PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie PVV stemmers zijn geen neonazi's!!.


Gast

#126

2014-03-22 11:06

beter een pvv stemmer dan een meeloper of ja knikker eruit met dat tuig

Gast

#127

2014-03-22 11:12

Alle criminelen..maar dan ook alle .....maak niet uit waar ze vandaan komen
het land uit...zodat de gevangenissen vrij komen voor onze Nederlandse criminelen. .. (want laten we niet vergeten dat ie er ook zat zijn) maar kunnen niet de bajes in omdat we de moord stikken van de buitenlandse criminelen. Dus ik zeg opzouten met dat vies tuig zodat wij weer rustig over straat kunnen lopen...en niet bang hoeven tezijn dat je beroofd of in elkaar geslagen word...dus ik zeg GEERD GA DR VOOR !!!  Laat ze een poepie ruiken !!


Gast

#128

2014-03-22 11:16

Het word tijd dat er gezien word, dat het in dit land zo niet verder kan goede mensen mogen blijven slechten mogen vertrekken en daarmee bedoel ik elk uitschot ongeacht welke afkomst doen ze in andere landen ook tijd dat wij volgen en de uitspraak die gemaakt worden naar PVV stemmers kunnen echt niet en daar mag ook aangifte van gedaan worden . Heb de laatste dagen zoveel dingen gelezen die echt vele malen erger zijn dan de vraag van Geert Wilders aan het Nederlandse volk , iedereen buitenlander of niet weet dat dit niet tegen hem/haar bedoeld is als je je net zoals ons gewoon gedraagt en aan de regels houd, maar ik blijf PVV stemmen om al het criminele te verwijderen en een betere samenleving te creëren en daar horen veel mensen niet in thuis en ben nog meer PVV, er geworden nu ik al die uitspattingen op internet heb gelezen doods bedreigingen en ga zo maar door te erg voor woorden , maar dat is nou typisch dat uitschot wat hier de boel kapot maakt dus ja ik TEKEN deze petitie.


Gast

#129

2014-03-22 11:20

ik sta achter de HR, Wilders, hij zegt wat ik denk A.Vleeschouwer

Gast

#130

2014-03-22 11:34

ik ben zeker geen neonazi!!!!

Gast

#131

2014-03-22 11:45

Wat mij opvalt is, dat Wilders niet mag zeggen: "Minder Marokkanen", maar dat de roden en de politiek correcte partijen ons wel mogen uitschelden voor NAZIES! Wat een gore huichelbende!

Gast

#132

2014-03-22 11:47

Hitler vermoorde onschuldige mensen. Geert beschermd Nederland tegen de parasieten die hier niet thuis horen..die verkrachten-stelen-de moord op Pim goed praten, grote bekken hebben en geen respect voor niemand. alleen zichzelf. en daarom kan Geert niet vergeleken worden met Hitler. want Geert is een goed mens en dat was Hitler zeker niet.
Geert is onze redder van dit graaiende en egoistisch Den haag.

en wij zijn zeker geen Neo-nazi.s


Gast

#133

2014-03-22 11:49

Nog maar 20% van de Nederlanders heeft zijn ogen nog open.

Gast

#134

2014-03-22 11:53

ik voel me beledigd en gediscrimineerd dat ik wordt weg gezet als nazi

Gast

#135

2014-03-22 11:59

Een hond die in de paardenstal word geboren is geen paard. Dus een Marokkaan die in Nederland word geboren is ook geen Nederlander.
delamontagnes
Gast

#136

2014-03-22 12:13

zoals die meneer pennings keer op keer benadrukt: is=lam is geen geloof is nazi-ideologie


