Navid Sharifi moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Navid Sharifi moet blijven!.


Gast

#151 Navid,

2013-09-23 09:36

Laat toch aub die jongen hier in België blijven. Dat we niet iedereen moeten toelaten is normaal, maar iemand als Navid...ik denk dat er héél veel mensen aan hem een voorbeeld mogen nemen!
Hier bij ons in het dorp, staat er een moskee. De mensen die daar naartoe gaan : mannen in lange kleren, sjieke auto's, hebben een parking voor hun moskee maar toch zetten ze hun auto's waar ze ze maar kwijt kunnen. Als je daarlangs passeert,, mag je nog niet teveel kijken want anders roepen ze dingen naar u. Er is hier zelfs jaren geleden eens een betoging geweest met Filip Dewinter.
Ik bedoel maar : iemand als Navid die zich totaal maar dan ook totaal heeft aangepast aan onze cultuur en maatschappij gaan ze morgen op een vliegtuig zetten richting Afghanistan, recht de oorlog in. Wat een schande is dit!
Ik ben beschaamd om Belg te zijn, echt waar. Ik, als kind, zou niet trots zijn moest ik een moeder als Maggie De Block hebben. Heeft ze dan echt geen geweten? Heeft ze dan echt geen hart?
Laat ons hopen dat ze toch haar mening herziet i.v.m. Navid.
Ik heb hem al een paar keer aan de lijn gehad vandaag en hij wil niet vertrekken. Hij legt zijn laatste hoop in onze handen.
Als er mirakels bestaan, laat ons dan hopen dat er een mirakel onze Navid nog kan redden.

Gast

#152

2013-09-23 10:15

ieder persoon moet individueel bekeken worden!

Gast

#153

2013-09-23 10:46

NAVID SHARIFI MOET BLIJVEN!!!

Gast

#154 fayzakasmi1@hotmail

2013-09-23 19:21

#17: - Re:buiten

laat hem hij bij onze in blegie beliven a.u.b

 


Gast

#155

2013-09-23 22:16

Ik ben akkoord met deze petitie maar ik hoop nog altijd dat er ook eens een Afghaanse VROUW in het Westen "binnen geraakt". Op één of andere manier lijkt dat veel moeilijker te lukken?????

Gast

#156

2013-09-24 01:57

Het is tegen alle mensen en beschavingsregels in om vluchtelingen uit
te zetten naar een oorlogsgebied als Afghanistan
Vriendelijke groeten
Astrid Essed

Gast

#157

2013-09-24 08:21

Het is gewoon schandalig om iemand die zo lang in het land vertoeft, onze moedertaal zeer goed beheerst, werkt, een relatie heeft, perfect geïntegreerd is... om die alsnog terug te sturen!
Maggie De Block, u zou zich moeten schamen!

Gast

#158

2013-09-24 13:33

Waar is de menselijkheid?

Gast

#159

2013-09-24 17:16

hopelijk blaast De Block zichzelf eerstdaags op

Gast

#160

2013-09-24 22:55

de goeie die werken en centen verdienen vliegen weg maar de slechte blijven versta soms dit land niet

Gast

#161

2013-09-24 23:01

Mensen die zich zo goed hebben aangepast aan onze cultuur en doen wat zoals wij Belgen doen.
Verdienen het in Belgie te mogen verblijven
En zeker na 5 jaar
Ook het hart laten spreken
En weten dat bij het terug sturen naar land van herkomst
De jongen Navid misschien het bekoopt met de dood
Wand daar zal hij zeker niet met open armen ontvangen worden!!!!
Hoop voor de jongen dat er een juiste beslissing mag komen
Het beste

Gast

#162

2013-09-25 14:09

Deze uitwijzing is pure deportatie. Deze man is een volwaardig lid van onze samenleving. De verantwoordelijken voor zijn uitwijzing zijn criminele nazi's.
Brigitte & Lies

#163 Navid

2013-09-25 16:11

Juist terug van een bezoekje aan Navid deze namiddag. Hij was weer supercontent om ons te zien.
We waren al nieuwe afspraken aan het maken voor ons volgende bezoekje. Op de terugweg echter kregen we van Navid een telefoontje dat er opnieuw een ticket voor hem klaar lag. Vrijdag zou hij terug op het vliegtuig richting Kaboel gezet worden. Onze mooie namiddag was direct om zeep. Hij vroeg ons om hem op zoveel mogelijk manieren te proberen om hem te helpen. En dat zullen we dan ook doen voor Navid. We geven niet op en hopen, samen met héél veel mensen, dat hij toch mag blijven.
Als er wonderen in de wereld bestaan, dan hopen wij dat ze voor Navid nog ergens een wonder overhebben.

Gast

#164

2013-09-25 18:25

Onze politici zouden zich hierover moeten schamen!
...'t lijkt wel dat menselijkheid, in ons BELGENLAND, 'n lelijk woord is geworden!

Gast

#165

2013-09-25 19:31

thumbs up

Gast

#166

2013-09-25 20:01

Spelen met mensen is dat.

Gast

#167

2013-09-25 20:26

Navid moet blijven

Gast

#168

2013-09-25 20:35

Een flagrante aanfluiting van de menselijkheid! Het Belgische migratiebeleid is een schandvlek op het blazoen van ons land.

Gast

#169

2013-09-25 20:41

Ik vind het gewoon schandalig!!!!!!!!!!!!!
Iemand die zo goed zijn best doet in de maatschappij, gaan studeren, Nederlands leren, werken, belastingen betalen, huishuur betalen!!!!
Er zijn hier belgen die nog geen woord Nederlands kunnen, tamzakken die niet gaan werken, op den dop leven, op de kap van ne werkende mens leven, op de mutualiteit leven...dat ze die is terug naar hun land sturen!!!!!
En iemand die zich aanpast aan de maatschappij moet weg of wa!!! stelleke hyprocrieten zijn het hier!!!!!!

Gast

#170

2013-09-25 20:49

politici...kom nu es over de brug met 'n menselijk gelaat!
Weg met dat...uitgestreken,leugenachtig,lijkbidders-gezicht!

Gast

#171

2013-09-25 20:53

het maakt niet uit een mens is een mens......

Gast

#172

2013-09-25 20:59

Het is al te verschrikkelijk voor woorden dat er zoveel ellende en oorlog is. Mensen van goede wil en toevallig geboren aldaar, terugsturen naar zulke landen is een misdaad!!

Gast

#173

2013-09-25 21:01

jonge mensen die zich hier integreren en werken wegsturen is de wereld op zijn kop. Elk land is gebaat met mensen een tweede kans te geven om hun leven in handen te nemen en er iets moois van te maken. Die mensen zijn een meerwaarde voor eender welke maatschappij, anders hadden de VS er ook niet uitgezien zoals nu het geval is. Hopelijk mag deze jongeman blijven zeker daar hij het land niet kent en geen familie daar heeft. Je stuurt hem oorlogsgebied in, denk toch na mensen!!