Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte


Gast

#926

2011-10-15 15:56

SIP, informeer eens bij de onbudsman,
www.onbudsman.vara.nl

Gast

#927 Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 17:31

#918: Johann van der Veere - Re: de zelfkietelarij 

 NIET HIJ, Speel, MAAR WIJ VANGEN DE EERSTE EN ALLE KLAPPEN OP!!!!!!!

Bewoner van Seghwaert

#931 Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 19:44

#929: Johann van der Veere - Re: Re: Re: de zelfkietelarij

Nou dit voegt echt iets toe hoor aan de discussie!

Johann van der Veere

#932 Re: Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 19:54

#931: Bewoner van Seghwaert - Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij 

 Tjakka!

 Wat ik al in de email zei: prettig weekend Frank.

Khalid

#933 Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 20:21

#929: Johann van der Veere - Re: Re: Re: de zelfkietelarij

Wat wil je hier nu mee zeggen Johannes? Zullen we even foto's plaatsen van al die mongooltjes die op pvda, groenlinks d66 en sp stemmen?

anoniem

#934 Re: Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

2011-10-15 20:29

#933: Khalid - Re: Re: Re: Re: de zelfkietelarij

Hij staat zelf op de foto in Scheveningen.Zielig toch?


Gast

#935 BEZWAAR INDIENEN

2011-10-15 20:33

mensen ga allen in bezwaar tegen de bouwvergunning van deze moskee via:
00419734c00780cfaba30231969469b1aa8bb05585340d8

Gast

#936 Re: BEZWAAR INDIENEN

2011-10-15 20:50

#935: - BEZWAAR INDIENEN 

 Wilt u hierbij ook uitleg geven hoe, wanneer, waar naar toe mensen dit kunnen doen? Dit is niet bij iedereen bekend denk ik, en wat betekend het nummer?


Gast

#937 BEZWAAR INDIENEN

2011-10-15 23:13

Bezwaar indienen kan via de volgende link:
http://www.zoetermeer.nl/index.php?mediumid=17&pagid=569&rubriek=CE75BC54-9BA4-4789-90EC-043B0B4F638D&type=product&product=8E614D80-0AA3-4396-B46F-6B4EAC2864E7&product_type=simloket

Onder het kopje 'tips' staat hoe je het bezwaar digitaal kan indienen

Allemaal doen zou ik zeggen!!

Gast

#938 OFFICIËLE KLACHT INDIENEN TEGEN MEDEWERKER GEMEENTE

2011-10-15 23:17


Gast

#939 FORMULIER OM DE GEMEENTE AANSPRAKELIJK TE STELLEN VOOR (PSYCH) SCHADE

2011-10-15 23:21

En als je hartkloppingen hebt, niet meer kan slapen, werken of je huis niet meer kunt verkopen door de aangekondigde komst van de moskee vul dan dit formulier in:
http://www.zoetermeer.nl/index.php?mediumid=17&rubriek=7F5FE025-7F66-448B-B0F8-EE14504D001A&type=product&product=5FB1F659-1785-470B-894F-A7F317603523&product_type=simloket

Gast

#940 Re: BEZWAAR INDIENEN

2011-10-15 23:25

#937: - BEZWAAR INDIENEN 

 

Kijk das nou iemand die eindelijk een beetje z'n huiswerk doet. Gelijk maar gaan invullen. Mensen doe ook gelijk mee.
miepje

#941

2011-10-16 00:20

Ik hoop dat ze wel dat ze het parkeergeld in rekening gaan brengen. De jehova''
s moesten 80.000 euro betalen voor max. 50 bezoekers per keer. Ze verwachten bij de moskee 3oo bezoekers maximaal. Tel maar uit wat zij moeten betalen aan parkeer bijdrage. Als je kijkt op de site van stichting icz hebben ze al moeite om 160.000 euro te betalen voor de grond. Dus met dat parkeergeld erbij komen ze tekort. En ja ook zij moeten dat betalen. We mogen immers niet de Jehova's discrimineren. Kortom we moeten voor dat parkeergeld vechten want dat kunnen ze niet betalen dus gaat het hele feest niet door.....
Miepje

#942 Re: Makkelijk

2011-10-16 00:36

#4: Piet - Makkelijk

Ik geef toe dat het groen niet prachtig is maar wel leuk. Mijn kinderen hebben daar leren lopen. Bruggetje op, bruggetje af. Trappetje op, trappetje af. Ze hebben eendjes zien broeden. Kuikentjes gezien. Gwoon lekker een open omgeving met water waar je de eendjes brood kan geven. Rondje om het eilandje fietsen, nu ze wat groter zijn. De jeugdherinneringen van mijn kinderen liggen daar. Iets hoeft niet mooi te zijn om ervan te genieten.