Gast

#137

2014-03-22 12:21

Ik ben en blijf een fan van onze Geert!
Peter Selie

#138

2014-03-22 12:24

"PVV stemmers zijn geen neonazi's!!" Natuurlijk niet ik voel en ben geen neo nazi, wie wel voor deze term in aanmerking komen is de hele reguliere politiek. De reguliere politiek ziet door Wilders zijn PVV hun mooie plannen dwarsbomen en zij vinden Wilders een groot gevaar voor de Europarlementsverkiezingen in mei aanstaande. Nederland wordt geregeerd door een leger van linkse ambtenaren die Nederland altijd al na de WWII heeft geregeerd. Enquêtes hebben al aangetoond dat het grootste gedeelte van de Autochtone burgers het zat zijn van de criminele Marokkanen en kritiek hebben op nog meer multicultureel Nederland, die in feite een parallel-wereld is geworden door de niet tot integratie te bewegen niet westerse immigranten.

Gast

#139

2014-03-22 12:34

Het is opvallend dat alle bobo's van de pvda voor de tv zijn verschenen
om wilders te brandmerken. De bedoeling van de pvda is duidelijk en dat is hun verloren
allochtone kiezers terugwinnen.

Gast

#140

2014-03-22 12:48

Ik ben geen neo nazi
Ik heb alleen een schijt hekel aan alles wat niet blank is en ook geen
NEDERLANDS spreekt.

Dus ik geef geert wilders gelijk wanneer gebeurd de opruiming

Gast

#141

2014-03-22 12:52

Minder minder minder minder!!!!!!!!


Gast

#142

2014-03-22 12:59

Belachelijke conclusie.

Gast

#143

2014-03-22 13:00

Ik ken wel mensen uit de linkse hoek van de PvdA die neonazis zijn.

Gast

#144

2014-03-22 13:04

Super goede actie en een goed tegen geluid hoop dat veel mensen zullen tekenen en de pvv en vooral onze geert Wilders zullen steunen

Gast

#145

2014-03-22 13:05

Men hoeft zich alloctoon geen tweederangs burger te voelen als men gewoon meedoet met de nederlandse samenleving en de normen en waarden respecteert zelfs als autochtoon.
Hetzelfde wordt van mij verwacht als ik bijvoorbeeld Frankrijk als mijn nieuwe vaderland zou verkiezen boven Nederland. Als ik de franse normen en waarden niet wil respecteren dan blijf
ik problemen krijgen en word dan terecht niet volledig in de franse gemeenschap opgenomen omdat ik door mijn gedrag heb aangegeven dat ik daaraan geen behoefte heb.

Gast

#146

2014-03-22 13:36

Hypocrieten zijn het, Wilders heeft gezegd : 'minder' en heeft uitgelegd dat het om de criminele Marokkanen gaat, waarom benadrukken de politici en media niet zijn uitleg over dat het feit dat het Wilders gaat om 'criminele Marokkanen'.
Maar de regering maakt miljoenen over naar hen die scanderen (en moslim zijn) dat alle joden dood moeten en geen recht hebben op leven. google eens op 'Pallywood'.
En Hitler? Hitler werd o.a. 100% gesteund door de Islam, hadden beide maar 1 doel: 'Het vernietigen van het Joodse volk'.
Elke vergelijking die nu gegeven wordt met Wilders vs Hitler raakt kant noch wal. Terugsturen naar eigen land is totaal iets anders dan deporteren en vergassen.
Wilders en alle PVV-stemmers dood willen hebben is blijkbaar minder erg dan het woordje 'minder' zeggen, want nu blijven de politici en media zwijgen.
Wilders gelijk ligt in het feit dat hij zo zwaar bewaakt moet worden.

Gast

#147

2014-03-22 14:26

Ben geen racist!

Gast

#148

2014-03-22 14:28

Wij zijn een democratie en dus als wilders veel zetels wint hoort hij ook wat te kunnen zeggen! Ik ben voor hem en dat maakt mij geen neonazi! Hij zegt hardop wat er speelt en de andere partijen kijken weg. Lafaards!! 1000% mijn steun!

Gast

#149 GW is held

2014-03-22 14:30


Steun Geert Wilders door dik en dun, voor volk en vaderland!

Gast

#150

2014-03-22 14:32

Word steeds gekker in nl