PVV stemmers zijn geen neonazi's!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie PVV stemmers zijn geen neonazi's!!.


Gast

#26

2014-03-17 18:20

wij zijn bezorgde burgers geen nazi tuig zoals onze liegende en stelende regering van ons

Gast

#27

2014-03-17 18:31

ik laat me geen neon nazie noemen opdonderen met hun die dat zeggen, GEERT heeft nog nooit iemand vermoord , hitler wel.

Gast

#28

2014-03-17 18:33

neonazis zijn we zeker niet maar sta wel voor veel dingen waar de pvv voor staat

Gast

#29

2014-03-17 19:45

wij zijn eerlijk en oprecht!!!!!

Gast

#30

2014-03-18 07:17

Een grote schoonmaak in politiek Den Haag zal een noodzaak moeten zijn. Alle zogenaamde grote partijen, moeten een keer flink terecht gewezen moeten worden, want het volk heeft niet alleen recht van spreken, maar zal uiteindelijk ook bepalen, wie er aan de macht zal moeten komen. In geen geval NIET die zakkenvullers. die NU voor Sinterclass en mooi weer spelen, in de rest van de wereld. Eigen volk eerst !@!

Gast

#31

2014-03-18 08:30

Wij zijn geen neonazi's. Ik vin dat ik hier mee zwaar gediscrimineerd wordt. Verschrikkelijk
Gast

#32

2014-03-19 09:50

Als deze vergelijking zo uit de lucht gegrepen is hoeven jullie toch niet zo boos te worden? Of hebben we een zenuw geraakt?
Gast

#33 Re:

2014-03-19 09:52

#2: -

Hij zou zich dus voor jou schamen...


Gast

#34

2014-03-19 10:30

Je ziet duidelijk dat Nederland de waarheid niet aandurft, en maar om de hete brei heen blijft draaien, en bang is voor Wilders, als die namelijk de grootste partei word, moeten er veel van die ja knikkers en slijm jurken het veld ruimen, ook de politie is bang omdat ze dan gewoon eerlijk hun werk verichten, namelijk tuig van de straat halen, maar dat doen ze niet graag omdat ze er moe van worden.

Gast

#35

2014-03-19 15:18

de stelling van deze petitie is lijkt mij de enige juiste !!

Gast

#36

2014-03-19 16:32

PVV-stemmers zijn inderdaad niet allemaal neo-nazi's. Sommige zijn gewoon domme of gefrustreerde idioten.
Grob

#37 Re:

2014-03-20 08:11

#1: -

Ook Hitler begon met onaangepast gedrag.


Gast

#38

2014-03-20 08:26

hij had het iets anders moeten zeggen dan was hij wel de grootste geweest
Ibn Rushd

#39

2014-03-20 12:08

Als men over criminaliteit en imigratie praat is in zowat alle landen de eerste genoemde nationaliteit de Marokaanse.
De etnisch culturele, de Islam.
Niet de Negoroide ook niet de Aziaten , zuid Amerikanen, niet de Hindoes, Boedisten, niet de Humanisten, Taoisten, Natuurgodsdiensten of wat ook , maar Islam met op kop Marokaans.
Wat het non respect voor anderen , hun eigen vrouwen inbegrepen, culturen, maatschappelijke structuren en wetgevingen bewijst. Als u een andere valabele reden kent verneem ik de "gemotiveerde bewijsbare " grond zeer graag.
Onthou u van schelden, , racisme , nazies etc want u bewijst daarmee u ongelijk enkel mijn gelijk.
Ibn

#40 Hitler begon met aangepast gedrag daardoor werd hij verkozen, hij eindigde met onaangepast gedrag.