Maar ik geef toe. Dit is niet de enige rede. Ik wil geen moskee: Hier wonen voelde altijd veilig en rustig. Dat is strax weg door de drukte. Ze komen bidden maar ook hangen. Ook veel verkeer. Mijn kinderen mogen dan niet meer alleen naar buiten. Ik zit in een huurhuis. Als dat ding er komt ga ik weg. Gaat iets makkelijker met een huurhuis en al 6 jaar ingeschreven staan. Ik hoef geen huis te verkopen die 50.000 euro minder waard wordt. 3 keer raden wie er in mijn huurhuis gaat wonen. Het huurcomplex wordt waarschijnlijk 1 grote getto. Alle mensen die weg kunnen, zullen weg trekken......


Gast

#943

2011-10-16 01:37

Nederland trots en vrij,
de islam hoort daar niet bij.

Want:

VRIJHEID EINDIGT, WAAR ISLAM BEGINT!

Gast

#944

2011-10-16 02:16

Eigenlijk koestert de linkse en dus pro-islamitische elite in Zoetermeer dezelfde diepe minachting voor haar eigen bewoners, als de bestuurlijke elite van de gemeente Dordrecht......
Want nog geen maand geleden las ik dus dit artikel in de Telegraaf:

Artikel in de Telegraaf van woensdag 21 september:

Raadsels rond bestemmingswijziging schoolpand

Dordtenaren vrezen komst moskee.

door Sebastian Schramm
...
Dordrecht, woensdag
Onder bewoners van de Indische Buurt Noorden nieuwbouwwijk Lanen van Oranje in Dordrecht is grote onrust ontstaan over de aanvraag voor een bestemmingswijziging voor een islamitisch centrum.

Omwonenden hekelen het gebrek aan informatie van de kant van de nieuwe eigenaren van het monumentale schoolgebouw aan de Oranjelaan. Ook bij de gemeente krijgt het buurtcomité vooralsnog nul op het rekest over de exacte plannen. "Wij willen duidelijkheid over wat ons te wachten staat", zegt bestuurslid Freek Kars van het buurtcomité.
De Dordtse gemeenteraad heeft begin dit jaar ingestemd met de verkoop van het pand voor bijna anderhalf miljoen euro aan de Stichting Seda, die destijds aankondigde dat er in het gebouw culturele activiteiten en huiswerkbegeleiding zullen worden georganiseerd.
Uit stukken in het bezit van deze krant blijkt echter dat niet welzijnsorganisatie Seda maar de Stichting Islamitisch Centrum Dordrecht (SICD) de nieuw eigenaar is. Zij valt onder de overkoepelende Stichting Islamitisch Centrum Nederland, die in het aanleren van de islamitische geloofspraktijk en islamitische leer als één van haar belangrijkste doelstellingen beschouwt.
Het gebouw aan de Oranjelaan, dat momenteel grondig wordt verbouwd, zal volgens een woordvoerder van de nieuwe eigenaar ook dienst gaan doen als moskee. "Al onze activiteiten zullen van de Wijnstraat naar de Oranjelaan verhuizen". Het pand aan de Wijnstraat van SICD in de binnenstad van Dordrecht is begin deze maand te koop gezet. en wordt nu nog gebruikt als moskee.
In de vorige week gepubliceerde aanvraag voor een bestemmingswijziging voor het nieuwe pand wordt gerept over een bijeenkomstgebouw en logies. De zegsman ontkent met klem dat in het gebouw ook een internaat wordt gevestigd. "Wij spreken over naschoolse opvang".

Mobiliseren

Op een steenworp afstand van het monumentale pand aan de Oranjelaan staat het nieuwbouwwijkje de Lanen van Oranje. Bewoners zijn zich inmiddels aan het mobiliseren om de bestemmingswijziging tegen te houden.
"Er is ons altijd voorgehouden dat de bestemming schoolgebouw niet zou veranderen. Niemand heeft er hier problemen mee als lokalen voor huiswerkbegeleiding en culturele activiteiten worden gebruikt. Als er daadwerkelijk een moskee komt, voel ik me flink bekocht" vertelt één van hen.

