/regels schikken - terwijl men dan anderen die zich alhier met criminele feiten bezighouden dan toch laten blijven - waar is nu al die menselijkheid naartoe? Men verschuilt zich voortdurend achter allerlei wetten en regeltjes maar met het menselijk aspect houdt men absoluut geen rekening. Is dat nu politiek fatsoen? Vergeet voor eens al die kleuren, alle politieke partijen, weg met alle vooroordelen maar oordeel menselijk! Ik hoop dat wie dan ook hierover moet beslissen, de juiste beslissing neemt : dat de mens Navid Sharifi hier kan en mag blijven als een vrij en geintegreerd Belgisch burger.

Gast

#199

2013-09-26 10:49

waarom een mens die hier werkt en een gezin heeft wegsturen,kan hij geen versnelde procedure krijgen en trouwen ?erzijn wel vele ander die ze zouden kunnen wegsturen,misdadigers en amok makers

Gast

#200

2013-09-26 11:13

Iemand die die z'n aanpassing en integratie op alle vlakken duidelijk bewijst, die persoon het land terug uitsturen is niet enkel beschamend maar een duidelijk falen van wat integratiebeleid hoort in te houden...