2014-03-20 12:15

Ik heb wel een opleiding gehad en nu een goede baan

#41 dom volk

2014-03-20 14:02

PVV-ers zijn domme tokkie's die eerst maar eens goed Nederlands moeten leren spreken en schrijven. Maar ja nooit meer dan de lagere school gedaan en nu of een uitkering of een kutbaan en jaloers op ieder ander met een beetje succes. En daarom marcheren ze blij achter Wilders aan. Die PVV-tokkies zijn eigenlijk te dom om stemrecht aan te geven.
#27 rauw met een kopje slappe thee

#42 #27

2014-03-20 14:04

gast van reactie #27
He neon-nazie (dat nazi is zonder e en neo is zonder n op het eind loser) je bent een lul maar dan nog kleiner. Net als Wilders

Wat is jouw excuus? lagere school niet afgemaakt en nu een tokkie baan of een tokkie-uitkering?

Als Wilders ooit zijn zin krijgt ben jij de eerste die afgevoerd wordt naar een kamp klootzak en als je een paar jaar langer op school had gezeten had je dat met geschiedenis kunnen leren.


Gast

#43

2014-03-20 14:25

Beste PVV-stemmers,

Ik denk zeker niet dat jullie neo-nazi's zijn. Jullie zijn bang en onzeker omdat jullie het gevoel hebben dat jullie geen controle meer over je eigen leven hebt. Als er dan iemand komt die ferme woorden spreekt en zegt voor jullie op te komen en iedereen aan te pakken die jullie dwars zit, dan stem je daar op. Dat maakt iemand geen neo-nazi.

Maar jullie grote Voorbeeld uit Venlo is een egoïstische, racistische ploert die over de rug van anderen alleen maar aan zijn eigen persoon denkt. Alle anderen; ook jullie ruggen, kromgebogen van al dat harde werken zijn voor hem niets meer dan een opstapje.

Hij wil helemaal niet regeren. Hij wil lekker rellen langs de zijlijn. Om dat te kunnen doen heeft hij kiezers nodig en om kiezers te krijgen belooft hij dingen die hij niet alleen nooit waar kán maken, waar wat hij ook helemaal niet van plan is om te doen. het enige dat hij met jullie stemmen doet is ze gebruiken als basis voor zijn verbale terreurcampagnes. Daar hoeven jullie geen illusies over te hebben.
gast

#44 Re:

2014-03-20 14:27

#2: -

jij mag gelukkig nog lang niet stemmen, peuter.


Gast

#45

2014-03-20 15:05

LOL @ 189 handtekeningen na een hele dag online. Waarmee bewezen is dat die tokkie-aanhang van de PVV niet eens weet hoe ze een petitie moeten tekenen hier. PVV-tokkies horen in containerkampen voor onaangepasten of zeg ik nu juist iets van een orde wat Geert Wilders ook roept over anderen?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 15:28


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 15:32



Gast

#48 NSBers dan?

2014-03-20 15:33

Is NSBer dan
Misschien een beter vergelijking?
Fo

#49 PVV aanhangers...1 woord : TRIEST

2014-03-20 15:43

Het feit dat al deze PVV aanhangers zich aangesproken voelen zegt al meer dan genoeg. Geert is een racist en jullie allemaal ook. Punt! Jullie durven niet een jullie naam in te vullen, allemaal anoniem en gast. Bang dat men jullie ware ik ziet? Bang dat men jullie dan ook gaat haten? Dat is te snappen hoor want wie wil er nou geassocieerd worden met Wilders? Een ware haatzaaier en racist die de hele wereld nu over zich heen krijgt. Oh ja, jullie natuurlijk. Wees vooral trots op jullie leider want jullie zijn net zo achterbaks en rascistisch bezig en dat is zoals ik al zei in 1 woord: TRIEST. Karma baby!!! Dus pas maar op. En nee dit is geen bedreiging maar een wijze levensles.

Gast

#50 Re:

2014-03-20 17:02

#10: -

Beste 62 jarige vrouw,

 

Ik stel voor dat u eerst een grondige cursus Nederlandse taal neemt, en dan vervolgens een reactie plaatst naar aanleiding van uw ongenoegen. Walgelijk!

 

Met vriendelijke groeten,

een Marokkaanse Nederlander