Mijn reactie

Die linkse elite vertoont zo´n stugge en venijnige koppigheid,
zo´n neerbuigende en diepgekoesterde minachting jegens de wens en de wil van het volk,
dat ze blijkbaar alleen nog maar te stoppen zijn door een Breivik de Tweede, Breivik de Derde etc.

Gast

#945

2011-10-16 03:40

ik mis in het discrimineren van de meisjes de opmerkingen als ze niet gekleed zijn zoals hun het willen en dan praat ik niet alleen vlakbij de moskee maar ook de weg van het openbaar vervoer . Toch ook een punt wat agressie op gaat wekken .

En wat is de meerwaarde voor de wijk ?

meer blauw op straat geef mij dan maar groen en minder blauw


Gast

#946 "Oil for immigration" richtlijn toegepast in Zoetermeer

2011-10-16 10:11

Lang gedacht dat deze richtlijn niet echt bestond! Maar nadat ik gezien heb hoe inhoudloos wethouder Speel de antwoorden gaf lijkt het of hij gewoon EU-beleid aan het uitvoeren is, waar uiteraard (daar hebben ze wel voor gezorgd) niets tegen te doen is. Zoals trouwens tegen geen enkele EU-maatregel iets te doen is met dank aan de politieke elite (PvdA, CDA en VVD).

Lees en huiver:

http://hvv.amsterdampost.nl/HVV/www.hetvrijevolk.com/indexa4d5.html?pagina=9319

 

 

Bewoonster Seghwaert

#947 Bezwaren indienen.

2011-10-16 10:38

Prima aktie om bezwaren in te dienen natuurlijk.De Gemeente is overigens verplicht, volgens de AWB (Algemene Wet Bestuursrecht) binnen 6 weken Uw bezwaar te behandelen.Men is onlangs pas op de hoogte gesteld van de bouwplannen en de beslissing valt op 1 November (als ik het goed heb begrepen).De bewoners zijn dus TE laat geinformeerd. Ik heb zo het idee dat dit zeer bewust is gedaan! 1 november wordt de toekenning een feit en de bezwaren zijn dan TE laat ingediend! Dit college, inclusief gemeenteraad krijgen van mij een DIK brevet van Onvermogen voor onbehoorlijk bestuur.
Bewoonster Seghwaert

#948 Re: Bezwaren indienen.

2011-10-16 11:05

#947: Bewoonster Seghwaert - Bezwaren indienen.

Aanvulling: De Nationale Ombudsman behandelt klachten over de overheid. Tel: 0800 3355555. Een klacht kan ook via de site van de Ombudsman worden ingediend. Kwestie van even Googlen.

SSR

#949

2011-10-16 11:07

de hele sfeer in de wijk is op dit moment weg, alles draait bij zo'n 95% inwoners van seghwaert alleen nog maar om de komst van deze moskee.....mensen zijn boos, gefrustreerd en bang.....

De toon is gezet...dit is dankzij het huidige bestuur van onze gemeente zo bepaald...ik ben vreselijk boos en eigenlijk nog meer verdrietig, dat ze van onze mooie rustige groene wijk, een moslim wijk willen maken...of beter gezegd , aan het maken zijn, omdat er geintregeerd moet worden, maar als mensen dit hadden gewild hadden we wel in palenstijn of in de schilderswijk moeten gaan wonen! want dat is onze toekomst mensen, boze gezichten, veel hoofddoeken, en als lachende derde....de stichting icz samen met hun mbeste vriend frank speel.....de arrogante houding die de wethouder had, met een lach op zijn gezicht een hoop mensen vertellen dat ze een toekomst tegemoed gaan die hij voor hun bepaald heeft....ik ben woedend....kwaad.....en sta met mn rug tegen de muur, alsof ik in mn bek gespuugd word....

Ik persoonlijk zal er alles aan doen om te vertragen, te stoppen, en dwars te liggen,....

IK ROEP OOK IEDEREEN OP OM WOENSDAG TE KOMEN, WEER OF OPNIEUW, OF VOOR HET EERST.....MAAK SPANDDOEKEN, LAAT UW STEM EN UW MENING HOREN!!!

Gast

#950 Re:

2011-10-16 11:38

#949: SSR -  

 Kom woensdag en draag een boerka, mss worden we dan wel gehoord